072-3300504

הרע במיעוטו- שמנה או פוזלת?

האם היית יוצא עם בחורה שיש לה עין מזכוכית?

| 12-03-2000 12:19:00

האם היית יוצא עם בחורה שיש לה עין מזכוכית? שאלה אותי יום אחד בחורה מהמשרד, בזמן שאכלתי לי בנחת את כריך הסלמון שלי וכמעט שנחנקתי מהשאלה שהופרחה לאוויר ללא הכנה מראש. לפחות, הייתה מחכה אתה ליום בו הייתי אוכל סנדביץ' עם גבינה, ולא מבזבז חתיכה שלמה של דג מעולה. אבל לא בדג עסקיננו או בעין שלו, אלא בעין הזכוכית של איזו בחורה וירטואלית.

שאלה קשה שאלה אותי העובדת. שאלה שיכולה לפתוח כאן דיון עמוק וחריף וכל תשובה שאני לא אענה תגרום פריצת יצרים חזקים. אם הייתי עונה שכן, אין לי בעיה לצאת עם בחורה כזו, הייתם אומרים שאני מתחסד שמאלני מסריח. אם הייתי עונה, שלא הייתי יוצא עם כל העוורים והפסחים ובעלי המומים, אלו שלמען בעלי המוגבלויות, היו קמים עלי בצעקה שאני ימני קיצוני מחורב.

וחוץ מזה, שזה גם תלוי באיזו עין מדובר ואם זה מורגש ואם העין בצבע שונה מהעין השנייה. יש כל כך הרבה פרמטרים שצריך לבחון, אבל איפה בעצם עובר הגבול הדק. ואני מקשה עליכם ומחדד את השאלה. אם מי הייתם מעדיפים לצאת, בחור/ה פוזלים או בחור/ה שמנים. וגם כאן אני מחדד את השאלה, עד איזה משקל הייתם מתפשרים? 60 קילו, 80 קילו, 100 קילו ?

אני באופן אישי מעדיף אותן מושלמות. גם ככה אני הולך להיתקע, עם אחת מכן לפחות 40 שנה, אז למה אני צריך כל הזמן הזה להתעסק עם הדיאטות שלה או להיתקל בכוס בבוקר עם העין מזכוכית. אם הייתי מתחתן אתה ואז חס וחלילה היא הייתה נפצעת, מתחלה או רחמנא לצלן משמינה, זה משהו אחר. כאן אין דרך חזרה. אם קיבלת את הסחורה והיא נפגמה לאחר חתימת הכתובה, אכלת אותה וכמו שכתוב בנדרי החתונה של הנוצרים, יימח שמם: for the better and for the worst. אז נכון שכשאתה נשבע אמונים לכלתך אתה לא חושב על ה-worst, אבל תאר לך שאתה מתחתן כבר עם ה- worst וקולט פתאום באמצע הטקס שאולי עשית טעות ואין דרך חזרה.

אל תחשבו שאני לא בחור הומני ושלשמנים, פוזלים ופסחים, אין סיכוי חס וחלילה למצוא אהבה. להיפך, אני מאחל להם מכל הלב. אבל, אם אני יכול לעשות היום את הבחירה, אני מעדיף לא להיכנס לזה ולחפש כלה עם מינימום תקלות, וזה על מנת שהטכנאי לא יצטרך לבקר אותנו כל שני וחמישי.יכול להיות שעוד שנתיים מצבי בשוק יהיה כל כך קשה, שאפילו בחורה עם עין מזכוכית לא תסתכל עלי. בינתיים, כל עוד אני יכול לארח בביתי בחורות בעלות מידה 36, אני מעדיף לעשות את זה. יהיה לי עוד מספיק זמן להתמודד עם מידות 40 פלוס שלא ירדו אחרי הריונות, או סתם דיכאונות שתוקפים אתכן בנות חמודות שלי פעמיים ביום לפחות.

הבחורה שתהיה לצידי, תצטרך לשמור על עצמה מבחינה אסתטית, לפחות לעשר שנים שאחרי החתונה. אחרי זה, זה כבר לא מעניין כי גם ככה האהבה דועכת ולמיטה אתה נכנס עם מפלצת.בדרך כלל זה השלב שאתה משיג מאהבת. אז מה נשאר לי? עשר שנים של הנאה. וגם את זה אתן רוצות לקחת ממני ולדחוף לי איזו שמנמנה או בעלת עין עצלה. תנו לי ליהנות מהחיים, ערפדיות שכמותכן. יהיה לכן עוד מספיק זמן למצוץ לי את הדם...

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד