072-3300504

תינוק מגודל

לא רק שאתה שוביניסט, אתה גם תקוע בעולמך, אולי אם תסתכל רגע על הסובבים אותך ולא על עצמך, תמצא שיש עולם מסביב שלא קשור רק בך.

| 28-09-2001 12:30:00

אתה הטורף, אתה הגבר, אתה התינוק המגודל, הרוצה לספק את צרכיו כאן ועכשיו. שוב ותמיד הכל סובב סביבך. בגילוי מרעיש, וחדשני אתה מגלה את הידוע לכלל, אתה מבין את המובן מאליו, אתה אומר, אתן דפוקות גם.

הלו תתעורר, בוודאי שאנו דפוקות, קצת יותר מכם, קצת פחות מכם, מה זה חשוב, הפלא ופלא אנו מין היישוב. ואם היית מתייחס אלינו ולא רואה את עצמך, היית מגלה עובדה זו כבר מזמן, וחוסך לנו ולך זמן יקר.

בוא אלמד אותך דבר אחד או שניים על העולם, שתוכל למצוא עצמך ולא להרגיש כאורח בביתך שלך. בחורה המעוניינת בך, תרצה לצאת איתך, אולי בתחילה היא תנסה לשחק קצת קשה להשגה, אבל היא תפגין כלפייך חיבה. אז בפעם הבאה, כאשר מעברו של קו, שומע אתה דחיות קלות בסגנון של היום אני קצת עסוקה בהורדת שיער ומחר בסידור גרביים, יש פה ניסיון ברור לומר, כי אתה לא מוזמן.

אם אתה רוקם לך עתיד, ללא תפיסה של מציאות, אל תתפלא שהדבר יתפוצץ לך בפרצוף. כי אם היית חושב אולי רק קצת, לעשות בדק בית, לא היית מתנהג כאחד עם זין. היית מפסיק להשליך עלינו את טענותיך הריקות מתוכן.

כמה נמוך אתה יכול לרדת, לנפנף בפנינו במצב רווקותינו, ולדרוש בשלום ביציותינו. תודה רבה, אבל לא תודה, לא אתה תהיה פר ההרבעה. את מה שאתה רואה כמצב עגום, אנו רואות כמצב..

אתה לא מחפש אישה, אתה לא מחפש חברה, כל מה שאתה מחפש זה משטח פורה להזריע את זרעך. אתה רק רוצה אישה יפה, על מנת ששאר חברייך הטסטסטרונים יוכלו לומר לך שמילאת את ייעודך.

אתה משליך עלי את רצונותייך הדלים, זוגיות ללא אושר, רק עם ילדים. חבר, אתה מפספס פה הרבה. אני בטוחה שאתה לא היית מתפשר בנוגע לעבודתך, מעוז גבריותך. אבל לגבי הזוגיות, קצת. במחשבה שניה, אולי אתה באמת לא מתפשר, רק בעצם לא מצפה, מלבד שאותה אחת, תפתח רגליה ותחייך, תבשל לך ארוחות ותהנה. תהנה מעצם היותה רק אישה נשואה, תהנה מעצם היותה שפחתך.

אז כל מה שיש לי לומר, שכדאי לך לקראת השנה החדשה, לשאוף לקצת יותר, להעריך את עצמך. כי כל אחד מקבל את שאליו הוא שואף. ואם אתה מוכן להסתפק בלהיות רק תורם הזרע, אז אולי שכדאי שתדע שיש עוד רבים כמוך, ואפילו עם מעט מוח.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד