072-3300504

מתחדשים בשנקר

לקראת פתיחת ההרשמה ללימודים לשנת תשס"ז מציגה המחלקה לעיצוב אופנה שני מסלולי לימוד חדשים: תקשורת לעיצוב אופנה וקניינות ושיווק אופנה.

| 20-12-2005 15:46:00

במסלול תקשורת לעיצוב אופנה יוכשרו בוגרים מומחים בתקשורת ובתרבות האופנה. הסטודנטים ילמדו מקצועות כמו עיתונאות אופנה, פרסום, הפקות, צילום וסטיילינג בעולם האופנה. המסלול בשיתוף המחלקה לעיצוב גרפי. תמרה יובל ג'ונס, ראש המחלקה לעיצוב אופנה מציינת כי" הצורך המיידי בשטח לבוגרים ברמה אקדמית, מומחים בתקשורת חזותית ומילולית עם גב תרבותי והבנה בעיצוב אופנה, הביא אותנו לפתיחת מסלול זה"

המסלול לקניינות ושיווק אופנה בא, גם הוא, מתוך הבנה כי כיום, עם התגברות נוכחותם בארץ של מותגי אופנה מחו"ל ופריחת תעשיית האופנה הישראלית, יש צורך בהכשרת סטודנטים עם תובנה משולבת בתחומי האופנה והשיווק. סטודנטים אשר יבחרו ללמוד תחום זה ישתלבו בתוכנית לימודים אשר הוכנה בשיתוף עם המחלקה להנדסת תעשייה וניהול בשנקר והיא תכלול נושאים כמו שיווק אופנה, ניהול, ייצור וניהול מוצר, ניהול חנויות ורשתות אופנה, קניינות ותיאום אופנה, שיווק בינלאומי ואסטרטגיות שיווקיות.

גם במחלקה לעיצוב גרפי מחזקים את הקשר עם ענפי הפרסום. המחלקה מציעה לסטודנטים פרסום בשיתוף עם "הבצפר" בתחומי התקציבאות, תכנון מדיה, קופירייטינג ועוד. קורס אחר יעסוק בבנייה וניהול מותג, תחום המשלב בין עולם העיצוב ועולם העסקים.

טלי לחובר, מעצבת טקסטיל בעלת מוניטין, אשר נתמנתה לעמוד בראש המחלקה לעיצוב טקסטיל רואה את תחום הטקסטיל כתחום דינמי המשלב בין חומר, טכנולוגיה, פיתוח מוצר ועיצוב ויזואלי עדכני. לדבריה "הסטודנטים במחלקה יעסקו בחקירה של מקצועות ההדפסה, האריגה והסריגה, עיצוב משטחים, עיצוב בחומרים רכים ובחומרים טקסטילים מסורתיים וחדשניים כמו: סיבים וחוטים אינטליגנטיים, בדים חכמים, משטחים וירטואליים ועוד.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד