072-3300504

פורמטים חדשים בזוגיות

אם חשבתם לעצמכם שיש פורמט אחד לזוגיות, רגע לפני ל"ג בעומר, חג החתונות, נוכיח לכם אחרת. תתכוננו..

נטלי חסין | 26-05-2005 16:23:00

בימים אלו שלהי 2005, התקופה הפוסט מודרניסטית, אנו עדים לפורמטים חדשים בזוגיות.אם חשבתם לתומכם כי זוגיות הנה פורמט נהיר של שני אנשים, מקסימום פלוס כלב, פלוס משכנתא, הרי שאינכם עדים למוטציות של זוגיות שרווחות בתקופתנו. אינני מייחסת זאת אך ורק לזוגיות הטרוסקסואלית כל זוגיות באשר הינה, חד מינית או לחילופין רב מינית עדה לתמורות בפורמט הקלאסי.

גם אני בעוונותיי חשבתי על הפורמט הקלאסי, את מכירה מישהו, ומה שלא יהיה, המשוואה ההתחלתית
היא אחד פלוס אחד, אך כשגיליתי לתדהמתי שמתחת לסדינים של הפורמט הקלאסי, מתפתחת לה מוטציה של זוגיות אחרת ,זוגיות של אקסים, נדהמתי לגלות שאחד ועוד אחד בעצם לא שווה שניים. לא
שניחנתי בתפיסה מתמטית, אך התנחמתי בידיעה בסיסית, אך גם היא הופרכה ברבות הימים.

ואכן זו סוגיה מתמטית מאתגרת, והאם זה אפשרי? כמובן. בימים אלו כשאנשים כל כך ממהרים להיפרד, מסיבות שונות כגון פחד, הסגידה לאני, וכל התיאוריות הרווחות של הניו-אייג, התפתח בשקט פורמט חדש. זוגיות האקסים, הם עושים הכול ביחד, חיים בעצם בהרמוניה מושלמת, נפגשים כשרוצים, חופשים לזיין מהצד כל מי שהם רוצים, ובעצם כמהים לאהבה, ופתוחים להצעות, בעוד הם נמצאים בזוגיות לכל דבר.

המגמה הסתמנה באופן ברור מהתוכנית המיתולוגית סיינפיילד, ג'רי ואיילין הם בעצם נאהבים לשעבר שבעצם נאהבים בהווה אך בלי התחייבות לעתיד. אנו עדים איך הם מנהלים חיים של רווקים הוללים ולסירוגין ומנהלים זוגיות למופת, אומנות הכלום. לתומי אני עדין מאמינה כששני אנשים נקשרים אחד לשני הרי שהם מחפשים שותף לחיים מעבר לדברים הנלווים כגון סקס, חברות ועוד. והרי שזה בגדול נקודת המוצא של חיפושינו אחר בן זוג. אך כשיש לך כבר שותף לחיים בדמות האקס שלך, מה הצורך שלך באדם נוסף?

נכון גם אם הורדתם את הפרמטר של הסקס מהזוגיות ביניכם הרי שאין בכך ממש. אנו עדים לאנשים בני שלושים פלוס שאומנם לא נמצאים בזוגיות רשמית, ועל פני השטח הם נראים פנויים לכל דבר, אך אליה וקוץ בה, הם בעצם רק לכאורה רווקים, בעוד הם נשואים לכל דבר, רק בלי דבר נוצץ מידם. אכן זהו פורמט נוח, אתה רשאי לטעום משני העולמות, אך האם הפורמט החדש אינו בעצם מכשיל? לא שאני טיפוס קלאסי, ומאמינה בפורמט העתיק, אך הפורמט החדש לעניות דעתי הוא מוטציה של זוגיות , אשר מכשילה כל סיכוי לאושר ממשי. כי חכמינו כבר אמרו שאי אפשר לאכול את העוגה משני צידיה ולהשאיר אותה שלמה.

הייתי מצדדת בפורמט זה אם היה בו ממש, אך אין שם ממש רק אוננות מחפירה של פחדים. כי בעצם הם עדין רווקים והולכים לישון בלילה לבד, ותוהים בתמימות מדוע הקשרים שלהם נכשלים?.אולי כי עדין קיים בנו הרצון הפרי מטיבי להיות שייך, הרצון לטריטוריה, הרצון לאבסולוטיות. ואף אדם באשר הוא, באשר כבודו הגנטי בעוכריו יסכים להיות כינור שני לסימפוניה שהיא כלל לא שלו. ואם אתם פוגשים אנשים רווקים למהדרין תבדקו היטב אם מתחת לסדינים אין זוגיות רטרו- רטורית , בעוד אתם מגבשים חלומות עתידיים של פורמטים קלאסיים.

ואם אתם מפתחים מוטציה שכזאת עקב סגידה "לרייטינג" תיקחו אחריות לפירורים של העוגה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד