072-3300504

המדריך לזורק המתחיל (או הזורקת)

פרידות, לא משנה אם הייתם יחד חודש או שנה הן לא להיט. יש מי שיתעקשו כי זו הייתה פרידה הדדית, אבל תמיד יש צד אחד שמרגיש כאילו דחפו אותו עמוק לתוך המזבלה העירונית, וצד אחד שקצת פחות מדגדג לו.

ענת פיזוב | 18-04-2005 10:49:00

לא משנה באיזה צד מצאתם את עצמכם, זה הנפרד (או במינוח הבוטה יותר, "הזורק") או זה שנפרדים ממנו, לא מדובר בחוויה נעימה. מסתבר שאנחנו, בני האנוש מומחים גדולים בלהתאהב, אבל כשזה מגיע לשלב בו צריך לפרק את החבילה אין לנו מושג מה עושים. ואין ספק, אלא אם כן אתם חלאת המין האנושי, להיפרד ממישהו זה לא דבר שעושים בכיף.
פרידה תמיד כואבת, לנזרק וגם לזורק, ומי שמספרת לכן שאחרי שהיא זרקה את חבר שלה היא יצאה לחגיגות מטורפות, רבים הסיכויים כי היא סובלת מהכחשה וברגע שרמת האלכוהול בדם שלה תרד, ייפרץ הסכר והיא תטבע, כמו כולנו, באוקיינוס של טישיו ודמעות.
אז איך בכל זאת עושים את זה בלי לרמוס את כבודו של הבחור/ה? אין לי בשבילכם נוסחאות בדוקות שיעבירו אתכם בבטחה את הפרידה, אבל יש לי מספיק סיפורי זוועות, כדי להגיש לכם מאין רשימת "אל תעשה" שתוכל, אולי, למנוע ממכם לחזור על טעויות העבר ולנסות לחוס על בן זוגכם העתיד בכל רגע להפוך ל"לשעבר".
טכנולוגיה זה דבר נהדר, יש לנו כל-כך הרבה אמצעים לתקשר בינינו שלא ברור איך אנחנו מספיקים להתגעגע: טלפון, פלאפון, SMS, אי-מייל, מסנג'ר, איי.סי.קיו, סקייפ ועוד. כשהאהבה פורחת אין יותר כיף מלקבל SMS עם "בוקר טוב" ואי-מיילים עם שירי אהבה. הבעיה עולה כשאנחנו חושבים שלגיטימי להיפרד באמצעות הטכנולוגיה. פעם, לכל מי שהספיק לשכוח, פרידה בטלפון נחשבה לשפל המדרגה, לחוסר כבוד, למניאקיות טהורה.

לב שבור הוא לב שלם..?
היום אם תזכו לפרידה טלפונית מצבכם טוב. לא חסרים מקרים של פרידות במסנג'ר וב- SMS. זה מעליב, זה פוגע, וזה מחסל את סצנת הבכי עם המסקרה הנוטפת שמגיעה לנו. אין יותר מתסכל מלהזרים דמעות על מקלדת ובו בזמן לנסות להקליד. מניסיון. פרידה טכנולוגית היא ביטוי ברור של חוסר ביצים, אם אין לכם אומץ לעמוד מול מי שאתם נפרדים ממנו, אולי אין טעם שתיכנסו לקשרים מלכתחילה. ברור לי שזה נשמע קיצוני, אבל נסו אתם לעכל את העובדה שנזרקתם בהודעת SMS, וגם לכם הדרישה הזו תשמע לגיטימית.
זן אחר של נפרדים הוא זן השתקנים. אלה ישבו מולכם בשתיקה אינסופית, ינסו בכל כוחם לשדר אליכם בטלפתיה שהם חושבים שהקשר אבוד, ואחרי שעה של שתיקה כשתקומו ללכת בעצבים, הם יהיו נורא מופתעים. אבקש לנצל הזדמנות זו לפנות לכל השותקים (והשותקות) באשר הם: לרוב כשקשר הולך להיגמר שני הצדדים קולטים את זה, אלא אם כן אחד אטום לגמרי (ואז סיבת הפרידה שונה בתכלית). כששניכם מבינים שהמצב לא מזהיר וצד אחד בוחר להתבצר בשתיקתו זה לא מקל זה רק מעצבן. נורא. גם אם אתם ביישנים, נבוכים, לא רוצים לפגוע שתיקה לא מבטיחה לכם אי פגיעה ועלולה להתפרש כחוסר כבוד.
הזן השלישי הוא המניאקים, הבהמות, חסרי הלב או בכינוי כולל לכולם חלאות אדם. אם הפרידה הגיעה מוקדם יחסית בקשר, הרי שניצלתם משריטה רצינית לכל החיים. קיימים אינסוף סיפורים לרוב מצד הגברים, אך גם המין היפה לא מחוסן בפני התופעה. הסיפורים נעים בין מי שגילו שהקשר נגמר דרך מכרים ולא מהבן זוג, דרך פרידה ישר אחרי הסקס בעודם במיטה ועד פרסום תמונות עירום באינטרנט, בגידות עם החברה הכי טובה (שגם ממנה כנראה שצריך להיפרד) ועוד. הם לא רבים, אבל הם קיימים.
לסיכום אנשים יקרים, אין שום דבר רע בלרצות להיפרד, אבל צריך לעשות את זה כמו בני אדם, לזכור שחלקתם משהו עם מי שאתם עומדים להיפרד ממנו. כבר אמרתי שנוסחאות פלאים אין לי, אבל יש לי רעיון אחד בשבילכם נסו לדמיין איך אתם הייתם רוצים שייפרדו מכם, אולי זה יקל קצת על האקס....

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד