• קורות חיים
• ראיון אישי
ניתן להגיש מועמדות בעלי תואר ראשון בציון של 75 ומעלה ובעלי ניסיון תעסוקתי משמעותי.
תכנית ה-MBA של האקדמית תל-אביב-יפו מעניקה לבוגריה אפשרויות לקידום מקצועי על ידי שימוש בכלים שקיבלו במהלך הלימודים, המאפשרים להם להתמודד עם האתגרים הניצבים בפני מנהלי המחר. הלימודים מיועדים לבעלי תואר ראשון מכל התחומים המעוניינים להעצים ולהרחיב את הידע הניהולי שלהם ולרכוש מיומנויות שיכשירו אותם לתפקידי ניהול מתקדמים הן כיזמים פרטיים והן כחלק מחברות ציבוריות, פרטיות או כאלו של המגזר השלישי. הלימודים מאפשרים לסטודנטים להכיר ולהבין את עולם הניהול על כל האספקטים השונים שלו, כגון מימון, שיווק, אסטרטגיה, יזמות וחדשנות בצורה רחבה ואינטגרטיבית ועם זאת להתמקצע באחד מהם. לבוגרי תואר שני במנהל עסקים יתרון מובהק בשוק העבודה. לפי דו”ח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (2017) ההכנסה החציונית של בוגרי MBA שלוש שנים אחרי סיום התואר גבוהה ב-47% מזו של בוגר תואר ראשון.
בשנים האחרונות מתחרים ארגונים רבים על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי. תחרות זו הפכה את תחום השיווק לחשוב ומרכזי בחייו של כל מנהל, הן בארגונים הפועלים בשוק המקומי והן בארגונים בינלאומיים. על מנת להתמודד מול האתגרים הרבים, נדרש המנהל להבנה של התשתית התאורטית בתחום השיווק ושל המגמות העדכניות בתחום זה, המתעדכן חדשות לבקרים. במהלך הלימודים בהתמחות בניהול השיווק ילמדו הסטודנטים את יסודות המקצוע בשילוב העמקה בעולמות התוכן החדשים בתחום השיווק הדיגיטלי, שיווק מונחה נתונים, פרסום, שיווק גלובלי ומסחר קמעונאי אלקטרוני.
התכנית משלבת למידה פרונטלית ולמידה מקוונת. בשנה א’ הלימודים יתקיימו בקמפוס ובשנה ב’ הלימודים יתקיימו בקמפוס בימי חמישי ובאופן מקוון בימי שישי. בכך התכנית מתכתבת עם המגמה בתעשייה המאפשרת עבודה מהבית. יודגש כי הקורסים המקוונים יבחרו בקפידה ככאלו שנוסו בהצלחה בהוראה מקוונת.