072-3300504

החוג למציאת חתן

באיזה פקולטה מסתתר החצי השני שלך. אינדקס פסיכולוגי בגרוש.

מיטל ארבלי, קופידון | 23-10-2003 16:56:00

עוד כשמילאת את טפסי ההרשמה פזלת לצדדים, עכשיו את כבר יכולה לחשוב לאיזה קפיטריה להתגנב. את כבר רואה אתכם לומדים ביחד, מעבירים את ההפסקות, תופסים שולחן משותף בקפיטריה וחולקים את אותו טוסט ופחית אח… אבל רגע אחותי, פה זה לא בוורלי הילס! צריך לדעת עם מי להתחיל, ואם קשה אספנו עבורך את הפקולטות והבוגרים והסקנו כי יש גברים שרצית ומזל שלא מיצית, שימי לב:

הפסיכולוג
הוא לומד את נבכי עלובי החיים, הוא חוקר לבבות והקשבה זה הצד החזק שלו. הוא מסתכל לסטייה החברתית בעיניים מבינות ומוצא את הקשר בין הדמיון והחלום.
על פני השטח: הוא כבר מוכן לשיחות נפש, לעודד אותך, להבין ללבך ויודע איך לרפא אותו. את מצידך מצאת את החברה שתמיד רצית, את יודעת שזה יחסוך לך הרבה כסף בעתיד, ובכלל קל להשכיב אותו על ספת התרפיה שלו.
אבל כשמסתכלים עמוק: הוא יתחיל לאבחן אצלך תסביכים שמעולם לא שמעת עליהם, בסוף כל דייט הוא יאמר: "טוב הזמן שלנו נגמר, בואי נקבע לשבוע הבא", ואחרי הסקס הוא תמיד ירצה לדבר על זה.

אין תמונה

הרופא
הנה הוא בא - לא האביר על הסוס הלבן, אלא האביר בחלוק הלבן. עכשיו את מרגישה מה זה אי.אר: הדופק מהיר, הנשימות מתגברות, פרפרים מתרוצצים בבטן והינה הלחץ בחזה…לא מותק זה לא התקף לב קוראים לזה אהבה, רגע לפני שהתעלפת הוא אוחז אותך המום בזרועותיו ומתחילה ההנשמה.
על פני השטח: זה הזמן לכנס את כל המשפחה, להוציא לדודות את העיניים ולהיות הבת שהגשימה לאימא את החלום. בזכותך יש קיבוץ גלויות כי כל הפולניות, העירקיות והמרוקאיות מציגות אותך כמודל לחיקוי בפני הבנות שלהן, ושלא לדבר על החברות שלך כאילו.
אבל כשמסתכלים עמוק: אם הוא יהיה לך יום אחד גינקולוג, את תהיה הפנים היחידות שהוא ייראה.
אחרי סקס לא בא לך לשמוע: "זה כאב ? כי עשית אהה כל הזמן?"

הכלכלן והמנהל
זה נראה כמו תלבושת אחידה, החולצה הכחלחלה המכופתרת והתיק הרחב ביחד. אחותי, לפניך מנתח דוחות פיננסים, מנהל פרסום, מומחה לפעילות בין לאומית שהמילה שוק אצלו זה לא באסטה למכירת עגבניות.
על פני השטח: הוא נראה קצת כמו סוכן מכירות, עמוס בניירת ומחשבוני כיס. אנשים בעתיד יבואו להתייעץ איתו, הוא יידע איפה משקיעים ואיפה יש כשלון עסקי.
אבל כשמסתכלים עמוק: הפונקציות של שני משתנים לא תמיד נגזרות מאותו מקום, ולא ממש בא לך שעל כל כוס קפה ובייגלה הוא ייחשב את תורת המחירים, מה גם שאחרי הסקס הוא יבקש ש"תדברי במספרים גברת, דברי בציונים!"

ההיסטוריון
נורא נחמד לך ללמוד קצת על השורשים שלך, שם בית ראשון, עוד בית שני, הופס לעלייה הראשונה, ל"מבצע שלמה, והנה שניכם בספרייה עושים עיניים מבעד למדפים. הוא תמיד מרתק אותך עם סיפורי המלחמה, מוסרי ההשכל והמשלים העמוקים. עד כדי כך שעל פני השטח את מוצאת שהנופים הארכיאולוגים שהוא מראה לך רומנטיים מאוד. הקיסריה הזאת והאבנים שבירושלים וואו איזו אוירה.
אבל כשמסתכלים עמוק: מרוב דיבורים על העבר את קולטת בהווה שאין לכם עתיד, עכשיו כשאומרים לך היסטוריה את נכנסת להיסטריה, כי אחרי סקס ארוך כמו הגלות את עוד תהפכי למאובנת, ומה זה לא בא לך שהמשחק המקדים יהיה אדם וחווה.

המתכנת
אחרי קורס "עקרונות מערכת ההפעלה" הוא בטוח יידע איך להפעיל אותך. יש לו אלפי רעיונות בראש והוא רק מחכה לסיום הלימודים.
על פני השטח זה אולי אין לצאת עם סטארט אפ קטן, ואולי אפילו יהפוך להיות השקעה טובה.
אבל כשמסתכלים עמוק: הוא משקיע יותר מידי זמן מול המסך והוא חושב שכל בעיה אפשר לפתור אם ריסטרט ביחסים. אחרי הסקס הוא עוד יגלוש לאתרי פורנו להשלים שעות נוספות, והשפה היחידה שתוכלי לנשוך תהיה ה C++.

המשפטן
משפטים זה הצד החזק שלו, עניבות זה הדבר היחיד שלא חונק אותו ועם הגלימה הוא נראה כמו דייויד קופרפילד בהופעה.
על פני השטח: את משתמשת בו על כל פיפס קטן ובכל חנות בגדים שמסרבת להחזיר לך את החולצה את מכריזה: "יש לי חבר עורך דין". אבל כשמסתכלים עמוק: אין דבר יותר מרגיז מלשמוע את בדיחות העורך דין שמספרים לך ואת לאט לאט מגלה שכל ויכוח קטן הופך לתביעה גדולה. אחרי הסקס כשכבר הגעתם לפשרה מאחורי דלתיים סגורות את מגלה בסיס לתביעה קטנה.

השחקן
אם יש לך תשוקה עזה להשתתף בטקס האוסקר ואת חושבת שאדום זה צבע טוב לשטיח הגעת למקום הנכון. על פני השטח את יודעת שאלוהים לא ממש חנן אותך בכשרון דרמטי, אז הינה ההזדמנות להשתכשך באבק הכוכבים שלו. אזהרה: כשמסתכלים עמוק אם את מהנשים שחושבות שנישואין זה רק פעם בחיים ולנצח תסתפקי בצפייה בסרטים. תחשבי אחרי הסקס כמה חזרות כבר אפשר לעשות עד שתגיע הצגת הבכורה?

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד