072-3300504

מניו אורלינס-לישראל

האוניברסיטה העברית מושיטה יד לסטודנטים מניו אורלינס ותאפשר להם ללמוד בשנה הקרובה בביה"ס לתלמידים מחו"ל ע"ש רוטברג;גם הסוכנות היוהודת נרתמת מציעה עזרה לסטודנטים מהעיר

| 07-09-2005 12:24:00

נשיא האוניברסיטה העברית בירושלים פרופ' מנחם מגידור החליט להושיט יד לסטודנטים של ניו אורלינס אשר כתוצאה מנזקי סופת ההוריקן לא יוכלו להתחיל את שנת הלימודים האקדמית. ההחלטה התקבלה לאחר שאוניברסיטת טוליין, הגדולה בניו אורלינס, הודיעה על סגירתה לסמסטר אחד.

האוניברסיטה העברית תאפשר לסטודנטים מניו אורלינס ללמוד במשך סמסטר אחד עד שנה בבית הספר לתלמידים מחו"ל ע"ש רוטברג באוניברסיטה. הסטודנטים יתגוררו במעונות הסטודנטים בקמפוס הר הצופים.

ראש בית הספר לתלמידים מחו"ל פרופ' חיים קפיטולניק י?צ?א ביום חמישי לארה"ב לקדם את המבצע. פרופ' קפיטולניק ייפגש עם סטודנטים ועם ארגונים שונים, ביניהם נציגי הקהילה היהודית מניו אורלינס וכן עם הנהלת אוניברסיטת טוליין השוהה עתה ביוסטון.

"כדי להקל על הסטודנטים, נציע להם תהליך קבלה מקוצר", אומר פרופ' קפיטולניק. "נתאים את תכנית הלימודים לצורכיהם ונעניק מלגות לשכר לימוד".

לדברי פרופ' קפיטולניק, בשלב זה תעניק האוניברסיטה מ?לגות לעשרים סטודנטים ובמידת הצורך תקלוט סטודנטים נוספים.

הסוכנות מציעה לסטודנטים מניו אורלינס ללמוד בישראל
הסוכנות היהודית מציעה לסטודנטים מניו אורלינס להגיע ללימודים בישראל. ההחלטה על היוזמה התקבלה לאחר שנודע כי אוניברסיטת טולאיין, המרכזית שבאוניברסיטאות ניו אורלינס, הוצפה במהלך סופת ההוריקאן "קטרינה" שפגעה בעיר, ונסגרה.

בניו-אורלינס ובסביבותיה לומדים עשרות אלפי סטודנטים, מהם כאלפיים סטודנטים יהודים. מהסוכנות היהודית נמסר, כי עד כה עוררה היוזמה עניין בקרב כ-20 סטודנטים. בסוכנות מתחייבים לממן באופן חלקי את הטסת הסטודנטים לישראל ושוקלים גם להשתתף בשכר הלימוד, אולם שיעור המימון טרם נקבע.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד