072-3300504

טיפים לאהבה

תחילתה של חברות, זה לא פיקניק, גם לא האמצע והסוף. במיוחד כאשר גוררים את הסוף להתחלה חדשה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לנצח בקרב ובמלחמה.

ברק ויטמן | 27-04-2006 18:02:00

אקסים, ברגע שמגיעים למצב שהתחלתם להשתמש במילה הזאת סימן שעברתם את שלב התקווה, ורשמית אתם פתוחים להכרות חדשה ומרגשת אבל אסור לשכוח (יש שיחלקו עלי). לא בריא לנפש להיות בקשר עם האקס! זה תוקע ומעלה זיכרונות.

בני הזוג החדשים שלכם לא יהיו מאושרים מהרעיון שאתם בקשר עם אדם שראה אתכן בלי חזייה או תחתונים ונגע בכול המקומות האינטימית שלכן בגוף. כן, אני בטוח שיש מערכות יחסים נפלאות עם אקסים שנהפכים לחברים הכי טובים, ממש כמו אחים. אבל כשיש אהבה חדשה, את צריכה לחלוק את החוויות עם החבר ולא עם האקס. זכרי, תמיד עמוק בתוכו הוא יכול לרקום מזימה, איך להשכיב אותך שוב (אין מה לעשות, ככה בנים חושבים וזה מה שמעניין אותנו).

הקונספט של סקס עם האקס, מקובל בשלבים הראשונים אחרי העזיבה, אבל זה לא מומלץ. תמיד יהיה מישהו מביניכם שירצה יותר. כל פעם שתכנסו למיטה, יהיו ציפיות של הישארות גם בבוקר למחרת, לפחות לאחד מכם (טוב, בואו נהיה מציאותיים, הבחורה תצפה מהבחור להישאר איתה גם במשך היום, זה לא יהיה בראש מעייניו של הבחור..). כך המצב עלול להימשך חודש חודשיים אחריי הפרידה. אבל, למי שיש לב, צריך להבין כשאתה נותן למישהו שאוהב אותך לשכב איתך, אתה מוכר לו אשליה. זה אנוכי, חסר התחשבות ובסוף רק גורם להרגשה רעה.

כשאתם מתחילים להיות בטוחים באהבה והפרפרים מתחילים להשתלט לכם על החיים, אל תקשיבו לחברים. בנות, יש לכן חברות מאוד טובות ואתן יכולות להתייעץ איתן על לבוש ולימודים. אבל, ברגע שפתאום חברה טובה שלך תתחיל במשפטים כמו "מה את עושה איתו, הוא לא לרמה שלך, אני לא רואה אהבה בעיניים שלך..", תדעי שסביר להניח שמשפטים אלו, לא מגיעים ממקום של דאגה אלה מקנאה. זה לא אומר שחברה שלך אדם רע, אבל לפעמים היא פשוט לא מסוגלת להבין באמת כמה היא מקנאה.

בנים, החברים החכמים שלך אולי מפרגנים, אבל שלא יתחילו עם משפטי הלחץ האופייניים כמו: "מה קרה, נעלמת מהחיים", "כשיש לך חברה אתה שוכח מכולם". יכול להיות שהם באמת מתגעגעים אליך, אבל סביר להניח, כאשר הם יהיו עם חברה, הם יחזרו על אותו דפוס ההתנהגות.

לפעמים קשה לנו לחלק את הזמן בצורה יעילה, בין זמן איכות עם החבר/ה, לבין זמן איכות עם החברים הקרובים. בעיקר בתחילת הקשר שההתלהבות מבן/בת הזוג בשיאה. אך עם הזמן לומדים לעשות את הבאלנס.

בבקשה בנות מדהימות וחושניות, אני יודע שאתן לא אוהבות לדחוף לגוף שלכן דברים לא בריאים שמשמינים אתכן, ואת המצב רוח. אבל, גלולות יעזרו לשנינו לנהל סקס בלי טקסים מיותרים. אחרי משחק מקדים, זה פשוט הופך למעיק ולא קשור, טקס הגומי הזה. כשניגמר סיבוב אחד, אתן לא מסוגלות להבין, כמה זה מעיק להחליף את האמצעי שנהפך להיות דביק. למרות כול הניסיונות, אנחנו מרגישים טוב יותר בלי, תאמינו לי גם אתן תוכלו ליהנות הרבה יותר. סקס טוב, זה כששני הצדדים נהנים מהחוויה בצורה מקסימאלית.

אם אתן לא רוצות לרדת, זה לא באמת חובה. אני מאמין שהמצב גם יכול להיות הפוך. כדאי גם לרענן ולגוון, תמיד יתקבלו בברכה תוספות לחוויות כמו: אזיקים, חותלות. אבל, רק שזה לא יהיה תוספת של גבר או אישה. כן, יש פנטזיה לרבים מאיתנו לשלישיה, אבל עדיף שזה יישאר בגדר פנטזיה. אני לא מכיר גבר שאוהב ורוצה לראות איתו במיטה איזה גבר שיזיין לו את האישה .

אנחנו גם לא אוהבים לעשות אהבה עם מזרונים. אתן לא צריכות לצאת לסדנה, כדי להבין שאפשר לשנות מידי פעם את התנוחה. תרגישו חופשיות ושתפו אותנו באינטימיות של גופכן, כך שנדע איך לגעת בכן בצורה הטובה ביותר. מי שלא יקשיב לכן, לא שווה שתהיו איתו.

בנות, גבר שמתקשר יותר מפעמיים ביום ושולח הודעות שהוא מתגעגע גם אחרי שעברה רק חצי שעה, הוא לא אובססיבי, רק יודע לתת אהבה.

לא לפחד מחוסר שליטה באהבה, ככה זה צריך באמת להיות. רבים מפחדים מלאבד את האני שלהם, בגלל המערכת יחסים שבה הם שרויים, אבל זה רק אומר שקיימת בין בני הזוג אהבה. אל תעשו השוואות בין החדש לישן. תימצאו ריגוש חדש, כי כל אחד מיוחד בצורה שלו. תנו הזדמנויות ואל תיסגרו דלתות למערכות יחסים חדשות, יש סיכוי גדול שתפספסו מצב שיכול להיות לכם בו הכי טוב בעולם. זכרו, דברים טובים קורים לאט דברים מדהימים קורים פתאום.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד