072-3300504

מידע כללי על המרכז ללימודי חוץ והמשך ספיר

בית הספר ללימודי חוץ והמשך שייך ליחידה ללימודי חוץ של המכללה האקדמית ספיר ונחשב לאחד הטובים בארץ. ייעודו של בית הספר הוא להכשיר, לטפח ולהסמיך עתודה מקצועית, על ידי הקניית ידע ומיומנות המבטיחים שמירה על רמת מקצועיות גבוהה ועדכנית. רוב פעילותינו מתקיימת בקמפוס המכללה ולעיתים גם בארגונים ובמפעלים עצמם. בית הספר מיישם ומפתח קורסי הכשרה מקצועית לאגף הכשרה מקצועית במשרד התמ"ת, לעמותות וארגונים מקצועיים. 
 

התאמת תוכנית הלימודים למשק

 
תכניות הלימודים בקורסים אלה עדכניות ומותאמות במיוחד לחידושים במשק. פעילות בית הספר באה לידי ביטוי במעורבות בפיתוח אזורי על ידי תרומה משמעותית למבנה התעסוקה והתעשייה באזור. מטרה זו מושגת באמצעות מיזמים קהילתיים ומיזמים תעסוקתיים ושותפות בפורום לפיתוח התעסוקה באזור. אחד ההישגים הבולטים של בית הספר הוא בהובלת פרויקטים להסבת אקדמאים לתחומי התוכנה, לקראת העסקתם בסניף הנגב של חברת ההיי-טק "אמדוקס ישראל", פרויקט הנמשך גם בימים אלה. 

בית הספר מצטיין באחוזי הצלחה גבוהים בבחינות ההסמכה השונות, בפיתוח תכניות לימוד חדשניות המתעדכנות בהתאם לתנאי השוק המשתנים, בעדכון ציוד טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר, במתן מלגות עידוד לזכאים ובאפשרות להשתלבות בקורסים אקדמיים ללא תוספת תשלום במכללה האקדמית ספיר. כל זאת במטרה לעודד את הנגישות להשכלה הגבוהה. מכללת ספיר הינה המכללה הציבורית הגדולה בישראל. עובדה זו מקנה יתרון לתלמידי בית הספר, המקבלים שירותים אקדמיים ופיסיים ברמה אוניברסיטאית ופותחת בפניהם את האפשרות ללמוד ברמה הגבוהה ביותר. נשמח לראותכם בין תלמידינו בשנה הבאה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, שדרות
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד