072-3300504

"אותי לא תראו בפוליטיקה"

שאולי נקר, 29, יו"ר אגודת הסטודנטים של הטכניון , סטודנט לתעשייה וניהול בסוף השנה הרביעית טוען כי אותו לא יראו בחיים בפוליטיקה; אין לו חברה והוא רוצה לאכול ארוחת ערב עם כמה ילדים ולא עם קלינטון למשל

חנית נוה | 22-07-2003 10:43:00

שאולי נקר, 29, יו"ר אגודת הסטודנטים של הטכניון , סטודנט לתעשייה וניהול בסוף השנה הרביעית, הגיע לתפקיד במקרה. הוא הרכז היחיד באגודה שהפך ליו"ר. "כיהנתי כרכז מס הכנסה וביטוח לאומי, מספר נקר, ולא הייתי מעורב בכלל בניהול האגודה. בזכות הכלים שרכשתי בלימודים והעובדה שהקמתי חברה עצמאית הגעתי לתפקיד אחרי חודש למדתי את המערכת . מנהל טוב צריך לדעת איך לנהל".

שאולי נקר רואה את האגודה כחברה בה הסטודנטים הם הלקוחות ונותנת השירות היא אגודת הסטודנטים . המוצר העיקרי שאנו נותנים זה שירות. בניגוד לאגודות אחרות כאן האגודה היא א פוליטית. נקר, מספר גם כי היחסים בין האגודה לטכניון הם הדוקים. "קיים אמון הדדי בינינו , מסכם נקר,ברור שלפעמים ישנם אילוצים , ועד כמה שאני מוכן להבין שהמצב הכלכלי של הטכניון קשה,ישנם נושאים שעליהם לא אוכל להתפשר. בסה"כ אנו משתדלים ללכת זה לקראת זה"

אחד הפרוייקטים הרציניים של שאולי בזמן כהונתו הוא הדלפקים הניידים. נקר, דוגל בשיטת האגודה צריכה להגיע לסטודנטים ולא הם לאגודה. דרך הדלפקים הניידים מעבירה האגודה מידע וגם ערה לתלונות ובקשות מהשטח. "אני נמצא פה כל לילה עד מאוחר וכל סטודנט יכול להיכנס אליי מתי שהוא רוצה. התפקיד הוא לא קרש קפיצה פוליטי עבורי. אותי בחיים לא יראו בפוליטיקה .פוליטיקה היא לא דבר רע, אך הדרכים להגיע אליה הן רעות. הגישה שלי היא ניהולית יותר".

שאלות המחץ
-מהן התכונות החזקות שצריך יו"ר אגודה?
-כריזמטיות, אמינות ובעיקר צריך היו"ר להאמין במה שהוא עושה. לכל אורך התפקיד נתקלים בהמון בעיות ואם בטוחים במה שעושים התוצאה תהיה כמו שרצית.

-למה ללמוד בטכניון?
-כי הוא הטוב ביותר

-איזה מין סטודנט אתה?
-בשנה הראשונה השקעתי המון וגם בשנה השנייה. בשנה השלישית התעוררתי מאוחר יותר. בשנה הרביעית השקעתי פחות אבל הציונים שלי עומדים על ממוצע+.

-תכונה שהיית רוצה שתהייה לך?
-הייתי רוצה לקחת את הדברים קצת בקלות. אני לוקח דברים אישית מדי.

-מה משמח אותך?
-לראות שדברים מצליחים ושאני מצליח להשיג גם מטרות אישיות וגם מטרות ציבוריות. בד"כ אני מאד קשה עם עצמי בפן האישי אני אוהב ללכת לים ולהיפגש עם הרבה חברים.

-חברה יש?
-כרגע לא

-מה מעציב אותך?:
-לראות שהרבה דברים שגדלנו עליהם נולדנו לא נכונים. לראות את המצב של המדינה שמצד אחד ישנן אוכלוסיות שבקושי מתקיימות ומצד שני אנשי המרצדסים והיגוארים . נולדתי לערכים שונים כמו לאהוב את המדינה ולתת לה. אני פוחד מאד שיקרה מה שאני חושב שיהיה.

-על מה אתה לא סולח?
-אני סולח כמעט על הכל . גם כשפוגעים בי , לוקח לי זמן להתקרר אבל אח"כ אני שוכח.

-עם מי היית רוצה לאכול ארוחת ערב?
-" עם כמה ילדים מאזור סוציו-אוקונומי קשה, ובכך להרגיש שתרמתי משהו."

-מה אתה רוצה לעשות כשתהיה גדול?
-להשתלב באיזושהי חברה בתחום הניהולי.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד