072-3300504

הרפתקאות רעמסס החתול

בפרק זה נספר לכם, קוראים יקרים, איך ניצל רעמסס חתולנו מחיי חרפה והשפלה. ובעצם הוא יספר את זה בעצמו. ויותר נכון מכתבו לאחיו המאושפז כעת במחלקה הפלסטית כשגופו שרוט ב95%, הוא שיספר את כל הסיפור

אלכס בנדרסקי | 21-01-2004 15:00:00

שלום לאחי היקר בחתול!
אני מקווה שרעיותיך הנכבדות נפרטיטי וצ'אנה (מיצי וקיסי בלשון העבדים העברים הנמלטים), מרגישות היטב ושמאות צאצאיך אף הם בקו הבריאות. הצטערתי מאוד לשמוע על סירוסו של שילשך האהוב רע (מיאו) בידי הווטרינר החצוף, אך אני מקווה שצעד זה יפחית במעט ממרצו של שייגעץ זה. שמחה גדולה עלתה בלבי על דבר נישואיה ה-19 של נכדתך, החתולה החשובה סובנפרו (מימי), לאהוב ליבה המוצלח, שחור הפרווה ועוקר ההרים אחנאתון (חץ).
מה אגיד ומה אספר, אחי היקר שבארץ מצרים, החיים כאן באוניברסיטה הולכים ומשתפרים בכל קנה מידה. השמחה שורה במעוני שליד קפיטריית "שמעון" וימיי עוברים להם במשובה ובנחת. אמנם לפניי כמה שבועות עמדו חיי בסכנה נוראה אך בעזרת באסט, אלת החתולים תתברך, ניצלתי בעור שיניי מהמיצר, ומעשה שהיה כך היה:
יום שמשי אחד, בעודי מתכונן לארוחת יומי במיכל הירוק דמוי הצפרדע, שליד הקפיטריה, ראיתי לתדהמתי מספר אנשים צעירים מחטטים במיכל שלי, שולים חתיכות שניצלים וטורפים אותן ברעבתנות לא מנומסת, תוך שהם בודקים במבטים גנובים שאף חתול לא מבחין בם חומסים את ארוחתו החוקית. לאחר שהזהרתי אותם בנשיפה קולנית, הם נהמו כמו כלבים ימ"ש ועלבו בי קשות. פגוע ורעב הסתלקתי מהמקום ופניתי אל המסעדה השנייה, בתקווה שקליאופטרה, אחת מנשותיי, תתחלק עמי בתוכן מכלה. ומה עצומה הייתה הפתעתי כשראיתי גם שם עדת פוחחים בוזזים את המכל, ואת קליאופטרה עומדת מבוישת בפינה. חזרתי אל מעוני כשזנבי הגאה בין רגליי, ונאלצתי לעסוק במלאכה הבזויה של ציד עכברים וציפורים. לאחר שבועיים נוראיים שבהם הצעירים המחוצפים גזלו את מזוני גמלה בלבי ההחלטה כי מצב זה אינו יכול להמשך. החלטתי לנגוס באוזנו של נשיא האוניברסיטה כדי להמחיש לו מה חמור המצב. נטלתי את נפשי בכפי, טיפסתי על המרזב אל חדרו ולפתע הגיע לאפי ריח ערב ונעים. הלכתי בעקבות הריח ונכנסתי לחדר גדול שבו היו מונחים על השולחן תופינים וקרואסונים, עוגיות ומיני מגדים נאים לעין וערבים לחך. בעודי מתכונן לזנק על השולחן ולאכול את ארוחתי החוקית, נכנסה לחדר עדת אנשים והתיישבה על הכיסאות ליד השולחן והחלה לבלוס את מזוני! ברגע האחרון הצלחתי להתחבא מתחת לשולחן ולאוזניי הגיעו בין לעיסה ללעיסה מילים מוזרות כמו ביטול מלגות ההצטיינות... מכונית חדשה לדיקן... תנאי פרישה לנשיא... ביטול מלגות הקיום... שיפוץ הלשכה... ועוד כמה מילים שלא הכרתי.
לאחר כמה דקות נשמע צלצול לא ברור ואחד מהם מלמל: ראש ועד הנאמנים? פה? מה הוא עושה כאן? הוא אמור להיות בקנדה עכשיו!
הוא לא הספיק לסיים ולחדר נכנס אדם מבוגר ולמראהו דממת הלם השתררה בחדר. ניצלתי את ההזדמנות, זינקתי על השולחן, חטפתי לי קרואסון, קפצתי בזריזות מהחלון ונחתתי ליד הפרחחים שבזזו את המכל. כל הכנופיה ובראשם האיש המבוגר זינקה אל החלון והבחינה בשודדי האוכל המחוצפים. אלה חדלו ממעשיהם והביטו בבושה של גנבים שנתפסו על חם באנשים הטובים בחלון הגבוה. האיש המבוגר ירד למטה והחל לחקור את הצעירים. לאחר כחצי שעה של חקירה החמסנים עזבו את המקום והמבוגר עלה בחזרה למעלה בפרצוף זועם. ביום למחרת המכל היה כולו שלי ובשעות הצהריים התפרקדתי יחד עם קליאופטרה עם בטן מלאה על הדשא. יותר אף בן אנוש חצוף לא נוגע במזוננו וחיינו מתנהלים בשמחה ובנועם, והכל הודות לבאסט הקדושה שגרמה לאנשים הטובים במשרד הגבוה להבחין בגזלה הנוראה.
רוב שלומות לך ולכל משפחתך, אחיך האוהב רעמסס שבארץ העבדים העברים הנמלטים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד