072-3300504

מערכות יחסים הדרך להצלחה

רוצים למצוא משהו ולהזדקן איתו? חושבים שסקס טוב יאפיל על זוגיות קלוקלת, בואו לטעום טעמה של זוגיות..

ברק ויטמן | 28-12-2005 14:31:00

לפני שאתם נכנסים למערכת יחסים, חשוב לזכור, שלאהוב זה לא רק לחשוב זה גם להרגיש..

הבנה: להבין אחד את השני, בכל דו שיח שמתנהל ובכל רגש שמוקרן החוצה, יש להכיר את האדם שעומד ממול ואת מצבו, גם שזה לא תמיד נראה הכי טוב. להבין אותו, לדעת לעזור לו כשצריך ולהרפות כשמזיק. כשמבינים, הכול נעשה קל..

כנות, פתיחות: להיות כנה, תמיד, אחד עם השני, ללא מסכות, גם כשיש "דברים מלוכלכים בארון הבגדים", צריך להראות הכל. הקבלה של הדברים הרעים והטובים גם יחד, היא מה שעושה את הזוגיות למצליחה. כשאוהבים, הדברים הלא טובים, הופכים לחסרי משמעות. הכנות היא האמת החשובה של כל אחד. הכרה זו, היא שהופכת את הזוגיות להרבה יותר מהנה ומבססת את מערכת יחסים.

פרגון: תמיד לפרגן, גם שזה נראה משהו לא נכון, בסיטואציות מסוימות. להעניק לאדם שאוהבים תחושה של פרגון, להראות שאתם מאמינים ושתלכו אחריו לכל קרב. הרגשה זו מעלה את הרגשת הביטחון.

קבלה: לקבל אחד את השני כמו שהוא, לא לנסות לשנות, רק לעזור לחדש ולשפר את הביחד. כולנו טועים, אף אחד לא מושלם, הגדולה היא לדעת לאהוב את המכלול, זה מה שהופך אותנו למיוחדים.

לומר את הדברים: כשמתגעגעים לא צריך לשמור בלב, אפשר לומר או לכתוב, זה תמיד נותן הרגשה טובה, לדעת שמתגעגעים לנוכחות של הבן זוג, גם שהוא הלך רק לשעה. גם כשאוהבים להגיד, לפעמים לא מבינים כמה זה חשוב וכמה זה מוסיף להביע רגשות, וכמה זה מחזק מאוד את שני הצדדים. כשכואב, כשמפריע, כשמציק לספר, לשתף זה תמיד עוזר ופותר דברים, וזאת בתנאי שמיישמים את סעיפים 1,2,3, ו 4, לתת מחמאות על בגד חדש, מראה ובכלל בכל הזדמנות אפשרית.

לא לקבל אחד את השני כמובן מאליו: צריך לרגש, ולעשות את זה ברצון. כשאין רצון לעשות- אין אהבה; להכין אמבטיה חמה עם נרות, לעשות ארוחה, לטייל על החוף בשעת שקיעה, לטייל במדבר, לנסוע פעם בחודש לצימר, לטוס לשבוע, להביא סרט די.וי.די בשישי גשום, לארגן איזה ג'וינט טוב או כוסית של אלכוהול ולהתכרבל בפוך עד מוצ"ש.

לוותר: הוויתור צריך להיות הדדי ולהיעשות מרצון טוב. בסוף לא יהיו וויתורים, כי כשנמצאים במערכת יחסים, שני הצדדים לא ירצו שהאדם שהם אוהבים יוותר בשבילם והם יילמדו להתחשב בזה.

לכבד: לא להעליב, ולגרום למבוכה. גם כשלא אוהבים מישהו מבני המשפחה, החברים, חברות, אפשר להגיד בצורה מתאימה ומכובדת ולזכור שאתם ביחד ולא עם אימא או אבא שלה.

לענג: כל הכללים חשובים, אבל כולם ביחד שווים לעונג. צריכה להיות משיכה הדדית ומוחלטת, בלי משיכה אי אפשר לעשות דבר שקשור לעונג. לנשק, לחבק, לגעת. לפעמים נגיעה שווה הרבה יותר מכל מילה.

אינטימיות = סקס: במערכת יחסים שיש הכל ואין את סקס טוב, זה לא שווה. שיש סקס טוב ואין את השאר, זה לא שווה כלום. סקס לא מחפה על קשר לא טוב וקשר לא מחפה על סקס לא טוב. תלמדו אחד על הגוף של השני, צריך תמיד לשדר על אותו גל, תדעו לתת וככה תקבלו יותר בחזרה. תשאלו כשצריך, תגידו מילה טובה במהלך האקט ותשתפרו, תחליפו מקומות, תנוחות, תגשימו פנטזיות אבל לעולם על תכניסו עוד פרטנר בחור או בחורה למיטה לשלישייה. סקס אפשר ללמוד וללמד, זאת לא בושה אבל את שאר הכללים במערכת יחסים לא. זה צריך להיות קל ובלי בעיה, אבל רק שזה בא מאהבה.

אם אתם לא מיישמים את אחד מהכללים, כדאי שתתחילו, כך תיהנו יותר מהחיים. אם אתם לא מסוגלים, כנראה שאתם בבעיה שלא קשורה לזוגיות זה יותר קשור לרגש האהבה... מקווה שלמדתם או שידעתם, אם אתם נמצאים במערכת יחסים שמיישמת את כל הכללים שרשומים, למה אתם ממתינים לכו קנו טבעות וספרו להורים..

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד