072-3300504

לומדים פסיכומטרי בים

חברת קידום לך תצטיין משיקה לומדת מילים אינטרנטית מתקדמת הניתנת להתקנה על MP3

| 13-11-2005 11:40:00

חברת קידום לך תצטיין המתמחה בהכנה לבחינה הפסיכומטרית מציגה פריצת דרך בתחום לימודי הפסיכומטרי ושיטות הלימוד בכללותן ומשיקה בימים אלה לומדה אינטרנטית מתקדמת הניתנת להתקנה על נגני MP3. השקת הלומדה החדשה תגובה בקמפיין רחב היקף שישודר בערוצי המדיה השונים ובהם טלויזיה, רדיו ואינטרנט.

כיצד עובדת לומדת המילים של קידום?
אוצר המילים נחשב לאחד החלקים המרתיעים ביותר בבחינה הפסיכומטרית, שכן בזמן קצר יש ללמוד למעלה מ- 3000 מילים!!! שמרביתן אינן שימושיות ביומיום. לומדת המילים החדשה אשר פותחה על ידי קידום מקצרת את זמן הלימוד באופן משמעותי. הלומדה מאפשרת לתרגל אוצר מילים בקבצים של 20 מילים, כאשר היא מתאימה את עצמה לקצב הלימוד של התלמיד ולרמתו. כמו כן, הלומדה כוללת משחקים המשלבים גם הם לימוד אישי ומאפשרים לימוד חוויתי ומהנה.

סביון בר סבר מנכ"ל קידום לך תצטיין מסרה כי הרעיון מאחורי פיתוח הלומדה היה לפתח תוכנה אשר תסייע לתלמידים להתגבר על הקושי שבלמידת אוצר המילים הגדול הנדרש לפסיכומטרי ובעיקר באופן מהיר, יעיל וידידותי. פיתוח התוכנה מבוסס על עקרון "ההתאמה האישית" עליו מושטתת שיטת הלימוד בקידום, כמו גם, הקורס "קידום אישי".

בהתאם לכך תכנת המילים החדשה הינה אדפטיבית, כלומר מתאימה עצמה לקצב הלימוד ולידע של התלמיד. מבדיקות שנערכו נמצא כי התוכנה מאפשרת לצמצם את זמן הלימוד בכ- 40%!!. החידוש הגדול של התוכנה טמון בהיותה ניתנת להורדה על נגן MP3 המאפשר לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר ולתרגל את אוצר המילים בכל מקום, בנסיעה, בחדר הכושר, בים או בדרך לעבודה. עוד הוסיפה בר סבר כי זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש ב-3MP לצורכי לימוד המאפשר להגיע לתלמידים בדרך חוויתית וכזו "המדברת" אליהם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד