072-3300504

איך בוחרים יעד

לאן בכלל כדאי לנסוע?

16-05-2006 12:41:00

אחותכם לא מפסיקה לטחון לכם בראש ש"דרום אמריקה זה סוף הדרך", ושהמזרח הרחוק זה רק לערסים. הבן של השכנים מראה לכם תמונות מאלפות מקופיפי, ופתאום דווקא בא לכם על תאילנד. אבל מה עם ניו-זילנד? הרי תמיד רציתם לראות איפה צילמו את "שר הטבעות". רגע, שכחתם לגמרי מאוסטרליה, והרי אין דבר יותר מטמטם מאשר סידני בסילבסטר. איך יוצאים מהברדק אתם שואלים? בשביל זה אנחנו כאן, עם סקירה יעילה וממצה של כל יעדי התרמילאים המרכזיים: לאן כדאי, מה יש שם, למה כן ולמה לא. לכם רק נשאר לבחור.

המזרח הרחוק
אם הנופים של "נמר דרקון" עשו לכם את זה, אם אתם חולים על נודלס ואם אתם רוצים להרגיש במקום ממש אחר- המזרח הוא המקום בשבילכם. הצבעים, הטעמים, הריחות, האנשים- כולם מבטיחים חוויה אקזוטית, וגם (חשוב מאוד) זולה למדי.

מי שבקטע של חופים יפים, מסיבות טובות ושופינג זול- כדאי שיגיע לתאילנד. זוהי מדינה סופר-תיירותית וקלה להתמצאות, עם אינספור אפשרויות בילוי מגוונות ומהנות.
מי שמבקש להרגיש את המזרח היותר אותנטי מוזמן להגיע להודו, המדינה השביעית בגודלה בעולם ואחת המרתקות והמיוחדות שבו. הטיול כאן נחשב מעט קשה יותר (בעיקר בגלל המרחקים ותנאי המחיה), אבל עם קצת מאמץ והכנה מוקדמת אפשר להסתדר מצוין. גם לאוס, בורמה וקמבודיה מציעות חוויה קצת פחות מתויירת ומערבית, עם שלל מקדשים עתיקים ונופים ירוקים. ניתן להגיע אליהן בקלות במהלך טיול בתאילנד.

לנפאל כדאי מאוד להגיע אם אתם חובבי טרקים (טיולי הליכה), במיוחד בהרים. הנופים שתגלו הם לא פחות מעוצרי נשימה, וגם שם תמצאו לא מעט ספקי שירותים שידאגו לכם להכל (החל מחדר בגסט-האוס ועד לטיול רפטינג). אחרונה חביבה וענקית היא סין, אליה כדאי להגיע לאחר הכנה מוקדמת (יש המון מה לראות, ולא תמיד קל להסתדר בגלל קשיי השפה). מי שיגיע יזכה בחוויה ייחודית ובלתי נשכחת, של מדינה עם עבר עשיר ומסקרן.

דרום אמריקה
הקצב הלטיני, הקרנבל, האנשים החמים, המוסיקה, כל אלה ועוד מרכיבים את דרום אמריקה, יבשת צבעונית שכולה חוויות בלתי-נשכחות. אוהבים כדורגל? בואו לראות משחק באיצטדיון ה"מראקאנה" בברזיל, יחד עם עוד 100,000 צופים נלהבים. אחר כך תוכלו לקפוץ לבית-ספר לסמבה, ולתרגל קצת את העינטוזים. רוצים לנסות צניחה חופשית מעל נופים מטריפים? לאכול בשר משובח? ללמוד ספרדית? ארגנטינה היא המקום. ומה עם קצת טרקים במסלולים מרהיבים, כאלה שהמצלמה הדיגיטלית שלכם תאהב במיוחד? צ'ילה, בוליביה ופרו ישמחו לעזור בקטע הזה. גם מדינות דרום אמריקה מציעות טיול תרמילאי נוח למדי, אם כי במדינות כמו בוליביה, אקוודור ופרו תצטרכו להתאמץ קצת יותר ולהתפשר פה ושם על תנאים מערביים. המחירים זולים למדי, אך מעט יותר יקרים בהשוואה למדינות המזרח הרחוק.

מרכז אמריקה
בשקט בשקט, בין שתי האמריקות הגדולות, שוכנת לה מרכז אמריקה ומושכת תרמילאים מרחבי העולם כמו מגנט. הם נמשכים בגלל שמורות הטבע היפהפיות של קוסטה ריקה, בגלל השווקים הסואנים והתרבות העשירה של גוואטמלה, בגלל החופים התוססים ואינספור העתיקות של מקסיקו- וזוהי רק ההתחלה.

אוהבים בעלי חיים, נופים עוצרי נשימה ותרבויות נכחדות? קחו מטוס למרכז אמריקה ולא תצטערו. הטיסה יקרה, השהייה הרבה פחות.

דרום הפסיפיק
הרחק משאר העולם, בתחתית כדור הארץ, משתזפות להן בכיף אוסטרליה וניו זילנד. למרות הטיסה היקרה ועלויות הטיול הגבוהות יחסית, המוני מטיילים בוחרים להגיע דווקא לפה, ולא חסרות סיבות.

באוסטרליה- ערים מדליקות כמו סידני ומלבורן, אטרקציות מיוחדות כמו שונית האלמוגים הגדולה או "12 השליחים", תרבות אבוריג'ינית מרתקת ומדבר אדום, שתרגישו בו לגמרי לבד.
בניו זילנד- מרחבים קסומים שנראה כאילו הוצאו מתוך גלויה, ספורט אתגרי בלי סוף (באנג'י זו רק ההתחלה), אוכלוסיה מקסימה והמוני כבשים (אפילו יותר מבני אדם).

הטיול בדרום הפסיפיק נחשב לקל ולנוח ביותר מבחינת התארגנות ושהייה, אם כי גם ליקר ביותר.

אפריקה
היבשת השחורה, נמצאת יחסית קרוב אלינו ועדיין - כל כך מסתורית ולא נודעת. אוהבים בעלי חיים? מתעניינים בשבטים עתיקים ובתרבות זרה? מחפשים נופים קדומים ומרחבי ענק ללא כל רמז למערב? בואו לאפריקה.

בקניה תוכלו לצאת לטיולי ספארי מרתקים ולבדוק עד כמה אפשר להתקרב לפיל או לאריה (לא יותר מדי בבקשה). בטנזניה תוכלו לטפס על הר קילימנג'רו העצום ואחר כך לנוח באי המקסים זנזיבר. לדרום אפריקה מומלץ להגיע אם אתם רוצים לקבל קצת מכל מה שיש לאפריקה להציע, ובמקביל ליהנות מתנאים מערביים ונוחים.

בגדול, אפריקה זולה למדי (למעט טיולי ספארי). צריך לזכור שתנאי המחייה ברוב המדינות רחוקים מלהיות מודרניים, אבל זה חלק מהכיף.

אירופה
עולם שלם של היסטוריה עשירה, תרבויות מרתקות, נופים משגעים, אמנות, מטבח מעולם אחר ועוד. אתם מוזמנים לסיור וירטואלי מהנה בין מדינות אירופה השונות:

איטליה התוססת עם הערים עתיקות השנים, צרפת היפה עם פריז הרומנטית והריביירה היוקרתית, סלובניה עם מערות הקארסט המדהימות ועם האגמים המופלאים, מולדת הקומיקס בלגיה עם השוקולד הנפלא, ועוד לא אמרנו כלום על גרמניה, שווייץ, ספרד, אוסטריה, הולנד, סלובקיה, דנמרק, שבדיה והרשימה עוד ארוכה.

באירופה יש כל כך הרבה אפשרויות - טיול פאבים, טיול ברכבות, טיול בין איצטדיוני הכדורגל ועוד עשרות אפשרויות, עכשיו צריך רק לבחור.

ארצות הברית
אומה של חלומות ענק, של גורדי שחקים ושל תרבות מגוונת ועשירה. גודלה של ארצות הברית הוא השלישי בין ארצות תבל וכלכלתה של ארה"ב היא החזקה בעולם.

טיול ברחבי ארה"ב מציע מגוון גיאוגרפי, תרבותי ואנושי בלתי רגיל וכן אפשרויות בלתי מוגבלות. יש את חיי הלילה של ניו יורק, את המוזיאונים בוושינגטון, בתי הקזינו בלאס, מתקני הענק בדיסני וורלד וכוכבי הקולנוע בהוליווד ובל נשכח את הקניונים העצומים שמתפרשים לכל אורכה.

בכל עונה בה תבחרו להגיע לארצות הברית תמצאו בה שלל אפשרויות בילוי ועניין וכל אחד יכול למצוא בה משהו שהוא יאהב.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד