072-3300504

יואל גבע- מספר 1 בבגרות ובפסיכומטרי

בית הספר "יואל גבע" הוא בית הספר המוביל בארץ לקורסי הכנה לבחינות הבגרות ולבחינה הפסיכומטרית. לבית הספר סניפים בתל אביב, ראשל"צ, הרצליה, קיריון. כך שאלפי תלמידים מכל רחבי הארץ נהנים מדי שנה מהיתרונות הרבים שיש לבית הספר "יואל גבע" להציע:

כתבה פרסומית | 12-04-2005 19:48:00

א.שעות לימוד הרבות ביותר
ב"יואל גבע" תלמד כמות שעות אדירה של שיעורים פרונטאליים בכיתה, וכן שעות תרגול נוספות. אצלנו גם שעות התרגול רשומות וקבועות במערכת, כך שאתה יכול להיות בטוח שבכל שבוע ובכל יום שנקבע בתחילת הקורס – המורה שלך יהיה בכיתה, מחכה לעזור לך בכל השאלות שתעלה. שעות העזר, כאמור, הן עם המורה האישי שלך מהקורס. בנוסף, בשבועות האחרונים של כל קורס מתקיים "מרתון", המוקדש לחזרות, פתרון בחינות סימולציה וקבלת טיפים אחרונים לקראת הבחינה.

מורים הטובים ביותר
המורה הוא המרכיב החשוב ביותר בכל קורס. מעבר לתרגולים האינסופיים, מעבר לעבודה הקשה בבית - המורה הוא האחראי על כך שתבין את החומר, הוא הכתובת שלך לכל שאלה ובעיה, והוא מי שמלווה אותך מתחילת השיעור הראשון ועד לבחינה עצמה. לכן, חשוב מאוד שתדע את כל מה שיש לדעת על המורה שלך: מה הניסיון שלו, האם הוא כתב ספרים, האם הוא העריך בחינות בגרות, מה התלמידים אומרים עליו ועוד.
בית הספר של יואל גבע הוא היחיד שבו המורים הם שותפים לרווחים. יואל גבע בוחר את המורים הטובים והמנוסים ביותר ומציע להם שותפות. אפשרות להרוויח עד פי כמה וכמה יותר ממשכורתם בכל בית ספר אחר. זו אחת הסיבות שכל מורה בישראל רוצה להגיע לנבחרת המורים של יואל גבע.
הם יעשו הכל כדי שתצליח. הם ישקיעו בך הרבה יותר ויתנו לך את כל מה שיש להם.

הייעוץ המקצועי ביותר
במחלקת הייעוץ של "יואל גבע" עובדים יועצות ויועצים מנוסים, שעברו הכשרה מקיפה, במטרה לעזור ולייעוץ לך בצורה המקצועית והאמינה ביותר. מסלול ההכשרה של היועצים כולל למידת חומר פדגוגי רב הקשור לבחינות הבגרות ונהלי משרד החינוך, כללי הזכאות לבגרות במסלולים השונים, הנהלים והכללים של המרכז הארצי לבחינות והערכה, תנאי הקבלה לאוניברסיטאות ולמכללות.
בנוסף, כדי שנוכל לעזור לך בצורה הטובה ביותר, פיתחנו ב"יואל גבע" תוכנת ייעוץ ייחודית. תוכנה זו מאפשרת חישוב ממוצע בגרות לפי כללי החישוב השונים של האוניברסיטאות וחישוב ציוני ההתאמה של התלמיד ע"פ הנוסחאות המשתנות ממוסד למוסד. התוכנה מכילה מידע בדבר הדרישות הייחודיות לכל חוג ואפשרויות הקבלה הישירה. בעזרת תוכנת מחשב זו, אנו יכולים להציג לך באופן ברור תמונה שלמה ועדכנית של מצבך ביחס לתנאי הקבלה בכל המוסדות להשכלה גבוהה בארץ. התוכנה מעודכנת באופן שוטף במידע שזורם מהמוסדות השונים להשכלה גבוהה.

מערכת השעות הנוחה ביותר
ב"יואל גבע" ישנם מספר קורסים בכל מקצוע בגרות ובכל מועד פסיכומטרי, בימים ובשעות שונים. הקורסים מתקיימים הן במסלולי בוקר והן במסלולי ערב, כולל קורסים המשלבים ימי ו'. מגוון רב זה מאפשר לתלמידים לבחור את הקורס שהכי מתאים לשעות העבודה ולפעילויות האחרות בחייהם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד