האיזור האישי שלי
כאן נרכז עבורך באופן אוטומטי את כל תחומי הלימוד שהתעניינת בהם בעת ביקורך באתר
הבחירות שלי
להכוונה מקצועית חינם השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך
ייעוץ אישי חינם
//
מתעניין בקורס שיווק באינטרנט
מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם

קורס שיווק באינטרנט

מידע כללי

מה זה שיווק דיגיטלי? זהו שיווק המתרחש באינטרנט. משתמשים באינטרנט בכדי לשווק עסקים, לקדם מכירת מוצרים, רעיונות ושירותים. קורס שיווק דיגיטלי (בשמו הנוסף קורס שיווק באינטרנט) מציע לרוב מספר תחומי לימוד, כמו: לימודי שיווק אורגני במנועי החיפוש (SEO), שיווק ממומן (PPC), רשתות חברתיות ועוד.
 
 
קורס שיווק דיגיטלי
תמונה: shutterstock
 
 
 
מה ההבדל בין שיווק מסורתי לשיווק דיגיטלי?

קיימות מספר יתרונות לשיווק באינטרנט:
  1. אפשר להגדיר קהלים לפי אזורים מדויקים, לפני גיל, מין, מצב משפחתי ואפילו לפי תחומי העניין (דמוגרפיה) ורק הם יראו את הפרסומים.
  2. סף כניסה לפרסום ממומן נמוך לעומת השיווק המסורתי.
  3. שיווק בינלאומי.
  4. בשיווק דיגיטלי אפשר למדוד בצורה מדויקת את התוצאות הפרסום, לנתח נתונים, סטטיסטיקות ועוד.
 
 

מה לומדים בקורס שיווק דיגיטלי?

במסגרת לימודי שיווק באינטרנט סטודנטים נחשפים למושגי היסוד בשיווק דיגיטלי, כמו כן פרסומים שונים באינטרנט, שירות לקוחות ועוד. הסטודנטים רוכשים ידע והבנה בפרסום המודרני מתוך הבחנה בהבדלים שבין פרסום מסורתי לבין פרסום באינטרנט.

כמו כן הסטודנטים בקורס דיגיטלי מעמיקים את התמצאותם במרחב העסקי המקוון:
  • פורומים
  • פורטלים
  • בלוגים
  • רשתות חברתיות
  • אתרי מסחר ומכירה (ecommerce)

בנוסף לנושאים הנ''ל הסטודנטים לומדים לפענח התנהגויות של קהלים ברשת, על מנת לעשות אופטימיזציה (מיטוב) של הפרסום לקהל, בין היתר הם נחשפים לשיטות ניתוח, מעקב ומדידה של נתונים מגולשים.
 

נושאי לימוד בקורס שיווק באינטרנט

בין תכני הלימוד שבקורס ניתן למצוא את הנושאים הבאים:
  • הכרות עם עולם האינטרנט
  • מיתוג של עסק
  • עיצוב תדמית בזירה האינטרנטית
  • בניית אתרים
  • קידום אתרים בגוגל
  • אסטרטגיה שיווקית
  • תכנון תקציבים
  • שימור לקוחות
  • שיטות שיווקיות
  • קידום ושיווק ברשתות חברתיות
  • כתיבה שיווקית ועוד.
*** שימו לב תכני הלימוד משתנים ממוסד לימודים אחד למשנהו.
 
 

קהל יעד ללימודי שיווק באינטרנט

קורס שיווק דיגיטלי מתאים לכל מי שמעוניין להשתלב ולרכוש מקצוע בתחום, כמו כן אנשי שיווק ופרסום (מסורתי), בעלי עסקים המעוניינים לקדם את העסק שלהם, מנהלים וצעירים שרוצים לעבוד בתחום המרתק זה.
 
 
תנאי קבלה
תנאי קבלה משתנים ממוסד לימודים אחד למשנהו, אך לרוב הדרישות הן ידע בסיסי במחשב, אנגלית, ראיון קבלה ו\או מבחני קבלה. דרישות לקורסים מתקדמים בשיווק דיגיטלי מיועדים לאנשי מקצוע ובוגרים של הקורסים הבסיסים.
 
 
כמה זמן נמשך הקורס?
משך הקורס תלוי בהיקף של החומרים הנלמדים בו, לדוגמא קורס אשר מתמקד בפרסום בפייסבוק בלבד יהיה קצר וימשך כחודשיים עד 4 חודשים לעומת הקורסים המקיפים והמעמיקים יותר בשיווק דיגיטלי ימשכו כחצי שנה עד שנה וחצי.
 
 
אפשרויות תעסוקה
בוגרי קורס שיווק דיגיטלי יכולים להשתלב כשכרים במחלקת הפרסום והשיווק של ארגונים ועסקים ציבוריים ופרטיים, כמו כן ניתן להיות פרי-לנסר בתחום ואף לפתוח עסק עצמאי.
 
 
שכר
בוגרי הקורס בהתחלה ירוויחו משכורת ממוצע של 6,000 ₪ עד 8,000 ₪ תלוי במקום העבודה. לאחר 5 שנות ניסיון וצבירת וותק המשכורת תהיה בין 10,000 ₪ ל- 15,000 ₪ ברוטו.

סטודנטים ממליצים על שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית

בואו להמליץ >
המידע בעמוד עזר לכם? דרגו אותנו
220 גולשים דירגו אותנו בציון ממוצע 4.53 מתוך 5
רוצים לדעת האם אתם מתקבלים לשיווק דיגיטלי ומדיה חברתית?
בידקו כאן את סיכויי הקבלה שלכם במוסדות הלימוד השונים

קורסים ולימודי תעודה בשיווק דיגיטלי ומדיה חברתית בכל האזורים

סינון מתקדם - בחר את האיזור או אזורים שלך
כלים שיעזרו לך לבחור מה ללמוד
המבדק
מחשבן סיכויי קבלה
מחשבון בגרויות
X
שירות אישי חינם
מחפש את מוסד הלימודים שהכי מתאים לך? השאר פרטים
באנר פירסומי