072-3300504

אני אנסטסיה

אנסטסיה קובלנקו נמצאת על המסלול המהיר: הצגה מצליחה, סרט שובר קופות עם הופעה נועזת ובלתי נשכחת, וגם לימודי תסריטאות, בין לבין היא מחפשת אחר החיים הרוחניים. זה שהיא פנוייה, כבר אמרנו?

חנית נוה | 18-07-2004 12:37:00

קבלו את אנסטסיה קובלנקו, בעיקר שחקנית אבל גם תסריטאית לעתיד. אם היא מוכרת לכם , זה לא במקרה, אנסטסיה היתה מועמדת לאוסקר על תפקידה הנועז בסרטו של דובר קוזאשווילי "מתנה משמיים" ובימים אלה היא משחקת בהצגה ברוסית המבוססת על הקומדיה המצליחה " אני פה בגלל אשתי".

· איך הגעת לסרט מתנה משמים"?
· הגעתי דרך הסוכנת שלי (זוהר יעקובסון) במקרה. נכנסתי למשרד שלה יום אחד כי הרגשתי שאני צריכה עבודה . היא בדיוק דיברה בטלפון עם היוצרים של הסרט ואמרה להם שהם חייבים לראות אותי. עשו לי אודישן ונכשלתי כי נראיתי צעירה מדי. אחרי שבועיים התקשרו אליי ולקחו אותי.

· היה לך קשה להסכים לשחק בעירום מלא בסרט?
· לפני "מתנה משמיים" התפשטתי חלקית בכמה סרטים כמו אסקימו לימון האחרון . הסרט הקודם של דובר מצא חן בעיני והמפיק שכנע אותי. האמנתי בדובר שלהוא לא יעשה משהו זול. אני משחקת שם רופאה, מנתחת לב שהחליטה לנסות לשכב עם שני גברים.הדמות עצמה מאד מכובדת. אני חושבת ששחקנים צריכים להשקיע בעבודה עד הסוף. היה לי קשה בהתחלה עם ההחלטה כי יש לי ילדה קטנה בבית.


· ספרי על ההצגה החדשה "אני פה בגלל אשתי" בשפה הרוסית?
· ההצגה שביים אבישי דקל בשפה רוסית, היא על שלשה זוגות, טיפוסים שונים, המגיעים לסדנא של טיפול זוגי. אני משחקת דמות קומית שונה מהדמות בסרט. אני האישה במשפחה של ערסים. היה נורא כיף לעשות את התפקיד והקהל מקבל את זה מאד יפה.

· את חושבת שאפשר להצליח בתור שחקן בארץ?
· אני מאמינה שיש עתיד. אני לומדת כרגע תסריטאות כמשהו נוסף. התחלתי לכתוב כי משהו דיבר בתוכי . הייתי עם דובר בפסטיבל ברומא וראיתי שם הרבה סרטים. הרגשתי שאני יכולה לכתוב יותר טוב. לילה אחד קמתי והתחלתי לכתוב תסריט . רציתי מאד ללכת ללמוד ולא טעיתי. השאיפה שלי היא לשלב בין משחק לתסריטאות. אפשר להתפרנס ממשחק, אבל זה תלוי כמה מצליחים.

· איך את רואה את עצמך בעוד כמה שנים בתחום הקרייריסטי?
· אני רוצה לכתוב יותר מאשר לשחק ונראה לי שאני אפנה יותר לכיוון של כתיבה.

למי את ממליצה ללמוד תסריטאות?
· צריך כשרון לתסריטאות וצריך שזה ידבר אליך אחרת לא תצליח. לא כדאי ללמוד בשביל הפרנסה

· מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת קמה בבוקר?
· שותה כוס מים ומתקלחת.

· מה את עושה אחרי הופעה?
· מודה לאל שהכל עבר טוב. אין לי אמונות תפלות ואני מאמינה באלוהים ובגורל. אני עושה מדיטציות וחיה בעולם של מיסטיקה . מאש מושך אותי הכיוון הזה ואני מתכוונת בעתיד ללמוד אסטרולוגיה.

· מה דעתך על מוסד הנישואין בישראל?
· בישראל המשפחות יותר חזקות מאשר ברוסיה שם יש הרבה גירושין. כאן לא מתגרשים בגלל הדת. הגברים הישראלים לא ממהרים לעזוב את המשפחה בגלל הילדים בניגוד לרוסיה. עכשיו אני בדיוק כותבת תסריט על אבא וילדה. למרות שאני בתהליכי גירושין אני מאמינה בנישואין. הגברים הישראלים לא ממהרים להתחתן , אבל אם מחליטים יש בזה יותר ביטחון. אני רוצה להתחתן ולמצוא גבר אמין ורוחני.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד