קורס ניהול ושיווק
עולם השיווק מעניין, מושך ומסקרן אך דורש התמצאות בכל האסטרטגיות השיווקיות והטכניקות שנמצאות בידיי המפרסם והמשווק. משוווק טוב לא יכול להסתפק רק ביכולות מכירה גבוהות ובגישה לאנשים אלא צריך להיות בעל ראש ניהולי מפותח ויצירתי השולט בכל הטקטיקות הקיימות בשווקים משתנים ותדירים. בנוסף, עליו לדעת להתמודד עם תהליכים שמתחוללים בעולם הצרכנות והביקושים ולהתאים את עצמו על בסיס יומי קבוע לשינויים עתידיים. קורס ניהול ושיווק מיועד בעיקר לאנשים שהם בעלי ניסיון ומשיכה לעולם השיווק ומשלב בתוכו לימודי ניהול כחלק מהרציונאל ההכרחי של שילוב בין ידע בניהול לידע בשיווק. בוגרי קורס ניהול ושיווק יוכלו להשתמש בכלים שרכשו במהלכו ולהשתלב בתפקידי מפתח בחברות שיווק, פרסום ובמשרדי יחסי ציבור מובילים.
קורס ניהול ושיווק - נושאי לימוד
במסגרת קורס ניהול ושיווק זוכים המשתתפים ללמוד נושאים כגון יסודות בשיווק, שיווק תקשורתי, סוגי תקשורת, קידום מכירות ניהול משאים ומתנים, ניהול ופיקוח על צוותי מכירות, סוגים של אסטרטגיות שיווק, מחקרים מבוססי שוק, פיתוח וקידום של מוצרים חדשים, שיווק בין לאומי, תורת המחירים ומדיניותם, מסע פרסום, מודלים בהתנהגות צרכנים, סקרים שיווקיים ועוד נושאים מעניינים רבים.