072-3300504

חינוך גבוה

מגזין ידוע העוסק בכל הקשור למריחואנה פרסם דירוג של מוסדות הלימוד הידידותיים ביותר לסטודנט הסטלן בארה"ב

רוי רגב | 03-10-2006 15:20:00

המגזין הנחשב בסצינת הסטלנים העולמית ה-"High Times", העוסק בתרבות הקנביס בעולם, פרסם לאחרונה דירוג של האוניברסיטאות הידידותיות ביותר לסטודנט הסטלן. מוסדות בהן מועצת התלמידים פועלת למען הקלות על המעשנים ולגליזציה של עישון צמח הקנאביס. נוסף לזה, המוסד צריך לכלול כמובן סטודנטים מעשנים רבים ואפילו מרצים שנהנים לשאוף את העשן המתקתק הזה.

כותרת הדירוג המדובר של "High Times" שאלה: "האם זהו בית-ספר טוב למסטול (כמוני)". בכתבה עצמה הסביר הכתב את הקריטריונים השונים להפיכת בית-ספר מסוים לחברותי לסטלן.
.

הסטודנט והסטלן. מרילנד היא האוניברסיטה המועדפת על הסטלן.
הסטודנט והסטלן. מרילנד היא האוניברסיטה המועדפת על הסטלן.

הדירוג
במקום הראשון זכתה אוניברסיטת מרילנד הגדולה, המגזין ציין כי אחת הסיבות לבחירת מרילנד כאוניברסיטה המועדפת על הסטלן הלמדן, היא תרומת מועצת הסטודנטים שלו. המועצה גרמה השנה להפסקת המלחמה "הנוראה וההרסנית של האוניברסיטה נגד סמים", כפי שמציג זאת המגזין.

במקום השני נמצאת אוניברסיטת קליפורניה, הנמצאת בסנטה-ברברה, שתוארה ניתן לה לאחר שמועצת הסטודנטים המקומית הצליחה השנה להפחית את העונשים הצפויים לסטודנטים המעשנים מטעם האוניברסיטה.

במקום השלישי זוכה בכבוד המעושן אוניברסיטת מיזורי. לטענת המגזין, אוניברסיטה זו השפיעה בצורה המשמעותית ביותר על הסביבה הלא-סטודנטיאלית במדינה בה היא נמצאת. הסטודנטים עזרו להעביר חוק במדינת מיזורי המאפשר לחולים להשתמש במריחואנה כסם רפואי.

במקום הרביעי נמצאת אוניברסיטת קולורדו שניצבה בשנה שעברה במקום הראשון, אך השנה צנחה למקום הרביעי. הסיבה לצניחה החדה היא יחס האוניברסיטה הנוקשה לאחר פרסום הדירוג הקודם, הכולל קנסות כבדים ושיטת הלשנות.

במקום החמישי נמצאת אוניברסיטת פלורידה שנבחרה בשנה שעברה לבעלת הפעילות הענפה ביותר בקמפוס בתחום. עם זאת, קברניטי אוניברסיטת פלורידה שבארה"ב, הביעו מחאה זועמת כנגד הדירוג השבוע. אפשר להבין ללבם, אין ספק שזהו לא הפרסום לו קיוו.

הדיקאן זועם
דיקאן האוניברסיטה שמתעתד לתבוע את המגזין, גילה להפתעתו כי האוניברסיטה שלו מוצפת בגיליונות המדוברים והורים זועמים פונים לקבלת תשובות מהאוניברסיטה. עיתון האוניברסיטה העלה עוד יותר את חמתו של הדיקאן, כאשר פרסם בכותרת הגיליון האחרון עלה מריחואנה ענקי, ודאג לציין את ההישג המפוקפק.

אגב, האוניברסיטה השנייה הגדולה השנייה של פלורידה, פלורידה סטייט, לא נשארה הרחק מאחור והגיעה למקום התשיעי. כך קיבלה פלורידה שתי נציגות בעשירייה הפותחת של המצעד. הדבר גרם להרבה גאווה לצעירי פלורידה, אך גם לכאב ראש גדול למושל פלורידה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד