072-3300504

דלתות - הדרך להשגת תעודה ותואר

בימים בהם כל טלפון סלולרי הוא גם מצלמה, זה אך טבעי שגם תחום ההוראה יכיל בתוכו יותר מאת סך חלקיו. המרכז האקדמי לחינוך במכללה האקדמית בית ברל מציע תוכנית במגוון תחומים.

מערכת יורם לימודים | 31-07-2006 13:44:00

תכנית דלתות מאפשרת השגת תעודה ותואר. עיקר התכנית: במקביל ללימודי התואר בחינוך, קבלת תעודה במגוון תחומים, בהם: אמנות הדיון והשכנוע, הנחיית קבוצות אתגר בטבע, הוראת מחוננים וחינוך באמצעות אמנויות לחימה, המרחיבה את אפשרויות התעסוקה ותורמת להכשרת הסטודנטים.

תעודת מחנך-מדריך ומחנך- מאמן באמנויות לחימה ככלי חינוכי
מטרת התוכנית היא פיתוח אומנויות הלחימה לכדי כלי חינוכי, שיהיה לעזר בידי מורים העומדים בפני תלמידים עם בעיות התנהגות ובכלל. שימוש באומנויות לחימה ככלי חינוכי מטרתו ללמד את התלמידים תכונות כגון איפוק, דחיית סיפוקים וכד'.

תעודת מומחה להוראת מחוננים
תוכנית המכשירה להוראת תלמידים מחוננים ומצטיינים בתוך מערכת החינוך, שתעניק ידע מקצועי, כלים להתמודדות עם צרכים מיוחדים והתפתחות אישית של המורה. התוכנית תכלול קורסים שונים העוסקים בהיבטים רגשיים של מחוננים, לקויי למידה מחוננים, עבודה עם הורים לילדים מחוננים וכד'.

תעודת מנחה קבוצות אתגר בטבע
התכנית, המתאימה למתן סיוע בעיקר לבני נוער בסיכון, מיועדת להכשרת מנחים שיעבדו עם קבוצות באתגרים בטבע ככלי חינוכי ובסיוע טכניקות טיפוליות: מסעות הישרדות, טיפוס מצוקים, מסעות ימיים, צלילה ועוד.

תעודה בעיצוב סביבות למידה ובאוריינות חזותית
התוכנית תכשיר את הסטודנטים בתחום העיצוב והערכת סביבות למידה מתוקשבות ופיזיות בבתי הספר ובהקשרים חינוכיים אחרים.

תעודה באמנות השכנוע (DEBATE)
רכישת כלי לשיפור יכולת הטיעון ועידוד חשיבה מקורית, מחקר מעמיק, מעורבות חברתית וגשר למשא ומתן. הלומדים ירכשו מיומנויות טיעון ושכנוע, חוקי משחק הדיבייט והכשרה להקמת קבוצות דיבייט בית-ספריות.

תעודה בהדרכת תיירים ישראלים בחו"ל
תכנית להכשרת מדריכי טיולים של תיירים ישראלים בחו"ל, המעניקה רקע בתחומי גיאוגרפיה, היסטוריה, אמנות, ארכיאולוגיה, ארכיטקטורה, דינאמיקה קבוצתית וכישורי הדרכה וארגון. בוגרי המסלול יוכלו להשתלב, בנוסף לעבודתם בחינוך הפורמאלי, בחברות תיירות כמדריכים ברחבי העולם.

תעודה בהנחיית קבוצות ביהדות כתרבות
התכנית תכשיר מנחי קבוצות לדיון בנושאי יהדות כתרבות ומנחי "בתי מדרש", מנקודת ראות של התפתחות התרבות היהודית, סמלים וטקסים ודילמות ערכיות במציאות היום. בעלי רקע בהנחיית קבוצות ילמדו תכנים תיאורטיים ובעלי רקע ביהדות כתרבות ילמדו הנחיית קבוצות.

הכל סיפורים – תעודת מספר סיפורים לילדים ולמבוגרים
התכנית תכשיר מספרי סיפורים לקבוצות של ילדים ומבוגרים, עם דגש על הכרת השפה והתרבות, כחלק אינטגרלי מההוויה הספרותית. בוגרי המסלול יוכלו להשתלב כמספרי סיפורים במסגרות חינוכיות שונות.

תעודת מורה לעברית כשפה זרה
תעודה המקנה ידע והתנסות בהוראת עברית כשפה זרה. התוכנית, המתאימה לסטודנטים במגמות לשון עברית, ספרות, מקרא ותרבות ישראל, תייעל את העבודה מול התלמידים, במיוחד במדינת ישראל בה קיים ריכוז גבוה של דוברי שפות שונות.

תעודה ביישומי תיאורית הגשטלט ככלי חינוכי
התכנית מקנה נקודת מבט ייחודית על תהליכי החינוך וההוראה המבוססת על תיאורית הגשטלט בפסיכולוגיה ומקנה כלים לעיסוק חינוכי על פיה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד