072-3300504

פגישה ראשונה, לאן?

בתי קפה OUT! -- ספארי, שיעור אגרוף וסדנת בישול IN! פעילויות מומלצות ומקוריות מ"דאבל דייט"

מערכת ביפ | 01-12-2003 11:42:00

כשאדם מן היישוב מתכנן בליינד דייט, המצרכים הדרושים הם בדרך כלל פרטנר/ית, בית קפה ומציל/ה במרחק צלצול סלולרי, לוודא שהנפילה לא חזקה מדי. בתי קפה לנצח יישארו בייסיק טוב לפגישות ראשונות (או אחרונות), אבל אנחנו מרחיבים את האופציות: מביקור משותף בספארי דרך שיעור אגרוף ועד סדנת בישול.
פעילות מקורית בפגישה הראשונה יכול להרשים את בן הזוג ולסחוף אתכם לחוויה מקרבת שיום אחד אולי אפילו תספרו עליה לנכדים. נא להדק חגורות.

* צניחה חופשית
אין כמו פעילות אתגרית עם אלמנטים השרדותיים לפגישה ראשונה. זו הזדמנות מצוינת לראות את הפרטנר משיל את כל המסכות לטובת רגשותיו הכנים. החסרון הוא שגם אתה לא חף מאיבוד הפאסון. בנוסף, מחקרים הוכיחו שההורמונים המשתחררים במוח בזמן פחד מדמים את המצב הכימי של התאהבות. שווה!

* טיול חמורים אל עבר השקיעה
כל יציאה מן העיר והשגרה אל הטבע הקסום מבטיחה מייד רומנטיקה ואווירה טובה. לא חשוב אם מדובר בסוסים, חמורים או גמלים, שקיעה או זריחה, אפילו לא צריך להביא פרחים או נרות - אלוהים כבר סידר בשבילכם את השולחן.

* ביקור בחנות סקס
בתנאי שבת הזוג לא תחשוב שמדובר בהטרדה מינית, ביקור משותף בחנות סקס יכול להעשיר את הפגישה הראשונה באלמנטים מהסוג שמבטיח סומק מחמיא. על מנת לרכך את הרעיון יש לכנות את החנות "מרכז להסברה מינית" (זה כבר נשמע יותר מהודר ואקדמי), לוודא שתקבל את פניכן נערה חיננית ולהנות משעה קלה של מתח מיני גואה.

* יאכטה
אין כמו פעילות זוגית שנלקחה היישר מעולם הפנאי של המאיון העליון כדי להרשים. אל ההפלגה רצוי לעלות עם בקבוק שמפניה ופרי נחשק (דובדבנים הולכים טוב על הסיפון), וכשאתם מגיעים ללב ים להשליך עוגן ולקפוץ יחד למים. אם היא יודעת לשחות - טוב, אם היא לא יודעת לשחות - עוד יותר טוב.

* סנפלינג
פעילות קיצונית לאנשים קיצוניים. אם אתה סקרן לראות איך בן/בת הזוג שלך מתפקדים כששומטים להם את הקרקע מתחת לרגליים - זו הפעילות בשבילכם. סנפלינג זוגי - לשאול את כל השאלות הראשונות בין שמיים וארץ, להחמיא לה על האומץ ולהפגין גלישה מרשימה בעצמך - אף בית קפה לא יכול להתחרות בזה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד