תנאי קבלה
תנאים להגשת מועמדות:
- תעודת בגרות ישראלית קבילה או תעודה שוות ערך מחו"ל
- בחינה פסיכומטרית
- בחינת מיון באנגלית הכלולה בבחינה הפסיכומטרית
- בחינת ידע בעברית - נדרשת רק ממועמדים שהם עולים חדשים (בחינת יע"ל)
- תנאי קבלה ייחודיים המתייחסים לרמת בחינת הבגרות במתמטיקה
- תעודת בגרות ישראלית קבילה או תעודה שוות ערך מחו"ל
- בחינה פסיכומטרית
- בחינת מיון באנגלית הכלולה בבחינה הפסיכומטרית
- בחינת ידע בעברית - נדרשת רק ממועמדים שהם עולים חדשים (בחינת יע"ל)
- תנאי קבלה ייחודיים המתייחסים לרמת בחינת הבגרות במתמטיקה
כמה זמן לומדים
- 3 שנים
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר ראשון B.A בכלכלה וניהול
פרטים על תכנית לתואר ראשון. B.A בכלכלה וניהול עם מסלול בניהול השירות
ראשת המסלול: ד"ר חנה מדלר-לירז
מטרת התכנית בניהול השירות הינה להציג את הידע העכשווי ביותר בתחום השירות
והשיווק כהתמחות רב-תחומית הממוקדת בלקוח. המסלול בוחן את האתגרים
וההזדמנויות עמם מתמודדים מנהלי שיווק ושירות, משלב גיוס הלקוח ועד לשלב
שימור הלקוחות. המסלול מציג את המורכבות של ניהול השירות והשיווק, ואת חשיבות
השירות בהצלחתם של ארגונים עסקיים במאה ה 21.
בסביבה העסקית של ימינו, השירות הפך ליתרון התחרותי המרכזי בין חברות.
בוגרי המסלול צוברים ידע אקדמי וכלים מעשיים, המאפשרים להם להשתלב בהצלחה
בכל תפקיד ארגוני במשק.
לימודי המסלול מתחילים בשנה השנייה ללימודים.
בתום שנה א' יתקיים כנס הסברה לקראת הרישום למסלולים.