072-3300504

איך להצליח בפגישה הראשונה?

דפיקות הלב המהירות, הבגד המתאים, ההמתנה שהיא תהייה ה"אחת", החיוך הראשון, המבטים...כמה טיפים קטנים לאיך להתנהג עם בחורה בפגישה הראשונה...

קרן קלינסקי | 09-02-2006 13:14:00

זה תמיד מתחיל בשיחת טלפון, קטע מביך במיוחד. אחרי הכל, אנחנו לא מכירים אחד את השניה ואז אנחנו צריכים "לעבור מסך" דרך הטלפון. סדרת שאלות מעין הצגה של קורות חיים, רק שהפעם זה לא לבוס הראשי אלא לבחור שעימו אנחנו הולכות להיפגש.

מתוך הנחה ששיחות הטלפון הראשונות הלכו כמתוכנן, מגיעה הפגישה הראשונה...שתי אפשרויות עומדות בפני הבחור, לקחת אותנו מהבית או להיפגש איתנו ליד בית הקפה שבו קבענו להיפגש.

אם החלטתם לקחת אותנו מהבית, רצוי שתצאו מהרכב כדי שנוכל להעיף בכם מבט ראשוני. אולי, לא נהוג היום לפתוח לבחורה את דלת המכונית, אבל אם אתם מתעקשים ורוצים לחזור לימי קדם זה יהיה באמת נחמד מצדכם. כשאתם רואים אותנו, תשתדלו גם אם אנחנו לא ממש מוצאות חן בעינכם, למרוח חיוך קטן או לזרוק מחמאה, זה תמיד נותן לנו הרגשה טובה בתחילת הפגישה.

נכנסנו לאוטו... תמיד הרגעים הראשונים מביכים... רצוי לשים קצת מוסיקה שקטה ברקע,שתפיג את המתח ולנסות לפתוח בשיחה. במידה ולא הכנתם שאלות מראש, תמיד יש את השאלות הבנאליות כמו: "איך עבר עלייך היום?", או "באיזה מקומות את מבלה בדרך כלל?"

הגענו לבית הקפה... במידה והחלטתם להיות קצת יותר מקוריים, תמיד אפשר לצאת למקום מקורי, כמו ללכת להצגה או לסרט קולנוע -רק ששם אי אפשר כל כך לדבר או לקחת טרמוס של קפה / יין עם קצת פירות וללכת לים.

ואם בכל זאת החלטתם ללכת לבית קפה אז הנה עשרה כללים לפגישה יותר מוצלחת:

1.אל תדברו רק על עצמכם, תנו גם לבחורה שמולכם את זכות הדיבור, תמיד יהיה לה מה לומר.

2.תשתדלו לא לדבר יותר מדי על סקס, זה משדר דבר אחד: שאתם רוצים להכניס אותנו למיטה וכמה שיותר מהר.

3.תראו מתעניינים אבל לא יותר מדי, אל תצפו שניתן לכם את סיכום תולדות חיינו, אבל נשמח לספר פרטים פיקנטיים שיתרמו לפגישה.

4.נסו לא לתכנן איתנו כבר בפגישה הראשונה את החופשה המשותפת שלנו בקאריביים, אנחנו רוצות מחויבות אבל לא כל כך מהר זה מלחיץ!

5.את שיחות הפלאפון הפרטיות לחבר שנסע בדיוק עכשיו למסיבה בהרצליה פיתוח ורוצה שתעזבו הכל ותצטרפו אליו תשאירו לאחר כך, זה לא מנומס ולא הכרחי.

6.לשחק אותה בגאוניות ובתחכום, זה נחמד אבל לפעמים זה מעצבן. אל תשאלו את הבחורה שמולכם שאלות מסובכות בתורת הפיזיקה או תולדות ההיסטוריה של האנושות... אולי היא עשתה תואר בתחום אחר ומעניין אותה לדבר דווקא על תקשורת ויחסים בינאישיים.

7.להתחיל עם המלצרית או הברמנית זה נחמד בכל פגישה אחרת, אבל
בפגישה ראשונה זה בהחלט עושה רושם ראשוני מוטעה.

8.שלושה דברים שכדאי להימנע מלהזכיר אותם בכלל: כסף, דעות פוליטיות (די מעיק לדבר על זה כבר בהתחלה) ואמא שלכם (נשמח לשמוע על הקשר המרתק איתה בשלב יותר מאוחר).

9.רצוי להזמין משהו לאכול: ארוחת שחיתות בפעם אחרת ורצוי בלי בצל ושום שאם במקרה תרצו לתת לנו נשיקה, עדיין נריח את האפטר שייב המוצלח.

10.נושא החשבון: הדעות חלוקות בעניין זה, אבל אני אישית בעד הג'נטלמניות שבכם: רצוי לשלם פגישה ראשונה, אנחנו כבר נעזור בטיפ, בכל מקרה זה תלוי במספר הפגישות שהיו לכם עם בנות באותו שבוע.

הכי חשוב תגיעו עם חיוך מרוח על הפרצוף, תנסו לכבוש עם נחמדות וחוש ההומור (ציניות לא תמיד הכרחית) ותהיו אופטימיים...
אחרי הכל מה זה דייט בשבילכם...

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד