072-3300504

תואר שני במנהל עסקים (.M.B.A) התמחות בניהול השיווק

האקדמית תל אביב - יפו

תנאי קבלה
תואר ראשון ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בכל תחום, בציון גמר של 80 לפחות
• קורות חיים
• ראיון אישי

ניתן להגיש מועמדות בעלי תואר ראשון בציון של 75 ומעלה ובעלי ניסיון תעסוקתי משמעותי.
כמה זמן לומדים
שנתיים, 4 סמסטרים, בימי חמישי הלימודים מתחילים החל מהשעה 16:00 והם פרונטליים במכללה וימי שישי לימודים מקוונים 08:00-14:00
פרטים על תואר שני במנהל עסקים (.M.B.A) התמחות בניהול השיווק

תכנית ה-MBA של האקדמית תל-אביב-יפו מעניקה לבוגריה אפשרויות לקידום מקצועי על ידי שימוש בכלים שקיבלו במהלך הלימודים, המאפשרים להם להתמודד עם האתגרים הניצבים בפני מנהלי המחר. הלימודים מיועדים לבעלי תואר ראשון מכל התחומים המעוניינים להעצים ולהרחיב את הידע הניהולי שלהם ולרכוש מיומנויות שיכשירו אותם לתפקידי ניהול מתקדמים הן כיזמים פרטיים והן כחלק מחברות ציבוריות, פרטיות או כאלו של המגזר השלישי. הלימודים מאפשרים לסטודנטים להכיר ולהבין  את עולם הניהול על כל האספקטים השונים שלו, כגון מימון, שיווק, אסטרטגיה, יזמות וחדשנות בצורה רחבה ואינטגרטיבית ועם זאת להתמקצע באחד מהם. לבוגרי תואר שני במנהל עסקים יתרון מובהק בשוק העבודה. לפי דו”ח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (2017) ההכנסה החציונית של בוגרי MBA שלוש שנים אחרי סיום התואר גבוהה ב-47% מזו של בוגר תואר ראשון.

בשנים האחרונות מתחרים ארגונים רבים על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי. תחרות זו הפכה את תחום השיווק לחשוב ומרכזי בחייו של כל מנהל, הן בארגונים הפועלים בשוק המקומי והן בארגונים בינלאומיים. על מנת להתמודד מול האתגרים הרבים, נדרש המנהל להבנה של התשתית התאורטית בתחום השיווק ושל המגמות העדכניות בתחום זה, המתעדכן חדשות לבקרים. במהלך הלימודים בהתמחות בניהול השיווק ילמדו הסטודנטים את יסודות המקצוע בשילוב העמקה בעולמות התוכן החדשים בתחום השיווק הדיגיטלי, שיווק מונחה נתונים, פרסום, שיווק גלובלי ומסחר קמעונאי אלקטרוני.

התכנית משלבת למידה פרונטלית ולמידה מקוונת. בשנה א’ הלימודים יתקיימו בקמפוס ובשנה ב’ הלימודים יתקיימו בקמפוס בימי חמישי ובאופן מקוון בימי שישי. בכך התכנית מתכתבת עם המגמה בתעשייה המאפשרת עבודה מהבית. יודגש כי הקורסים המקוונים יבחרו בקפידה ככאלו שנוסו בהצלחה בהוראה מקוונת.

מידע נוסף
בית הספר לניהול וכלכלה פותח קורסי הכנה לבחינות של הרשות לניירות ערך המיועדות לסטודנטים לתואר שני במנהל עסקים ולבוגרי התכנית: בחינה במקצועית א’ נדרשת לצורך קבלת רישיון ליועץ השקעות ורישיון למשווק השקעות, בחינה במקצועית א’ ומקצועית ב’ נדרשות לצורך קבלת רישיון למנהל תיקי השקעות.
מקצועות שניתן לעבוד בהם בסיום התואר
ההתמחות מכשירה את המנהלים והיזמים להבנה טובה יותר של אפשרויות השיווק של עסקיהם, ומאפשרת להם להפוך רעיונות טובים לעסקים מצליחים. בנוסף מכשירה ההתמחות את בוגריה למגוון תפקידי ניהול בתחומי השיווק השונים וביניהם ניהול מוצר, שיווק דיגיטלי, ניהול שיווק, פרסום, מחקר שווקים ועוד.

עוד מסלולי לימוד – האקדמית תל אביב - יפו

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
רבנו ירוחם 2, תל אביב
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד