072-3300504

נעליים קונים בזול

תם עידן הנעליים הפרטיות לבנות. החל מסוף החודש יקבלו המתגייסות הטריות נעליים צבאיות אחידות. החיילות יוכלו לבחור מבין שלושה דגמים ויורשו לנעול רק אותן במהלך שירותן. החיילות הוותיקות יוכלו להמשיך ולנעול את הנעליים שרכשו באופן פרטי

| 12-12-2005 15:08:00

צה"ל יתחיל לספק למתגייסות נעליים אחידות בסוף החודש. בכך תגיע לסיומה התקופה שבה נועלות החיילות נעליים פרטיות ומקבלות מהצבא בתלוש המשכורת הראשון החזר כספי. השבוע נחשפו שלושת דגמי הנעליים ושלושת דגמי הסנדלים שיוצעו לחיילות המתגייסות בבקו"ם, כשכל חיילת תוכל לבחור זוג נעליים אחד וזוג סנדלים אחד או שני זוגות נעליים.

המתגייסות הטריות יורשו לנעול רק את הנעליים שיקבלו במהלך שרשרת החיול בבקו"ם ביום גיוסן לצה"ל. החיילות שיהיו מעוניינות בכך, יוכלו לרכוש על חשבונן זוגות נעליים נוספים ממבחר דגמים שיהיו זהים לנעליים שיקבלו בבקו"ם. רשת ההנעלה "גלי", שמייצרת את הנעליים הצבאיות, התחייבה לספק את הנעליים במחיר מוזל של 83 שקל וחצי עם הצגת תעודת חוגר ואת הסנדלים במחיר של 65 שקל וחצי.

בעתיד צפויים להיכנס למאגר הנעליים הצבאיות שני דגמים נוספים שיאושרו על-ידי הצבא ויחולקו אף הם ביום הגיוס בבקו"ם. לוחמות ומ"כיות יקבלו עם גיוסן שני זוגות נעליים קלות מסוג גומי-גומי.

המעבר לנעליים אחידות לחיילות נבע מחוסר האחידות בהופעת החיילות. בענף משטר ומשמעת באכ"א בשיתוף עם היחידה הטכנולוגית של אט"ל ומרכז ציוד באט"ל, החליטו שהחיילות יוכלו לנעול רק נעליים מדגמים מסוימים שיחולקו בבקו"ם.

מאחר והחיילות המשרתות כיום בצבא כבר רכשו נעליים במימונו, השנתיים הבאות יהוו תקופת מעבר במהלכה יוכלו החיילות לנעול נעליים פרטיות בהתאם לפקודות הקיימות עד היום. עם סיום התקופה, בסוף דצמבר 2007, לא תותר יותר נעילת נעליים אחרות פרט לאלה שאושרו וסופקו על-ידי צה"ל. במקביל, יבצעו המפקדים וגורמי המשטרה הצבאית פעילות אכיפה בנושא.

לדברי ראש ענף משטר ומשמעת באכ"א, סא"ל אבשי אזולאי, הצגת הנעליים החדשות מהווה סיום לעבודת מטה שהחלה לפני כשנה. "הסיבה העיקרית למהלך היא שיפור נראותנו ואחידות הופעת החיילות בצה"ל", אמר. "רצינו לאפשר לשוטרים הצבאיים ולמפקדים, שהיו עד כה מבולבלים לגבי הנעליים האסורות והתקניות, לבצע את האכיפה ללא בעיות. הדגמים יהיו אחידים וברורים כך שגם החיילת לא תצטרך להתמודד עם השאלה האם הנעל שלה תקנית או לא".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד