072-3300504

רמת גן מוסמכת

מיקרוסופט מעבה את מערך ההדרכות בישראל עם הסמכת מכללת רמת גן כמרכז הדרכה מורשה מטעמה

25-04-2006 10:52:00

מיקרוסופט הסמיכה את מכללת רמת גן והמרכז למקצועות המחשב במכללה כמרכז הדרכה מורשה מטעמה בישראל, והיא מצטרפת בכך לשבעת מרכזי ההדרכה המורשים של מיקרוסופט בישראל. כמרכז הדרכה מורשה תוכר מכללת רמת גן כשותף מוביל בתחום הדרכת טכנולוגיות ומוצרים של מיקרוסופט בישראל.

על מנת לקבל את ההסמכה נדרשה מכללת רמת גן לעמוד בקריטריונים בינלאומיים של מיקרוסופט, ובהם עמידה ברמה גבוהה של איכות ומקצועיות תוכניות הלימודים, התחייבות ללמד מערכות מיקרוסופט מקוריות, היות מדריכי הקורסים בעלי תואר MCT (Microsoft Certified Trainer) כתנאי להעברת הקורסים, סטנדרטים גבוהים של כיתות הלימוד ועוד.

המרכז למקצועות המחשב במכללת רמת גן מציע מגוון של קורסים טכנולוגיים למגזר הפרטי ולמגזר העסקי, ובהם ניהול רשתות (MCSA2003), הנדסת רשתות (MCSE 2003), פיתוח אפליקציות בסביבת .NET (MCAD), הכרת מערכת ה- CRM של מיקרוסופט, הכרת שרת האינטגרציה החדש BizTalk 2006, הכרת שרת בסיס הנתונים החדש SQL Server 2005, ועוד.

מכללת רמת גן מצטרפת בכך למרכזי ההדרכה המורשים של מיקרוסופט בישראל: ג'ון ברייס הדרכה, מכללת סלע, מכללת היי טק, מכללת מדיאטק, מכללת נס, קמטק ו- SPECTER. בשנת 2005 חל גידול של 20% לעומת שנת 2004 במספר הנרשמים להכשרות במרכזי ההדרכה המורשים של מיקרוסופט במקצועות השונים.

מיה כהן, מנהלת תחום הדרכות והסמכות מיקרוסופט ישראל, מסרה כי "הבחירה במכללת רמת גן כמרכז הדרכה מורשה נעשתה על ידי מיקרוסופט לאור העובדה כי המכללה עמדה בקריטריונים בינלאומיים מחמירים שנבחנו לאורך זמן." מיה הוסיפה כי "אנו עדים בשנה האחרונה לגידול דרמטי בהיקפי הביקוש לעובדים בעלי התמחות בטכנולוגיות מיקרוסופט, דבר שהביא גם לגידול מרשים במספר הנרשמים להכשרות במרכזי מיקרוסופט המורשים."

אייל שרם, מנהל היחידה ללימודים חוץ אקדמיים במכללת רמת גן, מסר כי "אנו גאים בבחירתה של מיקרוסופט אותנו כמרכז הדרכה מורשה בישראל. הנהנים המרכזיים מרמת שיתוף הפעולה האינטימית בין מכללת רמת גן ומיקרוסופט יהיו בראש ובראשונה התלמידים, שיזכו ללמוד בקמפוס אקדמי ובמעבדות מתקדמות מפי מיטב המומחים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר ."

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד