072-3300504

אחד יותר מדי

לא, לא, לא ושוב לא, תקראו לי פוריטנית, תקראו לי הורסת מסיבות, העיקר שעל הזין של בן זוגי לא יחגגו נשים נוספות.

| 04-05-2005 13:52:00

כן אני מעדיפה שהגבר שלי יעשה פעמיים ביד מאשר יתחיל להתחרמן לי עם מישהי שזו לא אני. ושום שכנועים והתחנפויות לא יתקבלו בברכה.

אם רק אתחיל לחשוד ששפע המחמאות שאני מקבלת על חושניותי הבלתי נלאית או על גופי החטוב או שהרעפת הפרחים היא בשביל הכנסת גורם עויין למיטתי. עדיין ותמיד התשובה תהיה לא.

זו לא שאלה של אופי וזו בטח לא שאלה של יופי ולא אכפת לי אם היא טיפשה/חכמה ממני יפה/מכוערת ממני אל המיטה שלי ועם בן זוגי שלי היא לא תכנס. כן על האורגיות המהוללות כבר שמענו, מין בשלישיה כבר התנסינו, אבל לא כאשר הבן זוג הוא קבוע. אין מה לעשות כאשר הזוגיות קיימת, מתלווים אליה רגשות של רכושנות, בעלות וקנאה. כן אני לא ממש מכירה את האדם השפוי שיהיה מוכן להתעסק עם אישה קנאית.

והקנאה תבוא, גם הבחורה הכי לא קנאית (ותאמינו לי אין חיה כזו), מסמנת טריטוריה, חיה כחיה תלחם על מה ששייך לה עד זוב דם, ועדיף של הצד השני. והאם כבר אמרתי שאני לא מוכנה לשחק יפה עם אחרים במשחקים ששיכים לי.

סקס טוב ותשוקה עזה לא משולים לדרכון, לא לויזה לארה"ב וגם לא לאוסטרליה. הרי כולנו כבר היינו גם במצבים שהסקס הטוב אפילו לא החזיק מעמד לתאריך התפוגה לויזה לסיני. רוצים גיוון רוצים שינוי, תתחילו לעשות שינוי מחשבתי והנה כמה עיצות: יש יותר מתנוחה אחת, ניתן להיכנס לחנות סקס בלי לחפש תירוץ למסיבת רווקות. יש עוד מקומות בבית/בחוץ שניתן להשתמש בהם.. אהה כן וגם יש יותר מאיבר אחד..

ואם עדיין ההרגשה היא שהסקס והתשוקה מעוררים יותר חברבורות מאשר צמרמורת אולי אז כדאי לבדוק האם הסרט הכחול הגרמני הפך לסרט כחול ישראלי דל תקציב או שמלכתחילה השחקנים היו משה ושושנה.

וכבר חכמים מאיתנו אמרו תזהר ממה שאתה מבקש, כי אם כבר יבוא גורם או גורמת למיטתי למה אתה חושב שארצה להתעסק עם המוכר ולא לחקור את הלא נודע. עדיין יהיה גורם אחד מיותר וזה יהיה אתה.

זה לא איום אלא יותר הבטחה, גורם שלישי למיטה, יוביל ישירות לפרידה. הכנסת גורם שלישי למיטה, שאול להסכמה שבכפייה. הדבר לעולם יגיע ממצב של חוסר שוויוניות, של פחד ואימה מפרידה. אז אם כבר החלטתם ללכת על כל הקופה, אז המפתחות כבר בפנים, מכירים גנב?

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד