072-3300504

אהבה מוסיקלית

הרומן שלי עם שלום חנוך התחיל כבר לפני שנים, אומנם הוא חד צדדי (מי אמר שרומן חד צדדי הוא לא טוב), אבל בכל מקרה אין לי בעיה עם זה, שלום חנוך ליווה אותי בחלק מהאהבות ומהפרידות שלי, באדיקות.

מיקה ארז | 03-07-2005 16:19:00

זה לא שלא היתה הכרות מוקדמת, הייתה, אבל שטחית. כאשר התנגן כבר שיר ברדיו, הייתי מעין מאזינה שבויה, שמעתי, והאמת לא הייתי צריכה לעשות עצמי נהנית (גם לא סובלת), פשוט שמעתי.

אך כאמור חל מהפך, אני זוכרת יום זה באופן מצוין. זה היה בשנת 1999 הלכתי להופעה של שלום חנוך, האמת אני לא זוכרת אפילו למה. הסכום היה די יקר כדי ללכת להופעה של זמר שאני לא ממש אוהבת, אבל הלכתי.

בבדיקה קפדנית יותר, ניתן יהיה לבדוק כי זה לא ממש התחיל אז. ההטמעה החלה, טרם ההופעה, כאשר נאלצתי לעבור מבחן, ידיד של חברה שלי בחן אותי כדי לוודא שאני ראויה. חוקי המשחק היו כך, הייתי צריכה למנות שלושה שירים של שלום חנוך שאני אוהבת. לא התבלבלתי למרות שלא היה לי מושג. דליתי מזכרוני שלושה שירים שממבט לאחור אני אפילו לא בטוחה שידעתי, איך הם מתנגנים. חתונה לבנה, מה שיותר עמוק יותר כחול ואני לא יודע איך לומר לך. עברתי את המבחן.

הלכתי להופעה, שם, כאמור הכרתי את הבחור שלימים הצליח לשבור את ליבי ושם גם השירים של שלום חנוך הצליחו להיכנס לתוך ליבי.

חלפו להן השנים, האהבה לשיריו נמשכה. טסתי לטיול הגדול, ושם הכרתי את חברי ע', שנכח לגלות שאני די מחבבת את שיריו. אז כאות מחווה, הוא הזמין את הדיסק "בגלגול הזה", מישראל היישר לאכסניה באוסטרליה הרחוקה, היישר אלי. ומאז כאמור השיר התנגן והתנגן ברחבי אוסטרליה ותאילנד.

חזרנו לארץ, היינו עוד תקופה ממושכת ביחד, ואז לרגל יום האהבה שחל הזמנתי את ע' להופעה של שלום חנוך, לאות אהבתנו, לאות שמחתנו.... אבל במקום לשמוח, לשיר ולהשתולל, רבנו. השתיקה והבכי נכחו שם בהופעה, יותר מאשר השירה והשמחה. נפרדנו, אז כן שיריו של שלום חנוך ליוו אותי גם שם.

חצי שנה לאחר מכן, יום הולדתי חל וליד פתח ביתי מצאתי, את הדיסק החדש של שלום חנוך.. הדברים התגלגלו ואני וע' שבנו זה לזרועות זו.. אומנם לא לתקופה כל כך ארוכה. אבל גם שם שלום היה.

אז כל זה על שום מה ולמה..על שום שאתמול הייתי במופע של שלום חנוך ושלמה ארצי (גם את האחרון אני דיי מחבבת), הפעם ללא גורם נוסף שמקשר, שמזכיר, הפעם היינו רק אני והוא (כל ה 30 אלף הנוספים היו רק כמקהלה נלווית). שרתי, צרחתי, השתוללתי. ולא היה לי אכפת מכל הביקורות על ההתחברות בין השניים, בגלל הכסף, בגלל השעמום בגלל הכשרון.

אז כן, אין לי שמיעה מוסיקלית רק אהבה מוסיקלית ועל כן אלו היו שלוש שעות וחצי מהנות ביותר, של שירה אושר צווחות וריקודים. ואולי זה הזמן לבקש סליחה מכל גוש 3 שורות 19-21, על הזייפנות המתמשכת.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד