072-3300504

אז מי הגבר גבר שלך?

זהו אני מתוודה: בחורים רגישים עושים לי את זה!! אין שום רע בדבר, אני בחורה רגישה ועדינה וגברים רגישים עושים לי את זה.

דיקלה בן הרבון | 14-12-2005 17:00:00

כן אז הוא בוכה שאנחנו רבים והוא גם מתרגש שאני קונה לו משהו מתוק, אז מה...?

מה עדיף איזה בחור שמשחק אותה "גבר גבר" ואף פעם לא מראה רגשות?, או שמא את נהנת לבכות מולו כשהוא ממשיך לפצח גרעינים ולראות כדורגל?. בנים רגישים מבינים יותר עניין וזה בדוק!.

כשהבחור שלך רגיש, הוא מבין מתי את מגלגלת עניים ומתי נכנסת לך שערה לעין, הוא יודע מתי את משתעלת כי נחנקת או מתי את רומזת לו שאת רוצה לעוף הביתה.

אל תשחקי לי אותה ותגידי לי שאת מעדיפה שהבחור שלך יהיה "גבר גבר", ושתבכי מולו הוא יזרוק לך איוה חתיכת טישו ואפילו לא יעזור לנגב לך את הנזלת.

גברים רגישים הם בחורים איכותיים, כאלה שלא אכפת להם לעמוד מול העולם ולהוריד דמעה, כאלה שלא הקשיבו לאבא ואמא כשאמרו להם, "בנים לא בוכים, נכון דני?".

"הגבר גבר" האמיתי, הוא הבחור שמעז לבכות מפרק של דוסון, שבוכה שמכבי לוקחת אליפות, ולא איזה ערס שמשחרר צרור קללות לאומה בנוסח, "חיפה נשמה שלי, חתיכת קבוצה בת זונה אלופה שלא מאכזבת בשום עונה, אוווי חיפה כשאת מכניסה גול את מכניסה אותו עד הסוף". ראבק אני רוצה להרגיש שהגבר שלי הוא "גבר גבר" וכן גם אם הוא מזיל דמעה הוא גבר לא פחות!!!.

הרי מתישהו זה ייגמר. כן, כל סיפור אהבה מגיע לסיומו, ומתישהו מישהו יצעק פה קאט!. ואני אשב בבית חודשים אבכה ואיחשוב שסוף העולם שמאלה הגיע, אז לפחות תנחם אותי העובדה שהחרא יושב בבית וגומר גלילי טישו בדיוק כמוני ולא נמרח על איזו ילדה רעה מבית רע באיזה מסיבה.

בחיאת דודה שלכם, למה מי אמר שרק בנות בוכות "והגברים בוכים בלילה"?, שיבכו כאלו אין מחר, שיבכו כאלו הם באמצע לידה והתינוק רוצה לצאת להם מהתחת, גם ככה הם אף פעם לא ירגישו איך זה.

אז כן, הגיע היום לשבור את המיתוסים שלכן בנות, מצטערת עם יפה שלי. אני בסך הכל עושה לכן טובה ופותחת לכן את העיניים. תעצרו רגע ותחשבו טוב, כמו שאתן חושבות שאתן עומדות בסופר פארם ומתלבטות בין "קוטקס" ל"אלוויז". הם עד כדי כך גרועים???. כי באמת, עם ניסיון של שני הסוגים החלטתי לזרוק את "הגבר גבר" ולקרוא לגבר האמיתי לחזור לאימא.

אז אתן יכולות לקרוא להם נשיים, ולהגיד שהם דביקים מידי ורכים כמו מרשמלו. אבל ככה אני אוהבת אותן וככה אני בוחרות אותם. "גבר גבר" כן ירבו גברים כמוך בעולם!

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד