072-3300504

מה אומרות פנייך?

אין שתי טיפות דומות, אין שני אנשים דומים, אין שני פנים זהים. המורפופסיכולוגיה עוסקת בניתוח אופי האדם לפי תווי פניו.

יהודית נחום | 15-05-2005 15:46:00

שאלתם את עצמכם מדוע אנחנו נראים אחרת, ותווי הפנים שלנו כל כך שונים בין אחד לשני? התשובה נמצאת במבנה האופי שלנו, המעצב את מבנה הפנים שלנו. אנחנו נולדים גדלים ומתפתחים במקומות שונים, אנחנו לומדים מאנשים שונים ונמצאים במקומות אחרים בעולם. עם השנים אנחנו משתנים, כך גם תווי הפנים .

תווי פניו של האדם מגלים באופן מדויק את תכונותיו, נטיות ליבו והפוטנציאל הטמון בו בכל מישורי חייו. תורות שהתפתחו בקצוות רחוקים של העולם מפרשות באופן דומה להפליא את תווי הפנים ואת המשמעות העולה מהם.

השיטה מאפשרת לשולט בה, לזהות ברגע את אופיו של האדם הניצב מולו וכך מהווה כלי ליצירת תקשורת יעילה ואפקטיבית. השימוש בשיטה חוסך זמן יקר המושקע בתחומים רבים בעולם העסקים. לשם ההדגמה, היא מאפשרת הבנה עמוקה וברורה יותר של מי שמנהל מולך משא ומתן, מאפשרת לאיש המכירות שלך להתאים את דבריו לסגנון החשיבה של הלקוח ובתחום השמת כוח האדם היא מהווה כלי נוסף לבדיקת התרמת העובד לתפקיד.

איזה פנים למנהל?
כדי לזהות פוטנציאל של אדם המתאים לניהול, ניתן להסתכל על כמה פרמטרים: מבנה עיניים יורד כלפי מטה, מעיד על ביקורת עצמית גבוהה שחשובה מאוד אצל מנהל טוב. מבנה שפה עליונה דק מעיד על אדם המאפשר לאחרים לפעול לידו. השילוב בניהם ועוד כמה סימנים יכול ליצור לנו אדם מנהל. לדוגמא : קווים ישרים במצח יעידו על אדם מדויק שצריך המון נתונים לפני קבלת החלטה, אדם הרואה את החיים בשחור ולבן.

הקריאה בתווי פנים הינה מערכתית, היא משלבת הבנה של תכונות אופי וחיבור התכונות הצולבות והתאמת התקשורת שלנו אל אותן התכונות. כשאנו מסתכלים על מבנה העיניים אנו יכולים לראות את מבנה התקשורת של האדם, עיניים קטנות ושקועות, מעידות על אדם המדבר מעט ולעניין, הממוקד במה שהוא אומר, הוא לא אוהב לקשקש הוא אוהב לעבוד לבד, ומסתדר טוב עם עצמו. אדם כזה יתאים לעבודה במשרד לבד מול המחשב או לעבודה יצרנית עצמאית המאפשרת לו יצירתיות וחופש.

לעומת זאת אדם עם עיניים בולטות וגדולות, צריך סביבו המון אנשים, הוא לא יכול להיות רגע אחד לבד ובשקט, הוא צריך אנשים לדבר איתם.אדם כזה יוכל צריך לעבוד עם אנשים בתפקידים כמו; מכירות שיווק, שרות לקוחות, הפקת אירועים וכל מה שנוגע בהרבה אנשים. המצח מעיד על אופי החשיבה של האדם היושב מולנו.מצח גדול מאוד ובולט מעיד על אדם בעל זיכרון טוב, מעשי ועם יכולת למידה גבוהה.

חשוב לזכור האבחון בתווי פנים נעשה בקריאה מערכתית ולא ע"פ איבר אחד או שניים. התכונות מצטלבות ויוצרות מפה מדויקת של תכונות האופי והשפה המנהלת את האדם.

נשאלת השאלה הרווחת בכל ההרצאות מה קורה עם מי שמנתח את הפנים את האף וכד'. התשובה: עצם ההגעה למחשבה שצריך ניתוח פלסטי, היא חלק ממשהו שאתה לא מרגיש איתו טוב ואתה רוצה לשנות אותו בעצמך. אתה לוקח את עצמך על שולחן המנתחים, ולאחר השינוי אתה מרגיש טוב יותר עם עצמך.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד