072-3300504

תואר שני בלימודי משפחה (.M.A) התמחות באיזון עבודה-משפחה

האקדמית תל אביב - יפו

תנאי קבלה
תואר ראשון ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בכל תחום, בציון גמר של 80 לפחות
קורות חיים
ראיון אישי


יש להוכיח ידע קודם או לעמוד בבחינת פטור בתחומים הנ”ל:

מבוא לסוציולוגיה
מבוא לפסיכולוגיה
סטטיסטיקה
כמה זמן לומדים
שנתיים
בימי חמישי ושישי
פרטים על תואר שני בלימודי משפחה (.M.A) התמחות באיזון עבודה-משפחה

מטרת התכנית היא להעמיק את הידע וההבנה של הלומדים/ות בה לגבי מגוון סוגי המשפחות, הקשיים שאיתם המשפחות מתמודדות, המנגנונים החברתיים שמשפיעים על משפחות ומתערבים בחייהן ומערכי הערכים והעמדות המגוונים המכוונים אותן. ידע זה, יחד עם האוריינטציה הייעוצית של התכנית, יאפשרו למוסמכי/ות התכנית להפוך למומחים/ות לענייני משפחה, ולייעץ למשפחות ולארגונים בהתמודדות עם מעברי חיים ושילוב עבודה ומשפחה.
לימודי ייעוץ בתחום לימודי עבודה משפחה, תחום הנמצא במרכז השיח הציבורי והאקדמי במדינות רבות בעולם, במטרה ליצור חברה שוויונית, תוך קידום משולב של צרכי שוק העבודה, מדינה, מעסיקים ומשפחות. בהתמחות יוצגו פתרונות המדיניות המעשית המונהגים במדינות וארגונים שונים (כגון עבודה מהבית, עבודה בשעות גמישות), במטרה לקדם שילוב בין חיי העבודה לחיים בכלל. אחת ממטרות המסלול, שתושג גם באמצעות ביצוע פרקטיקום, היא להכשיר יועצים/ות אירגוניים שיפעלו להטמעת פרקטיקות של Work-Life Balance בארגונים ציבוריים, פרטיים וממשלתיים.

פרקטיקום בהתמחות באיזון עבודה-משפחה:

יושם דגש על עבודה בארגונים בעלי מוכנות ומוכוונות לאמץ מדיניות ארגונית “ידידותית למשפחה” “family friendly”) ) וסיוע להם בבניית תכנית ארגונית, אבחון ארגוני, כתיבת ניירות עמדה בנושא, יישום מדיניות קיימת ועוד.
הארגונים שבהם יתבצע הפרקטיקום יכללו ארגונים במגזר הפרטי (היי-טק, בנקים, חברות מסחריות לסוגיהן), ארגונים במגזר הציבורי (עיריות וחברות הבת שלהן, משרדי ממשלה וכו’), ועמותות שבהן מועסקים/ות מעל 20 עובדים/ות.

מקצועות שניתן לעבוד בהם בסיום התואר
האוריינטציה הייעוצית של התוכנית מאפשרת למוסמכי/ות ההתמחות באיזון משפחה-עבודה במסגרת התואר השני בלימודי משפחה, להפוך למומחים/ות בתחום שחשיבותו הולכת וגוברת מבחינה ציבורית וחברתית. ההיכרות עם מגוון הפרקטיקות של Work-life balance ואופן יישומן יאפשרו לבוגרי/ות המסלול להשתלב כיועצות/ים לארגונים במגדר הפרטי, הציבורי והלא-ממשלתי. התחום מציע צורות התקשרות גמישות המעודדות עצמאות תעסוקתית ויזמות לצד קידום ומיסוד תפקיד חדש בתוך מערכות קיימות.

עוד מסלולי לימוד – האקדמית תל אביב - יפו

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
רבנו ירוחם 2, תל אביב
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד