072-3300504

ערוצים ופעילויות חדשות / העדכון החודשי

עדכונים שוטפים, מידע על פעילויות חדשות, אפשרויות פרסום וערוצים חדשים, חטיבות חדשות ומידע שחשוב לנו על כל אלה ועוד נרצה במערכת יורם ערוץ הלימודים לספר ולעדכן אתכם-לקוחות ומפרסמים.

| 16-03-2005 17:28:00

השקה:"ערוץ הלימודים בשפה הרוסית"

מעל 250,000 צעירים דוברי רוסית (בגילאי 19-32) חיים בישראל. אחד מכל חמישה סטודנטים בישראל הוא עולה חדש (ישן) דובר רוסית. במהלך 2004 פעל צוות ערוץ הלימודים בשיתוף עם חברת אינטרסול (המובילה בשוק המדיה בשפה הרוסית בישראל) להקמת הערוץ החדש, נא להכיר: www.yoram.ru.
הערוץ יציע מידע ללמעלה מ-75,000 צעירים דוברי רוסית בישראל בשנה הקרובה מידע בשפה הרוסית אודות אפשרויות הלימוד בישראל לתואר ותעודה. "מדובר על מהלך אסטרטגי שלנו כגוף המוביל בישראל בשוק הלימודים כחלק מתהליך כולל של שיפור השירות וחדירה לקהלי יעד ומגזרים נוספים בישראל" אומר אחיעד שריג, מנכ"ל יורם ערוץ הלימודים. "השקענו בערוץ למעלה מ-200,000$ בפיתוח, עיצוב ובניית הטכנולוגיה והעלאת מידע על מאות מוסדות הלימוד בישראל, ואנו מאמינים שהערוץ החדש יביא לתוצאות מרשימות ביותר מבחינת "תנועת מתעניינים דוברי רוסית" למדורי הרישום של מוסדות הלימוד , לקוחותינו, וכמובן יסייע משמעותית לעשרות אלפי הצעירים דוברי הרוסית לקבל החלטה טובה יותר בכל הקשור להשכלה וקריירה".

אין תמונה

מדור הרישום בא אליך עד הבית !
שירות חדש ובלעדי, מהפכני וייחודי מוצע בימים אלה בערוץ הלימודים לטובת מאות מוסדות הלימוד המפעילים מדורי רישום ומוקדי CRM לטיפול במתעניינים: יועץ לימודים On-line.
השירות פועל על בסיס טכנולוגית chat ייחודית שפותחה על ידי חברת Live-Person והמאפשרת למוקדי רישום לנהל שיחת מכירה/ ייעוץ בזמן אמת תוך קבלת פרטי מתעניין וניהול מעקב אחר הטיפול בו עם שליפת דו"חות מנהל חכמים. מדובר על שירות שלמעלה מ-4,000האתרים המובילים בעולם מספקים כיום בזמן אמת למיליוני גולשים, כחלק מתהליך שיפור שירות וכמובן במטרה "לא לפספס אף לקוח".

איך זה עובד?
אנחנו מתקינים ובונים מודול חכם באחד ממחשבי מדור הרישום שלכם, מכשירים את היועץ האקדמי שלכם על שימוש במערכת, מתקינים בעמוד הבית של המכללה "כפתור חכם" באמצעותו יכול גולש הנמצא בזמן אמת בעמוד לעלות מול יועץ שלכם לשיחה און-ליין, או לחילופין, בשעות הפעילות שלכם יכול היועץ לראות כל גולש שנמצא בעמוד שלכם ולהזמין אותו לשיחה און-ליין. מדהים, פשוט ויעיל !

"בשנת 2002 ביצענו פיילוט על מערכת דומה בשיתוף שלוחת אוניברסיטת דרבי" אומר שמעון כהן, מנהל חטיבת הלקוחות ביורם ערוץ הלימודים, "הטמענו מערכת כזו במוקד המכירות ואפשרנו לגולשים ליצור קשר און-ליין עם נציג השלוחה. התוצאות היו מדהימות: במהלך חודש ימים בוצעו 1,700 שיחות און-ליין, 450 מתוכן ייצרו ליד איכותי לשלוחה, מעל 50 פגישות ייעוץ נקבעו במקום וכמות הנרשמים בפועל היתה מפתיעה ביותר".

אין תמונה

"סמסטר לילה" - יורם עושה גם רדיו סטודנטים !
באוקטובר יורם העלתה תכנית סטודנטים בשיתוף רדיו חיפה 107.5FM המשודרת בכל יום ג' בין 23:00-01:00 . כוכב התכנית, יובל סמו (משלישיית פרוזאק) ושדרן רדיו חיפה נדב שהרבני מעבירים שעתיים של מוסיקה, שעשועונים, תוכן ופינות הומור על חיי היום יום של הסטודנטים .
"לאור ההצלחה של התכנית בימים אלה התכנית עוברת למתכונת יומית בין השעות 22:00-00:00 ומצרפת לשורותיה את השחקנית נתי קלוגר" מספרת חנית נווה , עורכת ומפיקת תוכן בדסק הלימודים של יורם.
"אנו רואים בפעילות הזו נדבך חשוב בפעילות של יורם, ערוץ הסטודנטים המוביל בישראל בתקשורת באמצעות מדיומים נוספים עם ציבור הסטודנטים, ומקווים שבעתיד התכנית תשודר גם בפריסה ארצית. מומלץ להקשיב לאלו מכם שעוד ערים בשעות האלה ...".

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד