072-3300504

תחזרי אלי או שלא

בנים שלא בנויים לקשר, בנים שפוחדים ממחוייבות, בנים שרק סיימו קשר, בנים שלא יודעים לומר לא, כולם היו בניי, מכולם נמאס.

לימור. ג. | 30-07-2006 15:54:00

אם הייתי יכולה להחזיר את הגלגל אחורה, הייתי חוזרת לנקודה שבה התחילו המשחקים. מי לא מכירה את זה? את פוגשת בחור נחמד ( או לפחות אחד שמצטייר ככזה), בדרך כלל אחרי קשר ארוך ומתיש, אך לא רק... ואת נדלקת.

אחרי כמה שיחות משמעותיות לתוך הלילה את כבר חצי מאוהבת, רוצה לפגוש ביצורון ולראות אם התכולה שווה את הקנקן... ואז זה מגיע – ה מ ש ח ק!!!

יש גוונים שונים למשחק וזה מאוד תלוי בשניכם. אני נפלתי על מסמסן מטורף, כזה שצורת התקשורת היחידה שלו עוברת דרך המילה הכתובה ולא משנה אם בהגדרתו הנוירולוגית הוא נחשב לסוג של דיסלקט.

המסמוס מתבצע, אם מתוך פחד מדחייה, אם מתוך עצלנות לנהל שיחה ואם מתוך ביישנות. שלי היה ביישן ובכל רמה אפשרית. עניין ההודעות חירפן אותי, אבל אני כמו כל בחורה שנופלת שבי בידי בייבמאסטר מיומן, הבלגתי.

לנקודה הזו אני רוצה לחזור. לרגע שבו הדברים התחילו להפריע לי, לפגישות שנדחות תדיר (יש לציין שהתירוצים היו מגוונים והגיוניים להפליא – כי כזה הוא, בעל יכולת למשוך אותך ואת עוד תודי לו על כך!), להשבת הודעות, רק אחרי שעות של המתנה מיוסרת.

לאדישות; אותה אדישות שהכרחתי את עצמי להתרגל אליה, לאהוב אותה וברגע ההוא הייתי צריכה לשים שעון עצר. להעביר את הכח אלי... כפי שבדרך כלל אני עושה, אבל לא איתו. איתו זה שונה. איתו אני אחרת, משום מה כנועה יותר, פחות מחושבת, לא בעלת שיקול דעת.

כל אחת הייתה רוצה להיסחף לתוך הרפתקה רווית פרפרים בבטן וסומק תמידי בלחיים, אבל כשהסומק הופך חיוור ממחסור בשעות שינה, חסך באוכל מוצק וכשעשן הסיגריות מתמר בחדר ומחליף את האוויר שאת נושמת- אז המצב כבר לא טוב.

יכול להיות שלמן האות הכתובה הראשונה, למן ה"היי" הראשוני, המטרה שלו הייתה מוגדרת - ס ק ס והוא בכלל נכנס לאותו צ'אט כי רצה לקבל משהו, אבל לי זה לא היה איכפת. בעיוורון (שיש לציין, סיגלתי לעצמי במשך תקופה של 4 חודשים אינטנסיביים), התעלמתי מהכל והתמקדתי ברצון ובאמונה ש"אני אשנה אותו", אחרי שיכיר אותי הכל ישתנה ואני אסובב אותו על האצבע הקטנה והמטופחת שלי. כמובן שההיפך הוא הנכון!

חיית הכדורגל שהכרתי התגלה כגבר סקסי, מקסים, בעל חוש הומור, אינטיליגנט שחי ונושם ספורט. אהבתי את זה, לימים אהבתי אותו. אוי כמה שאהבתי אותו – אהבת חיי.

אהבת חיי זו לכשגילתה את סודי, התנהגה בחזירות, אגואיסטיות ופתרה אותי במשפט: "את יכולה להתקשר... אני אבין אם תתקשרי ואני גם אבין אם לא". לא לפני שגיליתי שהוא "בונה להתחיל קשר עם מישהי אחרת". אז תגידו לי אתן – מי לא נפלה ברשתו של בייבמאסטר כזה או אחר באיזשהו שלב בחייה? ואם לא – את בת מזל (לבינתיים).

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד