072-3300504

M.A נשתנה?

בפעם הראשונה בארץ נפתחה תוכנית ללימודי תואר שני (MA) בייעוץ ופיתוח ארגוני, בחוג למדעי ההתנהגות במסלול האקדמי המכללה למינהל

| 21-02-2006 12:50:00

בפעם הראשונה בארץ נפתחה תוכנית ללימודי תואר שני (MA) בייעוץ ופיתוח ארגוני, בחוג למדעי ההתנהגות במסלול האקדמי המכללה למינהל.

המסלול משלב כלים תיאורטיים ומקצועיים מתחומי הסוציולוגיה, פסיכולוגיה וההתנהגות הארגונית. כלים אלו, המשולבים יחד, מפתחים ביועץ הארגוני התמחויות המסייעות לארגון והופכות אותו לאסטרטג, המאבחן את הסביבה הארגונית, מוביל שיוניים ומדריך בקבלת החלטות ולבסוף גם מבצע תהליך של בקרה. תהליך הלמידה כולל גם 150 שעות התנסות מקצועית, בהנחיית יועצים בכירים.

התוכנית מיועדת לבעלי תואר ראשון ממוסדות אקדמיים מוכרים בתחומי מדעי ההתנהגות ומדעי החברה ובוגרי תעשייה וניהול, וכן ליועצים פנים ארגוניים שאינם בעלי הכשרה פורמלית כגון מנהלי משאבי אנוש, קציני צה"ל בפרישה וכו'.

בשנת הלימודים הבאה יחולק התואר בייעוץ ארגוני לשתי התמחויות נפרדות:
1. יעוץ ארגוני - הכולל יעוץ פנים ארגוני, פיתוח צוותים ותהליכים קבוצתיים
2. פיתוח אסטרטגי ארגוני – הכולל תכנן לטווח ארוך והטמעת אסטרטגיות בארגון.

המסלול יקנה לסטודנטים ראייה אינטגרטיבית של הפעילות הארגונית ושיטות העבודה העדכניות, וכן יכולת גבוהה להתמודד עם בעיות מעשיות. בנוסף, תוכנית זו תכשיר יועצים ארגוניים כיצד להתמודד עם השינויים בסביבתם ולהכשיר את הארגון להסתגל לשינויים אלו.

פרופ' דליה מור, ראש המסלול לתואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (החוג למדעי ההתנהגות) המסלול האקדמי המכללה למינהל אומרת כי, "בעולם התעסוקה הדינמי של היום, בו הארגון הוא הרבה יותר מטפסים ובירוקרטיה, אנו שמחים על ההזדמנות לתת לסטודנטים את מרב הכלים להתמודד עם השינויים הפנים ארגוניים ולהפכם ליועצים המובילים בשוק זה".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד