072-3300504

תיאטרון רפרטוארי באקדמיה

אוניברסיטת בן-גוריון ותיאטרון באר שבע מציגים שיתוף פעולה ראשון מסוגו:קורס אקדמי בשיתוף עם תיאטרון רפרטוארי קורס "החוויה התיאטרונית" יקנה 2 נקודות אקדמיות במסגרת הלימודים הכלליים לתואר ראשון

| 31-10-2005 13:15:00

שיתוף פעולה ראשון מסוגו: אוניברסיטה חברה לתיאטרון רפרטוארי בהעברת קורס ייחודי, המשלב הרצאות אקדמיות עם צפייה בהצגות התיאטרון ומפגש עם יוצרים מובילים.

הקורס הייחודי, "החוויה התיאטרונית", המשותף לאוניברסיטת בן-גוריון תיאטרון באר שבע, מקנה שתי נקודות זכות אקדמיות ופתוח להרשמה עבור כל הסטודנטים לתואר ראשון החייבים בנקודות במסגרת "לימודים כלליים".

תלמידי הקורס יצפו בחמש הצגות חדשות של תיאטרון באר שבע וכן בהצגה אורחת, של מיטב התיאטראות בארץ, על פי בחירתם. את הקורס מרכז פרופ' יצחק בן-מרדכי מהמחלקה לספרות של אוניברסיטת בן-גוריון, שגם ישא הרצאות במסגרתו. כמו כן הסטודנטים ישמעו את הרצאתו של המנכ"ל והמנהל האמנותי של תיאטרון באר שבע, השחקן והבמאי נתן דטנר, בנושא "ממחזה להצגה". עוד במרצים: הכוריאוגרפית איריס לנה, המוסיקאי נדב רובינשטיין ודרמטורג תיאטרון באר שבע רועי הורוביץ.

אז מה הפלא שעם תוכנית כה עשירה ומרתקת זוכה הקורס לפופולריות עצומה? כבר עם פתיחת ההרשמה התמלאה מכסת 150 הסטודנטים של הקורס, כאשר בפועל נרשמו לקורס כ-180 מועמדים.

נשיא אוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' אבישי ברוורמן: "שיתוף הפעולה עם התיאטרון הוא ביטוי מוחשי למעורבותה של האוניברסיטה בקהילה ולתרומתה לחיי התרבות והאמנות בבאר שבע. שיתוף הפעולה בין שתי המוסדות הוא מהלך טבעי, שרק ילך ויגבר בעתיד".

המנכ"ל והמנהל האמנותי של התיאטרון, נתן דטנר, אמר עם פתיחת הקורס: "אני רואה חשיבות בדרגה עליונה לכך שהכוחות המובילים באזור הנגב, בכל הקשור להשכלה גבוהה, לאמנות ותרבות - יתאחדו וישתפו פעולה. אני מאמין שהקורס הזה הוא רק התחלה של שיתוף פעולה הדוק ומתמשך, בתחומים רבים, ממנו ירוויחו שני הגופים, הסטודנטים ובעיקר תושבי הנגב".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד