072-3300504

הבגרות באנגלית קרבה ובאה

ב- 22.5.06 יום ב' אתם עתידים לגשת לבגרות באנגלית 4/5 יחידות. אספנו עבורכם טיפים, הנחיות וכללים שיתנו לכם כלים נכונים להתמודד עם הבחינה בצורה הטובה ביותר, שיהיה בהצלחה.

מערכת "יורם" | 18-05-2006 11:44:00

אם אתם עדיין מעוניינים לשאול שאלות, לקבל חיזוקים, תוכלו להיעזר בספיישל בגרות באנגלית שייערך ביום א' 21/05 בין השעות 10:00 - 14:00.

דברים שחובה להביא מהבית:

מילון אוקספורד אנגלי-אנגלי-עברי (מילונית אלקטרונית, למי שיש אישור על כך), מקלט רדיו עם סוללות חדשות, שעון, כלי כתיבה (2 עטים, עפרון, מחק וטוש זוהר), בגד חם (לסובלים מקור המזגנים), נייר טואלט (לכל מקרה...), חטיף, שתייה קלה, טופס הקלות (למי שזכאי וקיבל בדואר) ותעודת זהות.

מומלץ להקדיש את הערב שלפני יום הבחינה לזמן מנוחה לגוף ולנפש – בלו עם חברים, צפו בטלוויזיה, צאו לבלות (בילוי רגוע), קראו ספר טוב. כדאי ללכת לישון בשעה סבירה ולהתעורר כשעתיים וחצי - שלוש לפני שעת הבחינה, על מנת להתארגן ברוגע לקראת היציאה מהבית.

מומלץ לתכנן הגעתכם למקום הבחינה כחצי שעה לפני תחילתה. התמקמו בכיתת הבחינה וצאו לדקות אחרונות של הירגעות אישית.

התנהלות נכונה בבחינה
גם תלמידי 4 וגם תלמידי 5 יחידות מתחילים את הבחינה עם שאלון שכולל הבנת הנקרא ומטלת כתיבה. לאלה מכם שסובלים מלחץ בחינות, מומלץ להתחיל את השאלון עם מטלת הכתיבה – בחלק זה אין בעיית הבנה!!! הכתיבה מזרימה את השפה החוצה ומפעילה את החשיבה באופן הדרגתי.

אל תצאו לפני הזמן!!! אם סיימתם את השאלון לפני תום הזמן, בצעו קריאה מקיפה של כל הטקסט של הבנת הנקרא. אם במהלך הקריאה החוזרת "נופלים אסימונים" שלא נפלו קודם לכן, גשו לשאלות הרלוונטיות ותקנו אותן. אל תבדקו את החיבור !

בזמן ההפסקות אל תחליפו חוויות עם נבחנים אחרים- זה מבלבל, מלחיץ ועשוי להזיק לקראת השאלון הבא. שבו עם עצמכם, שתו כוס קפה, לכו לשירותים והכינו את עצמכם לקראת השאלון הבא.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד