072-3300504

High Q - ציוני הפסיכומטרי הגבוהים בארץ

חברת High Q נוסדה בשנת 1984 במטרה לשפר ולפתח את תחום ההכנה לבחינות הפסיכומטריות, תוך שימוש בטכניקות הוראה מתקדמות ופיתוח טכנולוגיות, שהציבו אותה בקדמת הפדגוגיה העולמית.

כתבה פרסומית | 27-10-2005 11:49:00

High Q היא חברה בינלאומית, עם למעלה מ-250,000 בוגרים ועשרות סניפים ברחבי ישראל, סינגפור, קמבודיה ותורכיה.

High Q עורכת קורסי הכנה במגוון נושאים, החל מהכנה לבחינה הפסיכומטרית, דרך בחינות הבגרות ולימודי שפות וכלה בבחינות בינלאומיות כגון- GMAT, TOEFL, IELTS, SAT, GRE.

עקרונות: אנו מאמינים בשאיפה בלתי מתפשרת למצוינות, ומציגים את רמת המקצועיות הגבוהה ביותר בשוק ההוראה העולמי. אנו מציבים את התלמיד במרכז ומתאימים לו תכנית לימודים אדפטיבית, לפי צרכיו ויכולתו, במטרה להביאו למיצוי הפוטנציאל הלימודי הגלום בו, להשגת הציונים הגבוהים ביותר אליהם ביכולתו להגיע ולמימוש שאיפותיו. אנו מעצבים את פניה של ההוראה המודרנית על ידי פיתוחן של טכנולוגיות הלימוד המתקדמות בעולם.

נאמנים לעקרונות אלו, אנו מציעים פריסת הסניפים הנרחבת ביותר בישראל: עפולה;קיריון; צ'ק פוסט; חיפה-כרמל; חדרה; נתניה; כפר סבא; פ"ת; ת"א; רחובות; אשדוד; אשקלון; ב"ש; עומר; ירושלים; מבשרת; מעלה אדומים.

ממוצע הציונים של בוגרי High Q הוא הגבוה ביותר בארץ: 646. עובדה. (עפ"י סקר מכון גיאוקרטוגרפיה מאפריל 2005)

המומחים
כדי שתגיע לשיא אתה לא יכול להסתפק בכל מורה שהוא. אתה זקוק למומחה. המומחים שלנו הם עילית כוח ההוראה- מורים מנוסים, המגדירים את הרף העליון של איכות ההוראה ומביאים את תלמידיהם לציונים הגבוהים ביותר.

ניסיון הוא תנאי הכרחי, אך לא מספיק; לפני שאנחנו מפקידים בידי המורים שלנו כיתות, כל מועמד להוראה עובר סדרת מבדקים וראיונות אישיים שאחריהם עליו לצלוח את ההכשרה הארוכה, המקיפה והיסודית ביותר בארץ.

במהלך ההכשרה הוא רוכש את המיומנות הנדרשת לעבודת הוראה כה עדינה ומדויקת, הוא לומד להכיר מתודות ייחודיות הכרוכות ביישומים הפדגוגיים הייחודיים לנו, הוא לומד לעבוד באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים, מתוודע לעקרונות הפסיכולוגיה של ההוראה הפרונטלית, האישית והממוחשבת, ועוד ועוד...כך אנו תופסים מומחה אמיתי-עליו להעביר את החומר בצורה הטובה ביותר ומעבר לכך, לתמוך ולתת כתף ברגעי הלחץ של הקורס. אנו מציבים את מצוינות ההוראה בעדיפות ראשונה ולכן אנו בודקים, פעמיים במהלך כל קורס, את ביצועיהם של עשרות המורים שלנו באמצעות מערכת מישוב ממוחשבת. אנו מעסיקים רק מורים שמשוביהם מעולים ומוודאים כי חדר המורים שלנו מכיל את רק את המורים הטובים ביותר בארץ. הראייה לכך - מורים שנאלצנו לשחרר משום שלא עמדו בדרישותינו הגבוהות, עובדים היום בחברות מתחרות.

אין תמונה

הוראה אישית
כדי להשיג יתרון באחת הבחינות המשמעותיות בחייך, אתה חייב הכנה אישית. בשבילנו, כל תלמיד הוא עולם ומלואו. לכל תלמיד השאיפות שלו, הרצונות שלו והצרכים הייחודיים לו, לכן לכל תלמיד מגיע יחס אישי ופרטני. המורה שלך חייב להיות ער לכל פרט. הוא חייב להגיב בזמן אמת לביצועים ולתחושות שלך. גם כשתיתקל בקשיים- המומחים שלנו שם בשבילך.

מעקב מתמיד אחר כל הביצועים שלך בכיתה ובבית, בבחנים ובסימולציות, פגישות אישיות במהלך הקורס, בהן ינותח כל המידע המתקבל מתהליך הבקרה שלנו- המומחים שלנו עוקבים אחרי ביצועיך ומלווים אותך באופן אישי עד להצלחה שלך.ה-E-mails, ה-SMS, הטלפונים והמסרים השונים שתקבל מהמורה שלך לאורך הקורס כולו, יגרמו לך להבין אחרת לגמרי את המושג מומחה; ואת המושג יחס אישי. כי אנחנו לוקחים אישית את הצלחה שלך.מלווים אותך עד להצלחה.

High Q היא החברה היחידה בארץ שלרשותה עומדים המורים והטכנולוגיה, המאפשרים לה לעקוב אחרי התקדמותך ולהתאים את הקורס בדיוק לצרכים הלימודיים שלך. אנו מאמינים שזו אחריותנו לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולתת לך חיזוקים במקומות בהם אתה זקוק להם, זאת כדי שההכנה שלך תהיה מותאמת בדיוק אליך ותיתן לך את היתרון היחסי לו אתה נדרש.

התהליך מתחיל מרגע הרישום- אתה תעבור בחינה דיאגנוסטית מלאה שתוצאותיה תנותחנה על-ידי המערכות הממוחשבות שלנו וכך, עוד לפני השיעור הראשון, תותאם לך תכנית לימודים קדם-קורסית אישית, שמטרתה רענון הנושאים בהם אתה זקוק לרענון (כי יכול להיות שעבר קצת זמן מאז בית הספר...).

במהלך הקורס, כל מאות הבחנים שתערוך, עשרות פרקי הבחינה שתפתור, בחינות הסימולציה שתסיים, נמצאים כולם במעקב של המורה שלך ולפיהם הוא מתאים לך תכנית אימונים אישית שמתעדכנת באופן שוטף במהלך הקורס. כך אתה מקבל יתרון על פני תלמידים בקורסים אחרים המקבלים את אותם התכנים בלי התחשבות ביכולות הלימודיות שלהם. תן ליתר להמשיך עם העדר וטוס קדימה בדרך שלך.

אין תמונה

מי שעבד בערב שבת...
Practice makes perfect- אמר מי שאמר וצדק. רכיב מרכזי בהצלחה בבחינה הפסיכומטרית, הוא תרגול, תרגול ועוד תרגול.קורס ההכנה של High Q הוא היחיד בארץ שחומר התרגול שלו משלב חומר כתוב (ספרים, בחינות סימולציה, חוברות ודפי תרגול), עם חומר מקוון (תרגול נרחב באינטרנט על גווניו השונים).

במהלך הקורס שלך תעבור למעלה מ-500 בחנים שישמשו למעקב אחר התקדמותך ולבניית תכנית אימונים אישית בעבורך (ויש כאלה הטוענים כי 50 או 100 בחנים הם המון...). אנו נעמיד לרשותך במהלך הקורס למעלה מ-23,000 שאלות (!!!)- פי שניים יותר מאשר בכל קורס אחר.

היתרון הטכנולוגי שלנו, מאפשר רק לנו לעדכן את החומר הלימודי במצגות ובמערכות הלימוד באינטרנט, מיד לאחר כל מועד בחינה. כך אנחנו דואגים שתהיה יותר מעודכן מיתר הנבחנים, וביום הבחינה; שום דבר לא יפתיע אותך. אתה תתרגל יותר, תבחן יותר, תהיה מעודכן יותר מכל נבחן אחר; ותצליח הרבה יותר!

העתיד כבר כאן: לכולם יש ספרים, לכולם יש לוח וגיר, לכולם יש כרטיסיות ללימוד מילים. אנחנו לא כמו כולם. אנחנו רוצים להעניק לתלמידים שלנו יתרון על-פני האחרים ולכן אנחנו מפתחים עבורך את אמצעי הלימוד המתקדמים ביותר בעולם.

במהלך הקורס תעבוד עם מערכות ממוחשבות הניצבות בשיא הקדמה הפדגוגית, והן תבאנה אותך להישגים שלא האמנת שאתה מסוגל להם. חשוב לציין שכל מערכות הלימוד המתקדמות שאנו מפתחים ידידותיות ומתאימות לכל תלמיד, ללא צורך ברקע קודם. High Q - התוצאות מדברות.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד