072-3300504

פלישת ההאקרים

ההאקרים כבר כאן, האם אתה מוכן? מכללת הי-טק מציעה קורס ל"האקר האתי"; ההאקר האתי הוא אדם אשר בד"כ מועסק על ידי הארגון ועליו ניתן לסמוך לבצע ניסיונות פריצה לרשתות

| 02-11-2005 11:05:00

במכללת הי-טק, מרכז ההדרכה המוביל והגדול בישראל ללימודי מקצועות מערכות המידע והאלקטרוניקה, מאמינים שמי שרוצה למנוע מהאקרים לפלוש לרשת שלו, חייב לפלוש למוחם.
קורס "האקר אתי מוסמך" (Certified Ethical Hacking- CEH) שמציעה מכללת הי-טק מסמיך את המשתתפים בדיסיפלינות ה"האקר האתי" לפריצה למערכות מחשוב. ההאקר האתי הוא אדם אשר בד"כ מועסק על ידי הארגון ועליו ניתן לסמוך לבצע ניסיונות פריצה לרשתות ו/או מערכות מחשב על ידי שימוש באותן שיטות בהם משתמש ההאקר הזדוני.

הקורס מיועד למנהלי אבטחת מידע, בודקי מערכות, מומחי אבטחת מידע, מנהלי רשתות, וכל אדם המעונין לחזק את אבטחת מערכות ותשתיות המחשוב שלו.
הקורס הקרוב צפוי להיפתח ב-25 בדצמבר, ויימשך כשלושה חודשים.

הקורס מועבר על ידי משה דהן, מנהל חטיבת התשתיות בחברת שטראוס אסטרטגיה, ומרצה בכיר במכללת הי-טק, וכולל 100 שעות לימוד, כאשר חלק גדול מהן עוסק בהדגמות ותרגול מעשי של פריצה למערכות מחשוב בסביבות שונות.

לקראת סיום הקורס, נערכת הכנה לקראת מעבר בחינת ההסמכה של תואר CEH הבינלאומי.
מוסמך CEH הוא מומחה אשר מבין ויודע כיצד לחפש חולשות במערכות ותשתיות מחשוב ויודע כיצד לנצל אותן על מנת לפרוץ למערכות ותשתיות אלו על ידי שימוש באותם הכלים אשר בהם משתמש הפורץ הזדוני.

לדברי משה דהן, מטרתו של ה"האקר האתי" היא לעזור לארגון לנקוט בצעדים שימנעו התקפות זדוניות ע"י התקפת המערכות בעצמו, תוך כדי שמירה על מגבלות החוק. "פילוסופיה זו נובעת מתוך ניסיון מוכח שעל מנת לתפוס את הגנב יש לחשוב כמוהו".
דהן מוסיף: "ככל שהטכנולוגיה מתקדמת ותלותו של הארגון בטכנולוגיה גדלה, משאבי אינפורמציה התפתחו לרכיבים קריטיים בתהליך ההישרדות של הארגון".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד