072-3300504

שקר החן, הבל היופי!

"היופי גבירתי משביע את העין, החביבות מקסימה את הלב". וולטיר. ופתאום כשכל ההילה מתחילה לרדת והיחסים עם היפיופית עוברים לפסים יותר רציניים אתה מגלה שזה די משעמם לדבר על בניית הציפורניים שלה, לסחוב לה את השקיות כשהיא הולכת לעשות שופינג בשיינקין

| 11-01-2005 12:13:00

גברים לא מחפשים דוגמניות. נקודה. אולי אתן חושבות שמה שמעניין אותנו זה חזה שופע, רגליים שלא נגמרות, שיער בלונדיני גולש ועיניים שאתה מסתכל עליהן ורואה את הים. אז לא. טוב אולי קצת. וזה לא שאם תיפול עלי איזו מיס "הווין טרופיק" אני אגרש אותה עם מקל מהסורגים (לא שהיא חס וחלילה תטפס עליהם בשבילי).

אז נכון שלפי הטבע והביולוגיה אנחנו נמשכים לדברים יפים, אבל אני בגישה שליופי מתרגלים.
בחודש הראשון אתה לא יכול להסיר את עיניך ממנה ומחפש כל דרך להיות אתה לבד כדי לגעת בה ולהסניף אותה אליך, בחודש השני אתה ממשיך להתפעם מהעור המבריק שלה, מהגוף המדהים שלה, בחודש השלישי אתה כבר מוציא אותה החוצה ולוקח אותה לסיבוב חברים כדי להראות שגם אתה, הבחור הפשוט מראשון לציון, תפסת כוסית על. ותאמינו לי אין דבר יותר נפלא מלשמוע שמרכלים עליך מאחורי הגב: "מה היא מוצאת בחזרזיר הזה? לו לפחות היה לו כסף היינו מבינים; בטח הוא משלם לה כדי שהיא תצא אתו".

בחודש הרביעי כשהיא מתחילה לישון אצלך אתה מגלה לתדהמתך הרבה שבדוגמנית שלך יש גם פגמים. אתם מתארים לכם איזה מבהיל זה לקום בבוקר בפעם הראשונה ולגלות שהבחורה שלידך היא לא זו שהסתובבה לידך בחודשים האחרונים. בלי איפור, עם שיער שמזכיר ספוג של ליפה, עור מדולדל מכוסה במסכת אבוקדו מסריחה, שקיות מתחת לעיניים, ובפיג'מת דובים של עלק אלי מקביל – אתה רוצה לזעוק וקולך לא יוצא. מי זו הבחורה הזו ומה היא עשתה ליפיופית שלי מהלילה שעבר.

ופתאום כשכל ההילה מתחילה לרדת והיחסים עם היפיופית עוברים לפסים יותר רציניים אתה מגלה שזה די משעמם לדבר על בניית הציפורניים שלה, לסחוב לה את השקיות כשהיא הולכת לעשות שופינג בשיינקין, לשמוע אותה מדברת על כל "הידידים" שלה ולקלוט את כל הבחורים שמפשיטים אותה בעיניים טורפות (כשאתה עושה את זה לאחרות זה אחלה, אבל כשעושים את זה לחברה שלך זה נראה אחרת לגמרי...).

ולא שאני אומר חס וחלילה שבחורות יפות הן טיפשות. את זה לא תשמעו ממני, אבל כשאתה נמצא עם בחורה כזו אתה מתרכז יותר במראה שלה מאשר בתיאוריות שלה על ניטשה. אתה מת לקרוע לה את הגרביונים מתחת למיני שלה במקום להקשיב לפרספקטיבה שלה על ממשלת האחדות.

אז אחרי שהגעתי לכל המסקנות האלה אתם בטח חושבים שהנה עכשיו הוא יחפש מישהי בעלת אופי.
את זה לא אמרתי. אז נכון שאולי אני אתפשר יותר ולא אחכה לנצח למלכת היופי והכוכבים או למיס "ישבן חטוב 2005" ונכון שאני לא אפסול בחורה על אף עקום, חזה נפול ואגן רחב, אבל..............
זה עדיין לא אומר שאני אצא עם מישהי שלא מושכת אותי במראה בגלל שהיא סיימה דוקטורט בהרווארד וכן, אני לא כזה רדוד ויש כאלה שלא נראות הכי טוב בעולם אבל עושות לי את זה בגדול.
ולכן מה שחשוב זה לא היופי או האופי או החותמת ההשכלתית. הכל נופל וקם על החיבור ועל כימיה ואם היא נראית גם קצת טוב השמים הם הגבול ואפשר להגיד ששיחקת אותה בגדול.


אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד