072-3300504

וידוי של סטודנטית

לומדת פסיכולוגיה שנה שנייה באוניברסיטה, חולמת על תואר שני בתחום, תנאי הקבלה קשים מאוד והממוצע בו צריך לעמוד הוא מעל 90 פרט לשאר התנאים. סיפורי ממחיש את שיכול לקרות בכל רגע נתון לכל אחת מחברותיי...

אנונימוסית | 18-11-2004 11:13:00

לד"ר "ג'ון דו" התוודעתי עוד בשנה א' עת הייתי סטודנטית מן המניין, ממש כמוכם. הדרך בה הצליח הד"ר להעביר לסטודנטים את הקורס הכי משעמם בעולם בצורה כה מעניינת קסמה לי כל כך עד כדי כי נדמה היה לי שהוא מדבר מול כולם רק למעני . חרף העובדה שלקורס לא היה השפעה כה ישירה על הכיוון שלי בחיים, השתדלתי מאוד להיות יוצאת דופן, הן בהתייחסותי למקצוע והן בציון הסופי, לפני כל שיעור עלעלתי בחומר הנלמד בתקווה למצוא סוגיות חדשות שבתורן יגרמו לאינטראקציה ביני לבין ד"ר ג'ון. כך עברנו אני והוא שנה שלמה בשיחות קצרות אך משמעותיות על תחום המחקר שלו, הן בשיעורים וכמובן שבשעות הקבלה. עשיתי רושם די חיובי כך תיארתי לעצמי וכמובן שלא הופתעתי כאשר שנה לאחר מכן , נעניתי בחיוב לבקשתי להיות עוזרת מחקר במעבדה שלו. אני וג'ון הפכנו לאט לאט במהלך השנה קרובים יותר ויותר עד כדי כך שמצאנו לעצמנו יום בשבוע לבלות מחוץ למסגרת הלימודים, סתם בירה בפאב לא פופולארי כזה שבו אין סיכוי שסטודנטים או מרצים מבלים.

השיחות המרתקות עימו נסבו על נושאים רבים ומגוונים, נהניתי מאוד בחברתו ואני מקווה שהוא בחברתי. בשלב מסוים התחלנו להגיע לפסים יותר אישיים ואז סיפר לי משפחתו והמצוקה בחיי הנישואים שלו, היחס המנוכר מצד ילדיו ושאר בעיות אישיות. בהדרגתיות אך בהפגנתיות יצרתי עימו מגע פיזי, זה התחיל בנגיעות הקטנות והלא מכוונות בידיו וברגלו, נמשך בחיכוך הבלתי נמנע של ישבני על ירכיו כשהתחככנו במעבדה הצרה ולבסוף במסאז'ים הדדיים בסופו של יום מחקר ארוך. אני בנחישות וביעילות הצלחתי לגרום לד"ר לרצות בנוכחותי ונדמה היה לי כי אפילו הצלחתי לגרום לו להתאהב בי. עכשיו החלטתי הגיע הזמן לשבור את המחיצה האחרונה בינינו.

בפגישה השבועית שלנו בפאב "נשברתי" בפניו ובכיתי בטענה שאני חווה משבר בחיי האישיים, כששאל מה קרה יריתי בין הדמעות כי התאהבתי בו. ליותר מזה לא היה זקוק הדוקטור שהציע שנעביר את הפגישה הנוכחית לדירתי הצנועה מכיוון שאצלו הבית שורץ אנשים.

מבעוד מועד רכשתי בקבוק יין יוקרתי ומעט חשיש איכותי, כזה שיקל עליו להיפתח. אני וג'ון ישבנו על הספה, והתחלנו שותים ומעשנים... לבסוף כשהוסרו המחיצות לחלוטין הוסרה גם חולצתי, או אז החל הדוקטור מעסה את החזה שלי בלשונו, לא נתתי לסיטואציה לסחוף אותי ועצרתי אותו עוד בשלב זה, התנצלתי ואמרתי כי נתתי לסיטואציה לסחוף אותי ושזה לא בסדר ועל כן עליו לעזוב כעת.

רבה הייתה הפתעתו כאשר יומיים מאוחר יותר מצא מכתב בדואר עם קלטת (עותק כמובן) מצולמת על שהתרחש בדירתי (עם עריכה קטנה המשמיטה את שהקדים לקטע בו הייתי חשופת חזה והוא נובר בו). לקלטת צרפתי פתק פשוט עליו נכתב " על טעויות משלמים", למחרת זומן הד"ר ההמום למשרדי נשיא האוניברסיטה שבישר לו על הפסקת עבודתו לאלתר, בסוף השבוע הוגש לו מכתב הגירושין ובו צו הרחקה מביתו, בעיתון של יום שישי זעקה הכותרת " מרצה בכיר באונ' איקס נתפס כאשר הוא מנצל את מעמדו וכופה עצמו מינית על סטודנטית במצוקה" , אני סוף סוף מצאתי שלווה, אני רוצה לראות את הפעם הבאה שמרצה ייתן לי ציון 85 בקורס בפסיכולוגיה, שום דבר לא יפריע לי להגיע לתואר השני.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד