072-3300504

צליל מכוון

תוכנית לימודים חדשה של המכללה למוזיקה עכשווית הד תאפשר גם לבעלי מקצועות חופשיים להגשים חלום ולחזור לנגן

רוי רגב | 20-07-2006 15:03:00

לכל אלו שניגנו בצעירותם וחלומם לנגן, לשיר וליצור מוזיקה לעולם לא נעלם, למרות שפיתחו קריירה תובענית, מציעה המכללה למוזיקה עכשווית הד מסלול מיוחד, המותאם ל"אנשי היי-טק והעולם העסקי". תוכנית הלימודים מציעה לכל אותם אנשי עסקים עסוקים, מערכת גמישה שתתאים עצמה לרמתם ולזמן הפנוי שברשותם.

יהודה כהן, מנהל המכללה, סיפר כי הרעיון לפתוח את התוכנית החדשה עלה בראשו לאחר שיחות עם אנשי עסקים רבים שמגיעים להופעות של תזמורת הד. כהן מספר כי רבים מאנשי העסקים סיפרו כי ניגנו בילדותם והם מעונינים לחזור ולשחזר את החוויה המוזיקלית ההיא. תחילה, מספר כהן, המכללה קלטה את הסטודנטים הללו במסגרות הלימוד הרגילות של המכללה, אך לדבריו מהר מאוד הם הבינו כי לאנשים אלו צרכים מיוחדים, ושצריך למצוא מסגרת מיוחדת שתתאים לזמנים שלהם ולמגבלותיהם.

התלמידים העסוקים יירשמו תחילה לסמסטר ראשון בו ילמדו באופן פרטי לנגן על כלי הנגינה שבחרו, וישמעו הרצאות על ג'ז, פופ ורוק. בנוסף, יעברו הדרכות על מוזיקה קלאסית ואפילו אלקטרונית. בסמסטר השני יתחילו אנשי ההיי-טק לעבוד בהרכבים בהתאם לסגנון המוזיקלי שבחרו. כהן מבטיח כי לא יעביד את הסטודנטים המיוחסים הללו קשה מדי, ורק יאפשר להם לרכוש ידע מוזיקלי היקפי שיקל עליהם ללמוד מוזיקה ולהשתתף בסשנים המשותפים של הסטודנטים בקורס.

עד היום נרשמו 15 סטודנטים לתוכנית הלימודים החדשה. המחיר לסמסטר עומד על 2,400 שקלים. כהן מאמין כי התוכנית תעניין בעלי מקצועות חופשיים רבים, עם קצת כסף וזמן פנוי, שרוצים להגשים את החלום המוזיקלי שלהם.

תלמידי הד בפעולה. לבעלי מקצועות חופשיים שלא ויתרו על החלום.
תלמידי הד בפעולה. לבעלי מקצועות חופשיים שלא ויתרו על החלום.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד