072-3300504

תואר שני בלימודי לימודי צעירוּת *M.A.

האקדמית תל אביב - יפו

תנאי קבלה
קהל היעד הינם אנשי ונשות משאבי אנוש, אנשים.נשים העוסקים.ות בגיוס ושימור עובדים.ות. עובדי הרשויות המקומיות, אנשים.נשים אשר עובדים ומנהלים את תחות הצעירים ברשויות, אנשי ונשות חינוך, אנשי שיווק המעוניינים להתמקד בצעירים.ות, אנשי.נשות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ועובדי.ות מרכזי הצעירים בכל הארץ כמו גם עובדי.ות משרדי ממשלה, ביטוח לאומי וכדומה העובדים עם ובעבור צעירים.
כמה זמן לומדים
תכנית הלימודים תתקיים במשך שנה אקדמית אחת, על פני שלושה סמסטרים
חמישי 16:00-22:00 שישי 00: 8 – 14:00 (ZOOM)
פרטים על תואר שני בלימודי לימודי צעירוּת *M.A.
תחום לימודי הצעירות (Youth Studies) הוא תחום מבוסס בעולם המערבי. תחום הצעירים.ות הוא תחום מתפתח ונדרש במיוחד בחברה הישראלית אשר מתקיימת באופן די רציף בשגרת חירום. הצעירים והצעירות הם הנפגעים העיקריים ממשברים כמו הקורונה ו\או מלחמות והמדינה צריכה לתכלל את הרשת אשר תוכל לעזור ולקדם אותם – יידרשו אנשים המבינים בתחום ויכולים אפילו לתכנן מדיניות. כמו כן, בחברות ציבוריות ומסחריות יש דרישה גוברת והולכת במחלקות כגון מחלקות הדרכה ו\או משאבי אנוש לעובדים המיומנים ומוכשרים לעבוד עם צעירים.ות ואף לתכלל את יחסי העבודה הפנים ארגוניים בין הדורות השונים מאחר שהצעירים.ות הנכנסים כיום לשוק העבודה הינם בעלי מאפיינים שונים מאוד מהדורות הקודמים ולעיתים המפגש הינו מאתגר מאוד.

הכירו את שני המסלולים בתכנית אותם תוכלו ללמוד ודרכם תוכלו להשפיע, להניע, לתמוך וללוות צעירות וצעירים:

מסלול מעברים בצעירוּת (Youth in transitions) – המסלול עוסק בהבנה וחקר של שלבי המעבר המאפיינים את תקופת הצעירוּת – רכישת מקצוע והשכלה גבוהה, השתלבות בעולם העבודה, עזיבת הבית, זוגיות, הקמת משפחה. כמו-כן, המסלול יתמקד בקשיים של צעירות וצעירים לעבור בין שלבים אלה ובאופנים שבהם ניתן לתמוך ולסייע להם בכך.

 

מסלול תרבויות צעירים (Youth cultures)  – המסלול עוסק בתגובות התרבותיות של צעירות וצעירים לנסיבות חייהם, על הרצף בין פעולות עצמאיות לבין תמיכה מוסדית. המנעד התרבותי כולל יוזמות חברתיות, פעילות ויצירה במדיות שונות, עשייה אמנותיות ופעולות התנגדות, לצד רבדים של קפאון וחוסר מעש.

 

- שני המסלולים הללו מתמקדים בחייהם של צעירות וצעירים (18-35) דרך העדשה של המציאות הישראלית והמזרח-תיכונית ותוך דיאלוג עם מציאויות שונות באזורים אחרים בעולם.
מידע נוסף

*הענקת התואר מותנית באישור המל"ג

עוד מסלולי לימוד – האקדמית תל אביב - יפו

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
רבנו ירוחם 2, תל אביב
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד