072-3300504

אירועי יום הפסטיבל

במהלך יום הפסטיבל יתקיימו פאנלים וסדנאות אומן בהם ישתתפו יוצרים מוכרים. לו"ז מפורט יתפרסם במועד קרוב

23-04-2006 15:27:00

· מה אתם חושבים על תוכניות התחקיר בארץ? מתעסקים בתחקיר או בתחקירנית? בואו לצפות בדיון נוקב בנושא, עם אורלי וילנאי-פדרבוש מעובדה, גיא מרוז מבולדוג, איתי דנקנר משומר מסך, ניר בכר מהארץ (לשעבר 7 ימים) ופרופ' דליה מור מהמכללה למנהל.

· "אבק של כוכבים מתחילים", מישהו זוכר את סטיב?!? איך הטלוויזיה מעלה כוכבים, מבטיחה הבטחות ואח"כ הם נעלמים כלעומת שבאו. פאנל על "כוכבים הריאליטי" בהשתתפות יואב צפיר, טמירה ירדני,גברי לוי, עומר ברנע, פיראס חורי, מהרטה ואיתן שוורץ.

· מה תעשו עם התואר שלכם בתקשורת, אתם כבר יודעים?!? בואו לשמוע מה באמת שווה התואר שלנו ומה מציע לנו שוק העבודה כשנסיים. קרן נתנזון (ynet), צבי יחזקאלי (ערוץ 10), אמיר אוקריניץ (במאי נולד לרקוד וכוכב נולד), יוחנן צנגן (מנכ"ל רשת) ומשתתפים נוספים.

· חיים הכט יספר לנו מה דעתו על החברה הישראלית ואיך הוא מציג אותה בתוכניות שלו.

· אתם מרוצים מזה שעופר שכטר מחנך את האחים הקטנים שלנו? מי באמת מחנך את הילדים של היום? איך השתנו תוכניות הילדים בצורה ובתוכן בשנים האחרונות? תכניות הילדים היום, הן לא מה שהיו פעם. משתתפים: גיא קרני מ-jetix, דקלה קידר מערוץ הילדים, אפרת רייטן, רודריגו ועוד.

· רוצים לראות את המונדיאל? אתם יודעים כמה זה יעלה לכם?!?! בואו לקבל תשובות מזוהיר בהלול, מנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר, אדר זהבי מנכ"ל חברת צרלטון ומשתתפים נוספים. בפאנל על ערוצי הספורט בתשלום, מתי הקהל ימרוד? למה ערוץ 5 הפך לזניח? והאם ישנה פגיעה בחובבי הספורט?

· אופנת הדוקו: שיחה אינטימית עם מיקי רוזנטל (בולדוזר) וג'ולי שלז (בימאית "מוכרחים להיות שמח") בה יספרו על יצירותיהם, תוכניותיהם ומה דעתם על אופנת הדוקו המתפשטת על מסכי הטלוויזיה שלנו.

· למה אתם רואים חדשות? בגלל האולפן הצבעוני, המגישים החתיכים, או הבדיחות של יונית? זה בידור או חדשות? ומה חשוב יותר העטיפה או התוכן? מימי ערוץ 1 האפורים לאולפן השקוף של ערוץ 10. דיון חדשותי עם אודי סגל (ערוץ 2), אורי אורבך (גל"צ), פרופ' יחיאל לימור ומשתתפים נוספים.

· היוצר הסדרתי: היוצרים דוד אופק ויוסי מדמוני יספרו לכם על יצירותיהם "מלנומה אהובתי" ו"בת ים ניו יורק".

· "גן עדן עכשיו": הסרט השערורייתי ומעורר המחלוקת, בהקרנה בלעדית! בואו להשמיע את דעתכם ולהשתתף בדיון שלאחר הסרט.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד