072-3300504

מסיבה עברית או קריוקי ?

ענת פיזוב החליטה לצאת ולגלות מקומות בילוי חדשים בחיפה. אוכלי חינם, מזכיר לכם לקרא את האותיות הקטנות...

ענת פיזוב | 09-12-2004 14:24:00

שנה וקצת בעיר הזאת וכבר הבנתי שאני לא מתכוונת להיתקע בגבולות מרכז הכרמל כאופציה היחידה לבילוי. יסלחו לי הכרמליסטים, או איך שמגדירים עצמם יושבי ההר, אבל עשרה פאבים לא מרצים אותי, בטח לא כשהם כל-כך דומים אחד לשני כך שבקלות אתה יכול למצוא את עצמך קובע להיפגש בפאב אחד, ובסוף מחכה בפאב אחר (אלא אם כן קבעת ב"לוינסקי" ז"ל).

עם המנגינה הזאת בלב, החלטתי לצאת ולגלות מקומות חדשים בחיפה.
ביקור מוקדם במסעדה "איזבלה" גילה לי שכל יום רביעי מתקיימת מסיבה עברית, רק שלא בדקתי בדיוק איפה האירוע מתרחש. כאן, חברים יקרים, יהיה המקום להזכיר חוק חשוב לחיים: תמיד, אבל תמיד תקראו את האותיות הקטנות! אני, כמו שבטח כבר ניחשתם, לא עשיתי את זה, וככה מצאתי את עצמי עושה לעצמי פדיחות רציניות.

דייט ראשון עם בחור פחות מקומי ממני (חודשיים בעיר) ואני החלטתי להרשים, לא עוד בילוי סטנדרטי בפאב אפוף עשן אלא מסיבה, ולא סתם מסיבה, מסיבה עברית עם הופעה חיה וגולדסטאר מהחבית. בכושר אוריינטציה שבכלל לא הייתי מודעת שיש בי, הצלחתי לנווט אותנו עד למושבה הגרמנית. עד כאן הכל בסדר – לא דפקתי מראות בדרך, לא קיללתי יותר מידי את הנהגים מסביבי ואפילו הצלחתי לחנות על הניסיון הראשון (אירוע מרגש לכל הדעות).

כבר כשהתקרבנו למסעדה עלתה לי תחושה רעה שאין שם שום מסיבה, ואחרי שכל הדרך הסברתי לבחור עד כמה הרבה יותר מגניב לא להתבליין במרכז הכרמל – הובכתי קשות כשהמלצרית הסבירה בחיוך שהמסיבה מתקיימת ב"איזבלה בר", ולא במסעדה.
בירור נוסף העלה שה"איזבלה בר" נמצא, איך לא, במרכז הכרמל.
עשינו אחורה-פנה וטיפסנו חזרה במעלה ההר כשכל הדרך התפללתי בליבי בשקט שלפחות המסיבה תהיה שווה את כל השלפינג הזה.

הייתי רוצה להכריז שמצאתי בילוי אולטימטיבי לימי רביעי העבשים, ואומנם ה"איזבלה בר" הוא מקום נחמד – אבל לאירוע שהתקיים שם לא הייתי קוראת מסיבה.
הגענו למקום עוד לפני שהחלה ההופעה ובינתיים התנגנה ברקע מוזיקה גלגל"צית חביבה. הבירות הוזמנו (המקום מחזיק שלוש חביות: הייניקן, גולדסטאר ומרפיז) ואנחנו התרווחנו בכיסאות העור הנוחים בציפייה למסיבה המובטחת.
למקרה שתהיתם, המסיבה מעולם לא הגיעה. במקום מסיבה קיבלנו הופעה נוסח "כוכב נולד". הזמר, בחור מאוד מוכשר, שכנאה מחכה לעונה השלישית של תוכנית הנינטיות והמויאלים, זימר שירים בליווי קלידן (ש נראה היה שעוד רגע נרדם על הקלידים) ומידי פעם קטע את שירתו כדי לברך את החברים שהגיעו למקום. מסתבר שמדובר בריטואל קבוע של באי המקום והם נושא בפני עצמו שקשה להתעלם ממנו. ה"איזבלה בר" מגדיר עצמו כפאב המיועד לאוכלוסיית גילאי 25 ומעלה, אך נדמה שרק אני והדייט היינו באזור הגיל הזה. לצד חבורת גברים בגיל העמידה (נהגי מוניות מהתחנה הסמוכה אולי?) ונשים שמדגדגות את השלושים מלמעלה, היו אומנם צעירים בודדים, אבל באופן כללי שררה במקום יותר תחושה של מועדון חברים תאגידי מאשר מסיבה עברית.

אז מסיבה עברית זה לא הצד החזק של המקום, אבל באופן כללי מדובר במקום באמת נחמד. "האיזבלה בר" הוא פאב גדול יחסית, שמעוצב בסגנון קצת שונה – המקום מחולק לחללים ולא לחלל רציף אחד, עובדה שיוצרת אזורי ישיבה מגוונים – באר, שולחנות גדולים, ואזורי ישיבה אינטימיים יותר. למקום תפריט אלכוהול עשיר וגם תפריט אוכל לא קטן והכל במחירים סטנדרטים ואף נמוכים יחסית.
ה"איזבלה בר" הוא לא המקום הכי מקורי, חדשני או מגניב שאי-פעם פגשתי, אבל הוא ללא ספק מקום שנחמד להעביר בו ערב שקט. אז מסיבות לא – אבל בילוי בגבולות תקציב סטודנטיאלי - בהחלט כן.
את הפדיחות שלי כבר עשיתי, לכם רק נותר לבחור אם להשתמש במסקנות שלי או לא.
"איזבלה בר", רח' מחניים 8, מרכז הכרמל, חיפה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד