072-3300504

אהבה בלתי אפשרית

בכל רגע נתון עשיתי את הטוב ביותר בשבילה. לעולם לא יזמתי, לעולם לא נגעתי, נתתי כבוד, ידעתי את מקומי. בטיסה חזרה מאמסטרדם, הרגשתי בפעם ראשונה שהכול הולך להשתנות. היא נרדמה עלי והלב התחיל לדפוק.

ברק ויטמן | 26-01-2000 14:48:00

תמיד היה לה את הפחד הזה של לישון ביחד. היא אמרה "אין לי בעיה לישון אצלך, אבל אמרת שאין מצב שבחורה ישנה אצלך ואתה ממשיך לישון ולא עושה דבר". אבל אחר כך, היא החליטה לישון אצלי. פחדתי שהרגע של החיבוק, יחלוף, להרגיש אותה פתאום נצמדת אלי.

צמרמורות נעימות שגורמות ללב סוג של שלווה, התחילו להופיע פתאום. הזרמים הנעימים האלה, נכנסו ללבי ליטפו אותו בעדינות. פחדתי שהיא תיבהל, אבל היא גרמה לי להבין שהיא בטוחה יותר מתמיד בכל מה שהיא עושה, הרגשתי את רגליה עוטפות את רגליי חזק. בתוכי היה משפט שרצה לצאת, אבל פחדתי "את יודעת שהכול עומד להשתנות?"

הכל היה מושלם. איטי בקצב של שיר. גבר ואישה ביחד ערומים עטופים בסדין. רציתי להרגיש את השפתיים שלה, התקרבתי לפניה המדהימות, בהתרגשות של ילד בגיל ההתבגרות ונשקתי לה על השפה העליונה. היא נישקה בחזרה.

הנשיקה הפכה לארוכה. הרגשתי שלנשיקה הזו שנינו ציפינו, הרבה מאוד זמן. לא הרגשתי תשוקה כזאת בחיים. היא הורידה את החולצה והתחתונים. "תצבטי אותי בבקשה", אני לא מאמין שזה באמת קורה לי, הבחורה שכל החיים שלה הייתה רק עם נשים, פתאום קופצת עלי, גבר.

אחרי כל מה שעברנו ביחד, ראיתי שהיא מבינה שהיא באמת רוצה להיות איתי. אחרי שלושה ימים היא התחננה שאני אוריד את התחתונים, אבל אני רציתי לעשות הכל הכי מושלם, שזה יהיה הכי מיוחד בעולם. אחרי שבועיים נכנסתי לתוכה, היא רק אמרה לי "אל תפסיק". ראיתי את כל מה שדמיינתי, ראיתי אותה ערומה.

פתאום אני בתוכה, מרגיש את חום גופה, רואה את הצד הכי מסקרן ומדהים אצלה, שנמצא מתחת לכל מה שהיא תמיד שידרה.

הלילות הלבנים נמשכו, ופתאום הייתי חלק ממערכת יחסים עם הבחורה הכי מדהימה, שהכי רציתי תמיד. הייתי בטוח שזה מה שהיא באמת רצתה, ומעולם לא האמינה שהיא יכולה. הרגשתי שהצלחתי במשהו, שהפסקתי להאמין שהוא יכול לקרות.

היא התחילה ליזום. ישנו ביחד כל לילה, הלכנו מחובקים, ככה סתם בלי כל הפחדים שהיו לה במערכת יחסים של אותו מין.

הכל התחבר, החברה הכי טובה שלי, הלסבית שלא נמשכת לגברים, מדברת איתי על לקנות גלולות נגד הריון, לעבור לגור ביחד. האם באמת הצלחתי לעשות את הבלתי יאומן? האם הצלחתי לגרום לאדם להבין שיש חיים יותר טובים?

לא הייתי מחמיץ את זה בעד שום הון שבעולם, אבל להיכנס למערכת יחסים אינטימית עם לסבית, זה דבר מסוכן ויכול לגרום נזק גדול לנפש לטווח זמן ארוך מאוד.

כשהחברה הכי טובה שלך נהפכת להיות המאהבת הכי טובה שלך, כשהאדם שאתה עושה איתו סקס מטורף בלילה, משחק איתך פליסטיישן בבוקר. כשאדם זה הולך לך פתאום מהחיים, זה פצע מכאיב מאוד.
אמרתי לה, "הייתי מוכן למות בשבילך, לעצור כל כדור שמופנה לכיוונך". בסוף, הכדור הזה פגע בי, היישר לתוך הלב והיא זאת שלחצה על ההדק..

בכל הכנות, היא פשוט לא רצתה יותר. "זה לא בגללך" היא אמרה, "אתה אוהב, אני נמשכת אליך, אבל בשבילי זאת הייתה רק פנטזיה וסקרנות". "מה? ככה? אחרי כל הזמן הזה, אין בך יותר התחשבות? את פחדנית", אמרתי.

הרגשתי ריק, נבגד, חסר הבנה. חפרתי עמוק למצוא תשובה. יצאתי לטיול רוחני מסוכן למערות האופל המסובכות ביותר. בכיתי הרבה, ראיתי חושך, פחד ובלבול. הבנתי שאני רק גבר אוהב מאוד, שכואב לו. שאולי היא עדיין לא יודעת מה היא באמת רוצה?

אני הייתי היחיד שהיא אמרה לו, "הגבר היחיד שגרם לי לגמור ולא רק במילים". לפחות בתואר הזה אני רוצה להישאר הבודד לתמיד.

ראיתי אותה מטיילת בגינה לידי עם ילד . חיים של אישה אחרים כמו שאני ראיתי... אם הייתי מסוגל להראות לה, מה זו הרגשה של משפחה מעציב אותי שאולי היא לעולם לא תבין שזה העתיד הכי נכון לה, הכי אמיתי, הכי הגיוני.

זה לא יקרה. אני והיא גמרנו את הסיפור, שיכל היה להיות סיפור האהבה, הגדול בכל הזמנים. מעניין אם היא זוכרת פעם שהיא הסכימה איתי.

היום זה מאחורי, עוד סיפור מסובך של אהבה לאישה קצת שונה. מומחים יגידו, שאני נמשך לבלתי אפשרי, לאתגרים משונים, אבל הייתה אהבה אני מוכן להישבע ראיתי אותה, הרגשתי אותה.

ויש גם מוסר השכל מכל הסיפור; בחיים אפשר להשיג הכל, גם דברים שנראים אמיתיים רק בחלומות. אין דבר העומד בפני כוח הרצון שלנו, מלבד כח אחד, האהבה, לה יש חוקים משלה ובשביל להגשים אותה, כח רצון של אחד לא מספיק......


האילוסטרציה באדיבות עודד להב.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד