072-3300504

פעם אחרונה ודי

ההבדל בין אינספור דייטים לבין חתונה אחת מתחיל וגם נגמר במספר "חוקים". אומנם יש שיגידו שחוקים נועדו להפר. אבל אולי כדאי קודם לנשום עמוק, לקרוא ללא דיעות קדומות ורק אז לחוות דיעה.

ליאת ש | 06-12-2005 16:44:00

ניתן להכיר אדם בכל מקום, בדרך לאוניברסיטה, בסופר, בבנק, מספר האפשרויות הוא בלתי מוגבל, אבל זה לא מקל, אפילו במעט מהקושי שבכך. קשה להכיר משהו חדש, להכניסו לחיים שלך ולהתחיל להסיר את שכבות המגננה.

אז איך עושים את זה פעם אחת כמו שצריך.. זה לא תורה מסיני, אבל עדיין, ישנם מספר שלבים אז נתחיל בנעשה ונשמע..

קודם כל שליטה עצמית, מה זה אומר? להיות אחראי לסדר העדיפויות. אחרי 30 שנה אני יודעת שאי אפשר לשנות את האדם האחר, אז לפחות שאהיה אחראית על סדר העדיפויות שלי. אם הכוונות רציניות, אל פחד מלהכריז עליהן. אם מיליון יברחו, יהיה האדם שיישאר ויהיה בעל אותם הרצונות.

מהי יוזמה? אין מה לחכות שהבחור הנבחר יתדפק על דלתך, כי הוא לא. אין מה לחכות ליד המקרה, כדאי לבלות במקומות שהסיכויים טובים לפגוש את האישה הנכונה. טיולי אופניים, חוגים למינהם.

מיקוד. ערכו רשימה של תכונות אופי, קריטריונים של האדם אותו אתם מחפשים. כך תוכלו להמנע מבזבוז זמן. איך תוכלו למצוא אם אינכם יודעים מה אתם מחפשים?

דף נקי. אין לשום אדם דף נקי, לכל אדם יש עבר, השאלה היא כמה הוא דואג לתחזק את העבר ולהשאירו בהווה. יש להפרד מכל אותם גורמים מעכבים. אין ספק שזה לא קל, לומר שלום לכל אותם האקסים, שהקשר איתם לא מוביל לשום מקום אבל הפעם באמת להתכוון לכך.

התאמת ציפיות. אחרי הכרות רבת שנים עם עצמכם, עליכם להכיר בעניין כי אתם לא תשתנו עבור אנשים אחרים, כמוכם גם האחרים, הם לא ישתנו עבורכם. על כן כל ציפייה מאחרים להשתנות היא לא יעילה ואף הורסת.

הכרות מעמיקה – חבריכם הטובים באמת, ראו אתכם בצערכם ובאושרכם, הם מכירים אתכם ומעונינים באושרכם. הפגישו את הפוטנציאל עם החברים, והקשיבו להערותיהם. ייתכן שהם הבחינו בדברים שעיניכם המסנוורות לא ראו.

הסתכלו סביב – נדיבות, טוב לב ואדיבות. האדם הפוטנציאלי צריך להתנהג בכבוד, לא רק כלפיכם אלא גם כלפי הסביבה משפחתו, מכריו, חבריו ובעבודה. בחנו זאת, זה מעיד על האדם.

התנזרות, המגע הגופני עלול ליצור אינטימיות מדומה והשיפוט שלנו כלפי האדם עלול להיות לא מהימן, על כן יש לדחות את הדברים, עד כדי הרגשה בטוחה..

התנהלות על פי הכללים לא מבטיחה מציאת בן זוג, אבל לפחות זה נותן כיוון..

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד