072-3300504

תואר שני .M.Sc. במדעי המחשב - ללא תזה

האקדמית תל אביב - יפו

תנאי קבלה
תואר אקדמי ראשון במדעי המחשב של מוסד מוכר להשכלה גבוהה בציון גמר 80 לפחות. בהחלטות לגבי קבלה יובאו בחשבון הישגים אקדמיים בלימודים לתואר הראשון, לצד ניסיון והישגים בעבודה בתחום. מועמדותם של מועמדים בעלי תואר ראשון בתחום אחר תועבר לבדיקתה של ועדת הקבלה לתואר שני.
כמה זמן לומדים
עד 4 שנים
פרטים על תואר שני .M.Sc. במדעי המחשב - ללא תזה

תכנית הלימודים לתואר שני מיועדת להרחיב ולהעמיק את הידע של הסטודנטים, בעיקר על פי הצרכים של התעשייה עתירת הידע. התכנית מרחיבה את התשתית התיאורטית שנלמדת בתואר הראשון, ומוסיפה העמקה והרחבה בתחומי ידע נוספים וביכולות המקצועיות של הלומדים. לימודי התואר השני מאפשרים ללומדים להתעדכן ולגשר על פערי ידע שנוצרים עם ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה והיישומים בתחום, על בסיס תוצאות המחקר העדכניות ביותר. מבנה התכנית ומשך הלימודים מאפשרים לבוגרי תואר ראשון המועסקים בתחום לשלב לימודים לתואר שני עם עבודתם.

התכנית נבנתה במתכונת גמישה, על מנת לאפשר לסטודנטים שילוב לימודים עם עבודה. לפיכך, משך הלימודים יהיה בין ארבעה לשמונה סמסטרים, ובלבד כי משך הזמן המירבי של הלימודים לא יעלה על ארבע שנים, בהתאם לקצב ההתקדמות של הסטודנט. כל סטודנט יעצב את תכנית לימודיו, הרכבה ומשכה, באופן אישי.

מקצועות שניתן לעבוד בהם בסיום התואר
מטרת התכנית לתואר שני במדעי המחשב לענות על צרכי התעשייה הזקוקה הן לעובדים בעלי יכולות ומיומנויות גבוהות בתחומים השימושיים והן לעובדים בעלי אוריינטציה מחקרית.
התכנית מעניקה את תחומי הידע והיכולות המקצועיות של הסטודנטים. לימודי התואר השני מאפשרים ללומדים להתעדכן ולגשר על פערי הידע שנוצרים עם ההתפתחות המהירה של המחקר האקדמי והטכנולוגיות והיישומיים בתחום. התכנית ללימודי תואר שני מאפשרת המשך לימודים לתארים מתקדמים במוסדות להשכלה גבוהה בארץ ובעולם.

עוד מסלולי לימוד – האקדמית תל אביב - יפו

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
רבנו ירוחם 2, תל אביב
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד