072-3300504

עיצוב הבית עפ"י הפאנג שוואי

האם קרה לכם שנכנסתם לבית והרגשתם שלא נעים לכם ולא ידעתם למה? לקטנו עבורכם מספר עצות שיעזרו לכם לעצב את הבית

אילנה | 17-05-2005 13:47:00

פאנג שוואי (רוח+מים) היא אומנות סינית עתיקה אשר דואגת ליצירת הרמוניה ושלמות בן האדם לסביבה בה הוא נמצא. שיטה סינית עתיקה זאת, נותנת פתרונות אשר בעזרתם ממקמים את הרהיטים. השיטה דואגת לזרימת אנרגיה חיובית שתאפשר לנו לחיות בהרמוניה למיצוי הפוטנציאל שלנו.

מונח חשוב בפאנג- שוואי, הוא הצ'י שהיא אנרגית החיים. אנו צריכים לדאוג שהצ'י יזרום בחופשיות ולא יהיה תקוע. באומנות הפאנג-שוואי לומדים לזהות חסימות אנרגטיות בבית או במשרד, ולשחרר אותן בדרכים שונות כתליית כדורי קריסטל, תליית פעמוני רוח, מראות וצמחים שונים.

תורת הפאנג-שוואי אומרת כי לא חייבים לשבור קירות או לבצע שינויים גדולים. שינויים קטנים גם יכולים להביא למהפכים טובים
במצבינו המשפחתי, המקצועי הבריאותי והחברתי.

איך מעצבים בית?
הפאנג-שוואי מחלק את הבית ל-9 אזורים שונים: הידע, הבריאות, השפע, מוניטין, הזוגיות, הילדים, הקריירה והמשפחה.

הבית אמור להיות מותאם לאדם. על ידי נוסחה ניתן למצוא את כיווני המזל של האדם, ולמקם את החפצים, כך שהאנרגיה תזרום
טוב יותר.

המצב המושלם הוא לתכנן את הבית החל מבחירת המגרש, הכיוון שבו ייבנה, סידור החדרים וכו'. במידה והבית כבר קיים ניתן תמיד לשפר את זרימת האנרגיה ובכך לשפר את איכות החיים. חשוב לא לאגור חפצים שאין בהם שימוש, חפצים אלה תוקעים את הצי' ואין זרימה של אנרגיה.

דלתות וחלונות: כדי שתהיה זרימה של אנרגיה, יש להשאיר את דלת הכניסה פנויה ולא למקם בה חפצים. רצוי אף להימנע מכך שדלת הכניסה ודלתות חדרי השינה, יהיו מקבילות לדלת השירותים, וזאת כדי שהזרימה לא תברח עם המים.

קורות: רצוי שלא יהיו קורות בולטות מהתקרה. במידה ויש קורות, רצוי לכסותם בבד, ולא למקם שולחנות ומיטות מתחת לקרות.

מראות: מגבירות את זרימת והגברת האנרגיה, ולכן בחדרי השינה רצוי שלא יהיו מראות. במידה ויש צריך להימנע מלתלות אותם מול המיטה.

מיטות: רצוי שהמיטה תהיה מעץ ולא ממתכת וכן גם המזרון וכלי המיטה שיהיו מחומרים טבעיים. חשוב שהמיטה תהיה תמיד מסודרת במשך היום, ושראש המיטה יפנה כלפי דלת הכניסה. אין למקם את המיטה בקו ישר מול הדלת כדאי שהצ'י לא יגיע ישר אל השוכב במיטה. דבר שעלול לגרום לשינה לא רגועה, כדי לנטרל את האפקט אפשר לתלות כדור קריסטל בין הדלת לבין המיטה.

מכשירים חשמליים: רצוי להימנע מלהכניס מכשירים חשמליים, לחדרי השינה כטלוויזה ומחשב. במידה ויש רצוי לנתקם מהחשמל בלילה ולכסותם במפה.

שביל הכניסה לבית: המצב האופטימאלי הינו, כאשר יש שביל כניסה מתעקל ולא בקו ישר. עמוד חשמל מול דלת הכניסה, חוסם את האנרגיה ומונע כניסתו הביתה.

הגינה: הגינה צריכה להיות נקיה ומסודרת. קירבתנו לגינה, מאפשרת לנו לראות את הצמיחה, הפריחה והתחדשות, ובכך נזרים אנרגיה חיובית לתוך הבית. כדאי לא לשתול עצים גבוהים מול פתח הכניסה, על מנת לא לחסום את זרימת האנרגיה לתוך הבית.

המים שבגינה: המים כיסוד קיום האדם, הצומח והחי, מגבירים את זרימת האנרגיה שנכנסת לבית. במידה ויש בגינה בריכה יש לדאוג שהמים יהיו צלולים נקיים ולא מזוהמים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד