072-3300504

מידע כללי על A.B.S - בית הספר למסחר, יזמות ועסקים

A.B.S הינו בית ספר פרקטי למסחר ועסקים, הראשון והיחיד מסוגו בארץ שמתמקצע בלימודי מנהל עסקים מעשי ויישומי על כל גווניו ורבדיו תוך הענקת ידע וכלים מעשיים לפיתוח, להרחבת אופקים, לצמיחה ולהצלחה בעולם העסקים ואשר מבוסס על 30 שנות ניסיון מעשי וידע בינלאומי.
 

בית ספר למסחר, יזמות ועסקים לשכירים ועצמאיים

 
ב- A.B.S מכינים שכירים באופן ישיר לפיתוח קריירה ולהשתלבות בשוק העבודה. מכשירים את הסטודנט להצלחה ועמידה בדרישות התפקיד במגזר העסקי ועוזרים לו לשאוף ולהגיע לתפקידים בכירים בניהול ועד למנכ"ל ובעלים.
 
A.B.S מסייע ליזמים להגשים חלום, ליישם ולהפוך רעיון לממון ברמה המעשית. חשוב לנו שהיזם יוכל לקבל את כל הידע הנדרש לו לצורך הקמת העסק עליו חלם. A.B.S פונה לעצמאים בעלי העסקים, מלמד אותם את עיקר הסודות והטיפים ליישום בעסק ומכשירם כיצד להצליח בניהול העסק וכיצד להגדיל את הרווחים במטרה להגדיל את העסק ולפרוץ קדימה להצלחה. מטרתנו לפתח בך מיומנויות עסקיות ולהקנות לך כלים בהם תוכל להשתמש בצורה אפקטיבית ויעילה. אנו מאמינים כי ההצלחה תלויה בך וטמונה בשיפור החשיבה והתפיסה המנטאלית והפרקטית שלך. ב- A.B.S תלמד כיצד לשלב ולפתח את מה שידעת עד היום,
 
עד שלא תנסה לא תדע עד כמה רחוק תגיע איתנו. יחד עם הניסיון שלנו והפוטינציאל שבך תוכל להשתדרג ולהפוך חלום למציאות עסקית. ניתן ליצור מציאות אחרת ולהפיק תוצאות טובות יותר תוך השגת היעדים הרצויים, באמצעות הכוונה מקצועית והקניית ארגז כלים להתנהלות מחושבת ונכונה בפן העסקי.

בכדי להקל על שלב ההתלבטות המבלבל שאתם עוברים מרגע הבירור על לימודים, בית הספר ממליץ ומזמין אותך להגיע לפגישת ייעוץ אישית ומקצועית אשר בה תוכל/י לקבל את כל המידע הדרוש לך. יועצים אדיבים ומקצועיים יסבירו לך בפירוט ובסבלנות על יתרונות בית הספר ועל מגוון מסלולי הלימוד. יועצנו יתאימו לך תוכנית לימוד מותאמת אישית, ילוו אותך לאורך כל הדרך ויקלו עליך את ההחלטה. בייעוץ תוכל לשמוע על מגוון הטבות והנחות. ניתן לקבוע פגישה גם עם המנהל אקדמי.

מסלולי קורסים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד