072-3300504

חתולים בחגים, מיומנה של מלכת דראג

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע, החרמנות עלתה...ולמלכת הדראג שלנו אין ממש גבולות אדומים

אספרנסה | 28-04-2004 14:41:00

אני אוהבת מאד את האביב, הכל פורח, החיות משריצות גורים חמודים בכל חור וסוף סוף סתמה את הפה החתולה המיוחמת מתחת לבית. כל הפריחה הזו גרמה לי ללבלב לאתר הכרויות .
לאחר כמה שעות שבהן הבנתי שאני שווה עד חמש מאות ש"ח לשעה אבל בלי קונדום ובחנתי את האופי של מספר בחורים, בחרתי בזה שהיה עם עשרים ס"מ של אופי ובין שאר המעלות שלו הוא סטודנט וג'ינג'י ,שמעתי שהם חמי מזג והזמנתי אותו לשפוך חמתו עלי.

קבענו בעשר, הוא הקדים ואני איחרתי כדת וכדין. בכניסה לביתי עומדת לה המיוחמת לשעבר עם תוצאות ההילולות שלה ולמראה הקטנים הסרתי מיד את הקללה שהטלתי עליה בימים ללא שינה וקינאה (איך היא עושה אורגיות פרועות ואני סובל מעובש בנרתיק? ). הגי'נג'י חשב שהם ממש חמודים, כל כך חמודים שלקח אחד והעלה אותו הביתה.


אבטחנו את הגור אתנו בחדר ופנינו לעשות כמה מצוות. אחרי שהראיתי לו שאני מפסקת כהלכה ונשבעתי שלא באו בי יותר מימינן, נחנו לנו מרוחים בנוזלי תאוותינו כשהחתלתולון בא לבדוק האם חלפה הסערה.
אחרי כמה סיבובי מוצי שמוצי מצדי כשהוכחתי שאני לא כלבה פריז'ידית כמו זו שמפטרלת בחוץ עזבתי את הקטן( החתול, החתול סוטים) שהלך ישר ובלי לחשוב פעמים ללקק שאריות של חלב שנשארו לג'ינג'י בערבה אחרי פרץ צחוק היסטרי וכמה ניסיונות להסיט את ראשו של הלקקן מין הערבה החלטתי שאינף זה אינף וזה קינקי מידי גם עבורי.
תפסתי בקטן ומשכתי אותו (שוב? החתול!!) כשהבין שעומדים לגזול ממנו זיכרונות מאמא ומשקה חדש שלף ציפורניים ונעץ אותם במיפשעתו של הג'ינג'י .
נעצור לרגע ונאמר שלא ראיתם מעולם ג'ינג'י אדום וחם מזג כמו ג'ינג'י שנשרט במפשעתו.
אחרי שזרק את החתול מחוץ לדלת הבית עלה בידי להושיבו ובחכמת אחות רפואית שלא סיימה את לימודיה מרחתי לו אלכוהול.
נעצור שוב ואתקן את הקביעה מלפני כמה שורות :לא ראיתם מעולם,אבל מעולם, ג'ינג'י אדום וחם מזג כמו ג'ינג'י שמפשעתו הפצועה חוטאה .
אחרי שביססתי את מעמדי כדייט הכי מוזר וכרוצחת בפוטנציאל נמלט הבחור ולא שב
מוסר השכל: אם לי אין סקס, גם לחתולה למטה לא יהיה

כמו בכול שנה כשמדינתנו מחליפה לה קידומת אני מעלה בי שאלו קיומיות כגון: לאן השנה לצאת? האם יש לי בכלל כסף? ועוד כהנה וכהנה מחשבות. לאחר בדיקת מצב העו"ש הוחלט שרק ע"י משכון נשמתי לשטן אוכל לקבל חמישים ש"ח לצאת. בעודי מחייגת 666 לקן "שטן ישיר" צצה לה מחשבה בראשי : למה שלא אמצא לי גבר מצוקה.
ברחבי הסייבר ספייס מצאתי לי את המיועד שכול חסרונו זה בישנות. הוא אסף אותי בעשר. ישבנו בבר בכרמל ואחריזה הלכנו לסיבוב מועדונים. במקרה במועדון הראשון פגשנו שתי חברות שלי שהצטרפו אלינו.
החננה החמוד הסתובב עם 3 כוסיות ואני הייתי מלכה ללילה . בבוקר הציק לי המצפון אם להתקשר אלו .בשיחת הטלפון הודעתי לו שהיה כיף ושאני מלכת דרג.
לקח לו כעשר דקות לעכל את מה שאמרתי ולענות לי: "אז מה עושים היום?"
.
האמת שאם זיין לא ישבור גבר אז שום דבר כבר לא ישבור.
בערב יצאנו שוב

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד